| Shahar |
אללללללההההההה הייתי שם היום
ראסמי כל חייל שראינו אמר לנו לא ללכת לזה
אבל היה קטעים סוףףףףףף
היינו 4 חברים הסתלבטנו על המורים שם
חזרתי עם טלפון של אחת בת זונה שבחנה אותנו
היה שווה את הנסיעה לחיפה אין מילה......
חייל האוויר שולט!!!!!!
ראסמי כל מי שמקבל זימון לזה שילךךךךךךך!! יש לכם לדבר עם פסיכולוג יש פסיכולוג ופסיכולוגית לכו לפסיכולוגית הבנות שם חרמניות אחושרמוטההה תביאו איתה דיבור תשיגו טלפונים ! |
|
|