return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
קורס טכני חייל האוויר (pg. 6)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
בעקרון אם אני רוצה 45 אני אצליח לקבל?


לא אמורה להיות בעיה.
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
לא אמורה להיות בעיה.


יש טיפים?
markfeldman
quote:
יש טיפים?


תהיה יצירתי...
Shahar
אללללללההההההה הייתי שם היום
ראסמי כל חייל שראינו אמר לנו לא ללכת לזה
אבל היה קטעים סוףףףףףף
היינו 4 חברים הסתלבטנו על המורים שם
חזרתי עם טלפון של אחת בת זונה שבחנה אותנו
היה שווה את הנסיעה לחיפה אין מילה......
חייל האוויר שולט!!!!!!

ראסמי כל מי שמקבל זימון לזה שילךךךךךךך!! יש לכם לדבר עם פסיכולוג יש פסיכולוג ופסיכולוגית לכו לפסיכולוגית הבנות שם חרמניות אחושרמוטההה תביאו איתה דיבור תשיגו טלפונים !
Scorchio
משו בראש שך לא הכי בסדר אה חבוב?
KrazyDJs
באמת נראה לי ששחר אכל איזה חגיגת או משו..

טלפון של פסיכולוגית?
יענו מה אתה רוצה לצאת עם בנות 60 ? :wtf:
markfeldman
quote:
טלפון של פסיכולוגית?
יענו מה אתה רוצה לצאת עם בנות 60 ?


למה בנות 60 ?

מאבחנת פסיכוטכנית היא בגיל שלכם.
Shahar
quote:
Originally posted by Scorchio
משו בראש שך לא הכי בסדר אה חבוב?


למה?
סבבה אמרתם לא כדאי וזה אבל אמרתי נבדוק
הלכתי ראיתי חרא אמרתי וואלה צדקתם....
שווה לבדוק לא?
וכולם הסתלבטו על המרצים וזה
למה ראסמי מזיינים תשכל
שעה חופרים לנו
"אתם מקבלים 1200 שקל בחודש"
על הזין 1200 שקל אם זה כזה חרא
עדיף לעבוד במקדונלדס ולא לבוא לקורס עם המפקד המניאק שפותח עליך תפה
קיצור צדקתם כולכם שאמרתם שחרא
אבל היה שווה את הכיףףףף

quote:
Originally posted by KrazyDJs
באמת נראה לי ששחר אכל איזה חגיגת או משו..

טלפון של פסיכולוגית?
יענו מה אתה רוצה לצאת עם בנות 60 ? :wtf:


אחי רואים אתה בן 15
הבוחנות והפסיכולוגיות שם כולה חצי שנה מעלי בנות 19
נכון משחקות אותה אמאשך ומדברות יעני הם 20 שנה מעליך אבל זה בגלל הם רואות אותך אחד שעוד לא התגייס
עד שתמוריד להן תפוזה והן מדברות בגובה עיניים
:)
אחת אחת מהם אפשר להשיג במבט מחוץ לבסיס....
וגם בתוך הבסיס אם יודעים לדבר...
ואנלא היחיד שהתחיל שם עם חיילות היו שם עוד מהקבוצה שהתחילו
למה מי החיילות שם
תן לה לצאת מהחדר שהיא מול המפקדת שלה והיא תדבר איתך כמה בא לך
KrazyDJs
טוב נו :(
markfeldman
quote:
אתם מקבלים 1200 שקל בחודש";


לוחמים ?

quote:
אחי רואים אתה בן 15
הבוחנות והפסיכולוגיות שם כולה חצי שנה מעלי בנות 19
נכון משחקות אותה אמאשך ומדברות יעני הם 20 שנה מעליך אבל זה בגלל הם רואות אותך אחד שעוד לא התגייס
עד שתמוריד להן תפוזה והן מדברות בגובה עיניים

אחת אחת מהם אפשר להשיג במבט מחוץ לבסיס....
וגם בתוך הבסיס אם יודעים לדבר...
ואנלא היחיד שהתחיל שם עם חיילות היו שם עוד מהקבוצה שהתחילו
למה מי החיילות שם
תן לה לצאת מהחדר שהיא מול המפקדת שלה והיא תדבר איתך כמה בא לך


WELCOME TO IDF !

taltul
quote:
Originally posted by Shahar
אללללללההההההה הייתי שם היום
ראסמי כל חייל שראינו אמר לנו לא ללכת לזה
אבל היה קטעים סוףףףףףף
היינו 4 חברים הסתלבטנו על המורים שם
חזרתי עם טלפון של אחת בת זונה שבחנה אותנו
היה שווה את הנסיעה לחיפה אין מילה......
חייל האוויר שולט!!!!!!

ראסמי כל מי שמקבל זימון לזה שילךךךךךךך!! יש לכם לדבר עם פסיכולוג יש פסיכולוג ופסיכולוגית לכו לפסיכולוגית הבנות שם חרמניות אחושרמוטההה תביאו איתה דיבור תשיגו טלפונים !

ROFL :) :D
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
לוחמים ?



WELCOME TO IDF !


לא לא
ה 1200 זה בזמן קורס שאתה עושה...

וכן ראסמי ככה זה צהל חחחחחחח כל אחד שהתגייס יומיים לפניך חושב הוא אבועלי

quote:
Originally posted by taltul
ROFL :) :D


ראסמי בדיחה מה שהולך שם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement