|
קורס טכני חייל האוויר (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
אז בקצינת מיון להגיד לה קרייה \ קל"ב וכו?!
גם חבר שלי עשה את זה הקצין מיון אמר לו שמע אתה יכול תותחנים שיריון וזה
חבר שלי אמר לו שום תתותחנים שיריון אני לא קרבי מצידי תרשום עכשיו בדף שלך שאני הולך לכלא
תרשום אני לא רוצה לא זה לא זה רשום מה בא לך
אאני מקבל קרבי אני הולך לכלא נקודה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מה אתה מזיין?
למה אי אפשר? |
כי פשוט אי אפשר.
אז מה אתה מזיין ? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Shahar
איך אפשר להגיע לקריה!? |
אתה מגיע לתחנה מרכזית תל אביב
עולה לקומה שביעית למודיעין דן
ושואל איזה קווים מגיעים לקרייה
בעקרון יש המון קווים שמגיעים לשם
שיהיה בהצלחה
:) |
|
|
| Sm0keMachine |
ראסמי זה מצחיק אני זוכר פוסטים של שחר על כמה שהוא הולך להיות קרבי ולזיין ערבים;)
ראסמי יש משהו במה שהאומן-טרפיק כתב בהתחלה - תראה איך אתה מסתדר עם להיות ג'ובניק..אם אתה רואה שלהעביר 3 שנים ככה בלעשות דברים שבאמת לא מועילים לא מתאים לך - אז תשקול יציאה מהצבא על 21נפשי...
עכשיו מה שבאמת חשוב..תוריד פרופיל באמת ל45 נפשי כמה שיותר מהר..ככה אתה מבטיח לך שירות יותר קל..ובלי מילואים..שזה דבר חשוב מאוד :)
ובקשר לקצין מיון.. הרצונות שלך לא כל כך מעניינים אותם..יש להם מכסות של אנשים שהם רוצים לסיים...אם הם צריכים מס' מסוים של טבחים עכשיו אז ישלחו אותך להיות טבח..זה הכל גם עניין של מזל..
ושוב אני אומר - טבח זה תפקיד מגעייייייל ביותר..
כל היום לנקות ולהיות בסביבה של המטבח הצה"לי המסריח הזה..עם איזה נגד מפגר שמפקד עליך..והרבה ערסים טיפשים...לא כיף..
בקשר ללהיות מאבטח מתקנים - אל תפסול את האפשרות הזאת.. אתה יכול לחסוך שנה שלמה בצבא..שזה דבר חבל על הזמן..
לדעתי אחרי שאתה מוריד פרופיל וכל העניינים האלה..תבקש להיות מאבטח..ואם לא יהיה לך טוב אז הקב"ן יוציא אותך מזה...
תכלס אחרי הכל..השעות/יציאות זה הדבר הכי חשוב כשאתה ג'ובניק..
אתה תראה את זה.. ככל שיעבור הזמן אתה רק תחשוב על כמה יותר להיות בבית ולא בצבא..:)
מתי אתה מתגייס?
חשוב שתסדר את כל העניינים עם הפרופיל לפני הגיוס כדי שלא יהיה בלאגן..ואז מה שיקרה זה שבגלל הפרופיל הגבוה שלך ישימו אותך ג'ובניק בגדוד..שזה מאוד לא מומלץ.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ראסמי זה מצחיק אני זוכר פוסטים של שחר על כמה שהוא הולך להיות קרבי ולזיין ערבים;)
ראסמי יש משהו במה שהאומן-טרפיק כתב בהתחלה - תראה איך אתה מסתדר עם להיות ג'ובניק..אם אתה רואה שלהעביר 3 שנים ככה בלעשות דברים שבאמת לא מועילים לא מתאים לך - אז תשקול יציאה מהצבא על 21נפשי...
עכשיו מה שבאמת חשוב..תוריד פרופיל באמת ל45 נפשי כמה שיותר מהר..ככה אתה מבטיח לך שירות יותר קל..ובלי מילואים..שזה דבר חשוב מאוד :)
ובקשר לקצין מיון.. הרצונות שלך לא כל כך מעניינים אותם..יש להם מכסות של אנשים שהם רוצים לסיים...אם הם צריכים מס' מסוים של טבחים עכשיו אז ישלחו אותך להיות טבח..זה הכל גם עניין של מזל..
ושוב אני אומר - טבח זה תפקיד מגעייייייל ביותר..
כל היום לנקות ולהיות בסביבה של המטבח הצה"לי המסריח הזה..עם איזה נגד מפגר שמפקד עליך..והרבה ערסים טיפשים...לא כיף..
בקשר ללהיות מאבטח מתקנים - אל תפסול את האפשרות הזאת.. אתה יכול לחסוך שנה שלמה בצבא..שזה דבר חבל על הזמן..
לדעתי אחרי שאתה מוריד פרופיל וכל העניינים האלה..תבקש להיות מאבטח..ואם לא יהיה לך טוב אז הקב"ן יוציא אותך מזה...
תכלס אחרי הכל..השעות/יציאות זה הדבר הכי חשוב כשאתה ג'ובניק..
אתה תראה את זה.. ככל שיעבור הזמן אתה רק תחשוב על כמה יותר להיות בבית ולא בצבא..:)
מתי אתה מתגייס?
חשוב שתסדר את כל העניינים עם הפרופיל לפני הגיוס כדי שלא יהיה בלאגן..ואז מה שיקרה זה שבגלל הפרופיל הגבוה שלך ישימו אותך ג'ובניק בגדוד..שזה מאוד לא מומלץ.... |
קודם כל תודה על ההסבר אחי...
ונכון רציתי לזיין ערבים והכל....אל תשכח שבפוסטים ההם גם רשמתי שיש לי 97
והשבוע גיליתי שיש לי 72
אני מתגייס עוד כמה חודשים ......
21 אני לא רוצה כי אני רוצה לעשות צבא
יש טיפים איך להוריד ל45?
זה לא יפגע לי ברישיון של האוטו \ אופנוע??
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אתה מגיע לתחנה מרכזית תל אביב
עולה לקומה שביעית למודיעין דן
ושואל איזה קווים מגיעים לקרייה
בעקרון יש המון קווים שמגיעים לשם
שיהיה בהצלחה
:) |
חחחחחחחח סבבה יגאל חכה בחפש"ש שלי ניפגש בסיבוב שתבוא לשאול איך מדלגים על מכינה בשביל להתקבל לאוניברסיטה...! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
בקשר ללהיות מאבטח מתקנים - אל תפסול את האפשרות הזאת.. אתה יכול לחסוך שנה שלמה בצבא..שזה דבר חבל על הזמן..
|
ת'כלס זה מצד אחד טוב... אבל מצד שני שוחק מאוד
יש לי חבר מאבטח מתקנים בשנלר בירושלים...
קיצר הוא עושה שבוע שבוע על חמשושים... מה שאומר שהוא יוצא בחמישי וחוזר בחמישי (לא כמו טבחים מראשון עד ראשון) שזה כבר יותר טוב מאיזה טבח או משהו...
וגם הוא עושה שנתיים שירות...
הוא עוד 11 חודש משתחרר... והוא התגייס ממש טיפה לפניי...
עכשיו הצד הבעייתי זה... לשמור 8 שעות ביום באותו מקום יום אחרי יום, שבוע אחרי שבוע, זה מטריף את השכל!!
זה למה קיצצו שנה שלמה למאבטחי מתקנים... כי אנשים פשוט התחרפנו לגמרי
זה גם למה הורידו בחברון את השמירות מ 8-8 ל 6-12... אבל זה כבר סיפור אחר שאולי אני יספר בהזדמנות ;) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | חחחחחחחח סבבה יגאל חכה בחפש"ש שלי ניפגש בסיבוב שתבוא לשאול איך מדלגים על מכינה בשביל להתקבל לאוניברסיטה...! |
מוציאים בגרות טובה. |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
קודם כל תודה על ההסבר אחי...
ונכון רציתי לזיין ערבים והכל....אל תשכח שבפוסטים ההם גם רשמתי שיש לי 97
והשבוע גיליתי שיש לי 72
אני מתגייס עוד כמה חודשים ......
21 אני לא רוצה כי אני רוצה לעשות צבא
יש טיפים איך להוריד ל45?
זה לא יפגע לי ברישיון של האוטו \ אופנוע??
|
לא יפגע לך בכלום....
חצי מהצבא זה חיילים עם 45 נפשי :)
אני מבין שאתה מתגייס מאוחר..אז באמת כדאי לך לשקול את האפשרות של מאבטח מתקנים..
תראה איפה אתה נופל..אם באמת זה נראה לך על הפנים אז תצא מזה... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | לא יפגע לך בכלום....
חצי מהצבא זה חיילים עם 45 נפשי |
לא מדוייק.
חצי מהמדינה בקאנטים, אז ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
לא יפגע לך בכלום....
חצי מהצבא זה חיילים עם 45 נפשי :)
אני מבין שאתה מתגייס מאוחר..אז באמת כדאי לך לשקול את האפשרות של מאבטח מתקנים..
תראה איפה אתה נופל..אם באמת זה נראה לך על הפנים אז תצא מזה... |
איך היציאות שם?
ואתה צריך לשמור 7-8 שעותת ביום לבד לא??
| quote: | Originally posted by markfeldman
לא מדוייק.
חצי מהמדינה בקאנטים, אז ? |
במה זה פוגע?
והוא דיי צודק אני מכיר הרבה שהורידו |
|
|
| markfeldman |
| quote: | במה זה פוגע?
והוא דיי צודק אני מכיר הרבה שהורידו |
תשאל את אילן, הוא יספר לך על הרבה נפלים ברמלה... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
תשאל את אילן, הוא יספר לך על הרבה נפלים ברמלה... |
בעקרון אם אני רוצה 45 אני אצליח לקבל? |
|
|
|
|