|
קורס טכני חייל האוויר (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Shahar
אז קיצור אתה לא מקומבן אתה סתם מניאק שאלוהים אהב
:) |
וואלה
:)
מקוה שגם לך יסתדר..:) |
|
|
| Shahar |
חחחחחח שבוע שבועיים בכלא לא הרגו אפחד
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
וזה עוד מה שראיתי אצל ג'ובניקים .. אין לי מושג מה קורה בבסיסים קרביים |
בוא אני יספר לך על איזה אחראי מטבח שיש אצלנו
אחד ממש בן זונה, צריך אשכרה להכנס בו!!
קיצר... סיימנו לשטוף את הכלים והכל אחרי ארוחת בוקר, הולכים יושבים ביחד עם החבר'ה ששטפו את החדר אוכל... פתאום הבן כלב הזה בא ועושה לנו מישהו נתן לכם אישור לשבת?
ממשיך היום והוא מתנהג כמו איזה חתיכת חרא לעוס כל הזמן
השיא היה שהוא אמר לי ולחבר שלי שאם אנחנו יוצאים מהחדר שטיפה בלי אישור הוא דופק לנו תלונה... עכשיו תלונה יכולה לזיין אותך בקורס הזה.. למה אם אתה מתחיל לעלות ועדות אתה יכול בכיף לעוף מהר...
קיצר בסוף היום כבר חטפתי מה קריזה והתחלתי לצעוק עליו כל כך חזק שכל האנשים שהיו בחדר אוכל הסתכלו לכניסה של המטבח שם זה היה
ואני צועק עליו אתה מתייחס אלינו יותר גרוע מלטירונים, בטירונות התייחסו אליי יותר טוב כבר, אתה צריך להתבייש לך
אתה מאיים עלינו, למה אנחנו כלבים שלך
כל מיני שטויות כאלה
ההוא אכל שוק לא דיבר אליי יותר באותו יום עד שהלכתי... ושתבינו אני כל היום רק חיפשתי שיעשה איזה טעות... למה הרס"פ שלי אמר שאם נתפוס אותו על איזה משהו אפשר סוף סוף להעיף אותו
עכשיו אחרי כל הצעקות והכל בא אליי איזה טבח ועושה לי, מאיפה אתה, אז עניתי לו רעננה, הוא כזה חושב רגע... טוב עזוב, אני יביא לו מכות בשבילך
עכשיו תבינו עוד משהו על האחראי מטבח הזה... הוא היה פעם נועל אנשים במטבח והוא גם מנפיץ כל הזמן עבודות למרות שאין כלום לעשות
קיצר... עם זה אני לדוגמה צריך להתמודד בבסיס שלי... |
|
|
| Shahar |
על הזין שיהיה כזה מניאק אבל יהיה לי יציאות שבוע שבוע אז מה כפת?
וראסמי בנזונה אבל רועי הוא לא יכול לזיינתך אם אתה פותח עליו? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
על הזין שיהיה כזה מניאק אבל יהיה לי יציאות שבוע שבוע אז מה כפת?
וראסמי בנזונה אבל רועי הוא לא יכול לזיינתך אם אתה פותח עליו? |
תאמין לי אני מעדיף לעשות בתור טבח 9 בסיס 5 בית ולא להיות איתו שבוע שבוע...
הוא בלתי נסבל!! אפילו הטבחים שונאים אותו... לא מבין למה לא מעיפים אותו
הייתי בשיחה עם המג"ד ואמרתי לו... וכולם אמרו...
והוא יכול לדפוק לי תלונה.... משם זה כבר לא תלוי בו... התלונה יכולה להגרר לועדות וכאלה... אבל זה היה סוף הקורס כבר אז אמרתי על הזין שלי... היום אני שם בשביל לשגע אותו ומצדי שילקק לי את הביצה |
|
|
| Shahar |
ראסמי זיין אותו
זה מה הכי זין בצבא בא לך אחד התגייס יומיים מעליך ונותן לך פקודות |
|
|
| MasterP |
ככה זה בצבא, אמנם בהתחלה קשה לחיילים להתמודד עם זה, אבל זה בדר"כ עובר.
מתי זה לא עובר? כשזה שנותן פקודות לא הוגן ולא הגיוני.
אחרת זה עובר.
בכל אופן שחר, בתור אחד שבחיל אוויר, יצא לי להיות חצי שנה בקריה.
יומיות לפנים.
עכשיו אני ברמת דוד, חמשושים, גם סבבה.
בכל אופן לא הייתי ממליץ לך ללכת לטכני. מכל הסיבות שהעלו פה ועוד.
לפי היכרות שלי עם התחום, רוב האנשים לא נהנים בתפקיד, והתנאים לא להיט.
שוב תלוי באיזה בסיס ובאיזה עבודה אתה נופל.
רוב הסיכויים שלא תיפול טוב, ולכן הייתי ממליץ נגד ללכת לקורס בטכני.
לגבי תפקידי הטבחות, מש"קי ממטרות וש.ג למיניהם
לא מומלץ. השרות אמנם זנותי, התנאים אמורים להיות טובים.
אבל האם העבודה מספקת? לבוא כל יום ל-8 שעות שמירה ואז לצאת הביתה?
האמממ לפי דעתי סתם תעביר 3 שנים (או 2 מה שעושים מאבטחי מתקנים היום
עצה הכי טובה? לך על תפקיד טוב במרכז.
קריה בעדיפות ראשונה, שם זה יומיות לכולם.
הכי טוב זה להיות מודיעין בקריה לפי דעתי, אבל אפשר גם שלישות, משרד הבטחון, פרקליטות, או כל מה שמציב אותך שם.
שלישות ברמת-גן גם סבבה, וצריפין זה גם לא רע.
שורה תחתונה, תפקיד לא זנותי במיוחד, אבל מוצב במרכז, כדי לצאת כל יום הביתה. ואם לא כל יום אז כל חמישי או שישי במקרה הרע.
עכשיו לגבי בירורים איזה תפקידים יש, זה אני ישאיר לך.
בהצלחה אחי,
גלעד |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by MasterP
לגבי תפקידי הטבחות, מש"קי ממטרות וש.ג למיניהם
לא מומלץ. השרות אמנם זנותי, התנאים אמורים להיות טובים.
אבל האם העבודה מספקת? לבוא כל יום ל-8 שעות שמירה ואז לצאת הביתה?
האמממ לפי דעתי סתם תעביר 3 שנים (או 2 מה שעושים מאבטחי מתקנים היום
עצה הכי טובה? לך על תפקיד טוב במרכז.
קריה בעדיפות ראשונה, שם זה יומיות לכולם.
הכי טוב זה להיות מודיעין בקריה לפי דעתי, אבל אפשר גם שלישות, משרד הבטחון, פרקליטות, או כל מה שמציב אותך שם.
שלישות ברמת-גן גם סבבה, וצריפין זה גם לא רע.
שורה תחתונה, תפקיד לא זנותי במיוחד, אבל מוצב במרכז, כדי לצאת כל יום הביתה. ואם לא כל יום אז כל חמישי או שישי במקרה הרע.
עכשיו לגבי בירורים איזה תפקידים יש, זה אני ישאיר לך.
בהצלחה אחי,
גלעד |
אחי כל עוד יהיה לי יציאות יומיות אני מסכים לצבוע עצים כל יום שם... |
|
|
| Scorchio |
כל עוד הוא בחיל האוויר אין לו הרבה אפשרויות מרכז
קריה \ שדה דב
הכי אידיאלי
סירקין\פלמחים
גבולי
פלמחים הייתי יורה בראש לםפני שהייתי מסכים ללכת לשם
וסירקין אמנם בסיס בפתח תקוה אבל מקום מגעיל אשכרה גטו
נסה להגיע לקריה שם הכי טוב וגם חיל האוויר הכי מושקע ותנאים הכי טובים שם
אני כרגע משרת שם למרות שאני קבוע בסירקין
ואני נהנה מכל רגע... |
|
|
| Shahar |
| איך אפשר להגיע לקריה!? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | איך אפשר להגיע לקריה!? |
אי אפשר... |
|
|
| Scorchio |
מה אתה מזיין?
למה אי אפשר?
באים לקצינת מיון ואומרים לה
"אני או שאני בקריה או שאת מוציאה אותי מהצבא לא אכפת לי מה אני רוצה קריה"
היא תנסה להפחיד אותך תגיד לך תהיה עובד כללי בלה בלה בלה
כל אחד שמגיע לקריה בלי קורס מתחיל בעובד כללי
זה בולשיט
חבר שלי הגיע ככה והיום הוא משק מחשוב בענף תכנון של מטה חיל האוויר
שזה תפקיד בנזונה
והוא גם הגיע בתור עובד כללי
אפשר גם אפשר להגיע לקריה תמיד צריכים שם אנשים |
|
|
|
|