return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Hulde voor ID&T! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Djeebie
Goeie actie van ID&T! Ik vind het eigenlijk al heel wat dat Mysteryland en Sensation nog uitverkocht raakten van de zomer (hoewel... vakantiegeld misschien). €26 voor een Innercitykaartje is in ieder geval een hele schappelijke prijs :)

Het wordt alleen wel lastig kiezen zo tussen Exposure en Innercity.
sndh
mooi, dat het goedkoper wordt, maar ik ga toch naar zabiela :P
Remy D
echt super dit!!!
Matthijs
Goeie actie inderdaad, ook tof dat hij gewoon zo ruiterlijk durft toe te geven dat ze het het de afgelopen jaren eigenlijk zo uit de hand hebben laten lopen met de toegangsprijzen. Ik hoop dat het signaal ook doorwerkt naar de heren top-dj's en dat hun verdiensten ook omlaag bijgesteld worden, want zij zijn in feite natuurlijk net zo schuldig aan de gestegen prijzen.

Maar wordt inderdaad nu ineens wel erg lastig kiezen tussen Innercity en Exposure.... :)
New Wave
Is Stotterhijn met zijn dure bak tegen een betonnen muur gereden en heeft hij daar hersenschade aan overgehoudenn? Of is hij van de drugs af? Dat hij dit nog uit zijn strot weet te krijgen.
Maargoed, leuke actie of niet, het blijft een kutbedrijf!
Goeie zet van hem om weer effe een positieve draai aan het geheel te geven. Alle zeikerds zullen nu weer zijn hielen likken.
Ik ga niet, ik hou me aan mij principes. Alles wat met ID$T te maken heeft ZUIGT! :)
Creamfields23
Inderdaad coole actie, Respect! :wtf: Ik denk dat als je nog hier naar toe wil je moet gaan rennen voor een kaartje ik geef het nog anderhalve week en dan is het uitverkocht. :)
@win
Oei oei oei, mooie actie dit! Ik had eigenlijk al voor Arise gekozen, maar nu IC zo goedkoop is wordt het toch het overwegen waard! :)
eieregooie
Voor dit geld kan je nog wel naar beide ook :p
New Wave
quote:
Originally posted by @win
Oei oei oei, mooie actie dit! Ik had eigenlijk al voor Arise gekozen, maar nu IC zo goedkoop is wordt het toch het overwegen waard! :)


achman, lafaard! Ga dan naar Arise. Jij laat je ook makkelijk omlullen door een afzetter!
Magic83
JEZUS, ik denk wat is dit voor misselijk grap. Maar dit is wel heel ernstig zeg:eyespop: :crazy: Dat zo'n dat bij id-t gewoon door kunnen hebben :eek: Die verdere prijsverlaging volgend jaar moet ik nog zien, maar dit is echt het (hoeveelste?) wereldwonder en ik ga nu opzeker :crazy: :eyes:

@win
quote:
Originally posted by New Wave
achman, lafaard! Ga dan naar Arise. Jij laat je ook makkelijk omlullen door een afzetter!


Zeg ik heb ook vrienden die nog niet weten waar ze heen willen en maar geld hebben voor 1 van de 2. Ik moet ook nog twee weken naar Vietnam in de kerstvakantie. Das allemaal niet gratis...

En ik twijfel al langer over dit geheel, het is alleen wel een extra argument voor IC. En Duncan is een held. Hij heeft het id-t forum gesloten, waardoor we nu met de oude forummers een veel beter forum hebben :p
New Wave
quote:
Originally posted by @win
Zeg ik heb ook vrienden die nog niet weten waar ze heen willen en maar geld hebben voor 1 van de 2. Ik moet ook nog twee weken naar Vietnam in de kerstvakantie. Das allemaal niet gratis...

En ik twijfel al langer over dit geheel, het is alleen wel een extra argument voor IC. En Duncan is een held. Hij heeft het id-t forum gesloten, waardoor we nu met de oude forummers een veel beter forum hebben :p


Ben jij een oud ID&T forummer?!?! OPROTTEN JIJ! We moeten jouw soort hier niet! Alles wat met ID$T te maken heeft moet uitgeroeit worden!
De kakkerlakken van de samenleving!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement