|
Hulde voor ID&T! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| @win |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ben jij een oud ID&T forummer?!?! OPROTTEN JIJ! We moeten jouw soort hier niet! Alles wat met ID$T te maken heeft moet uitgeroeit worden!
De kakkerlakken van de samenleving!!! |
:haha:
Ik ben hier gekomen met een missie, jouw irriteren :toothless
Maar ik heb net zo'n hekel als jij aan id-t, alleen IC geniet daarin al jaren een uitzonderingspositie :) |
|
|
| jp |
En Mysteryland...
Trouwens: hardcore terug anders zwaait er wat Duncan :whip: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by @win
:haha:
Ik ben hier gekomen met een missie, jouw irriteren :toothless
Maar ik heb net zo'n hekel als jij aan id-t, alleen IC geniet daarin al jaren een uitzonderingspositie :) |
Ah gelukkig maar :D
Ik vind innercity nou juist zo tegenvallen. Ik heb vanaf de eerste elke editie meegemaakt, alleen de laatste vond ik de moeite niet waard. Dat was de grootste telleurstelling. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by @win
:haha:
Ik ben hier gekomen met een missie, jouw irriteren :toothless
|
Held! :D :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Held! :D :p |
Effe dimmen jij he. :p Of we gaan je foto's misbruiken :p |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by @win
:haha:
Ik ben hier gekomen met een missie, jouw irriteren :toothless
|
:toothless: |
|
|
| New Wave |
| Kunne jullie wel tegen zo'n arm, zielig, verdwaald en dakloos jongetje als ik! Schorem van de bovenste plank, dat zijn jullie!:whip: En dat nog voor de kerst ook, schandalig.:( |
|
|
| kolkiewolkie |
Hoho Tim, de adventsweken zijn nog niet begonnen dus van kerst is nog lang geen sprake!
Ik weet zeker dat jij meer cash te besteden hebt dan ik, een dak boven je hoofd hebt, kortom, Tim,
JIJ ZEURT!
:D :D ;)
En mijn foto's zijn ver buiten TA bekend dus :p :tongue3 ... |
|
|
| jp |
| Hebben ze wat van m'n gegraaf te zeggen, terwijl hier een partij off-topic wordt geluld waar je u tegen zegt :rolleyes: |
|
|
| nwopper |
:eyes:
Eindelijk zien ze het licht....
ik bedoel maar...8 jaar geleden ging ik nog voor 25 piek naar een groot feest.... Nu is dat zo al 40 euro...dus 80 gulden... :happy2: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Hoho Tim, de adventsweken zijn nog niet begonnen dus van kerst is nog lang geen sprake!
Ik weet zeker dat jij meer cash te besteden hebt dan ik, een dak boven je hoofd hebt, kortom, Tim,
JIJ ZEURT!
:D :D ;)
En mijn foto's zijn ver buiten TA bekend dus :p :tongue3 ... |
Ach, adventsweken, bestaan die nog :p? pepernoten en kerstartikelen zijn al 2 maanden te koop in winkels dus het is min of meer al begonnen :p
En als cameraman verdien je geen tonnen hoor :) Ik zit ook behoorlijk krap :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Kunne jullie wel tegen zo'n arm, zielig, verdwaald en dakloos jongetje als ik! Schorem van de bovenste plank, dat zijn jullie!:whip: En dat nog voor de kerst ook, schandalig.:( |
Bek hert!
@win, irriteren die New_Wave! Goedzo :D |
|
|
|
|