|
Hulde voor ID&T! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
| denk dat ze met de helft van het geld ook nog een aardig eindje in de buurt komen van in ieder geval quitte spelen... beter een uitverkochte zaal met de helft van de kaarten, dan een half lege zaal. |
|
|
| NoisyNeil |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
denk dat ze met de helft van het geld ook nog een aardig eindje in de buurt komen van in ieder geval quitte spelen... beter een uitverkochte zaal met de helft van de kaarten, dan een half lege zaal. |
Mee eens, een schaars gevulde RAI lijkt me niks! ;)
Zou Duncan dit ook hebben gedaan als de kaartverkoop wel goed liep? Misschien een ietwat retorische vraag, maar wat denken jullie... |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
TUURLIJK KUNNEN DIE DAAR IN MEE GAAN!!! Damn, Nexus is vijf jaar lang bezig geweest om jullie allemaal te laten zien dat je HELE LEUKE AVOND kunt hebben voor VEEEEEEEL MINDER GELD.
|
sorry ben nog nooit op een nexus feest geweest.:nervous:
maar tis goed te weten dat de markt zo niet doodgeconcurreerd wordt door meneer stutterheim en co.:) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by NoisyNeil
Zou Duncan dit ook hebben gedaan als de kaartverkoop wel goed liep? Misschien een ietwat retorische vraag, maar wat denken jullie... |
Eeehh..
Even denken...
Eehhh...
NEE. |
|
|
| Magic83 |
| Is het nou al bekend hoeveel goedkoper de kaartjes volgend jaar worden? Nee toch? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Magic83
Is het nou al bekend hoeveel goedkoper de kaartjes volgend jaar worden? Nee toch? |
Waarom zou je dat NU AL willen weten? Innercity 2004 is nog niet eens geweest.. |
|
|
| Magic83 |
| quote: | Originally posted by basd
Waarom zou je dat NU AL willen weten? Innercity 2004 is nog niet eens geweest.. |
Gewoon, benieuwd he... |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Magic83
Is het nou al bekend hoeveel goedkoper de kaartjes volgend jaar worden? Nee toch? |
Iets van 10-15% heb ik ergens gelezen... |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
TUURLIJK KUNNEN DIE DAAR IN MEE GAAN!!! Damn, Nexus is vijf jaar lang bezig geweest om jullie allemaal te laten zien dat je HELE LEUKE AVOND kunt hebben voor VEEEEEEEL MINDER GELD.
|
ja daar heb je helemaal gelijk in, en Nexus feesten waren altijd kwaliteit
Wat je mijn inziens wél uit het oog verliest, en ook in de Arise thread, is dat de Rai of een Vereeniging wel een behoorijk ander huurbedrag heeft als een tractieweg, wat dus automatisch een hogere vaste lastenpost met zich mee brengt.
m.a.w. een feest in de Vereeniging voor 10 euro kan nooit. Dus op zoek gaan naar een andere locatie? ja dat zou een optie kunnen zijn ja... |
|
|
| Esrem |
Ik word er echt gek van dat bijna de hele wereld draait om marketing strategie...
Het geeft me vaak het gevoel dat ik bedrogen word. Waar zijn oprechtheid en eerlijkheid gebleven? Je kan natuurlijk zeggen dat het in principe niet vals is, maar we worden wel voor de gek gehouden.
Ik, schaapje, leef in een schijnwereld...:s |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ik word er echt gek van dat bijna de hele wereld draait om marketing strategie...
Het geeft me vaak het gevoel dat ik bedrogen word. Waar zijn oprechtheid en eerlijkheid gebleven? Je kan natuurlijk zeggen dat het in principe niet vals is, maar we worden wel voor de gek gehouden.
Ik, schaapje, leef in een schijnwereld...:s |
welcome to the real world :S |
|
|
| jp |
ID&T zet de actie door naar Thunderdome, nu begin ik me toch echt af te vragen wat er mis is bij ID&T :conf:
Dance Valley gaat het moeilijk krijgen, al die oude gabbers kunnen voor 20 Euro gaan hakkuh... |
|
|
|
|