return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Hulde voor ID&T! (pg. 5)
View this Thread in Original format
franzelare
geweldig publieksstunt om weer ff alle aandacht van de media en heel dance minnend nederland op zich gericht te krijgen.
dj_spare
quote:
Originally posted by franzelare
geweldig publieksstunt om weer ff alle aandacht van de media en heel dance minnend nederland op zich gericht te krijgen.


!eens

de eerste die kritisch naar dit kijkt, iedereen lijkt wel verheerlijkt door het feit dat iedereen nu voor de helft naar binnen kan, maar het is gewoon een enorme publiciteitsstunt!!
Chicane
quote:
Originally posted by dj_spare
!eens

de eerste die kritisch naar dit kijkt, iedereen lijkt wel verheerlijkt door het feit dat iedereen nu voor de helft naar binnen kan, maar het is gewoon een enorme publiciteitsstunt!!


dat blijkt uit?
jp
Als je een maand van te voren pas een paar duizend kaarten verkocht hebt mag je je met recht zorgen maken. Blijkbaar verkoopt Thunderdome wel goed dus zal het wel aan Dance Valley liggen.

's Zomers speelt dit niet want dan heeft men gewoon meer te besteden (vakantiebaan bijv)
New Wave
quote:
Originally posted by dj_spare
!eens

de eerste die kritisch naar dit kijkt, iedereen lijkt wel verheerlijkt door het feit dat iedereen nu voor de helft naar binnen kan, maar het is gewoon een enorme publiciteitsstunt!!


Ejh boerelul, ga eens even beetje terug lezen. Ik heb bijna precies hetzelfde gezegt.
dj_spare
quote:
Originally posted by New Wave
Ejh boerelul, ga eens even beetje terug lezen. Ik heb bijna precies hetzelfde gezegt.


je moeder!

quote:
Originally posted by New Wave
Is Stotterhijn met zijn dure bak tegen een betonnen muur gereden en heeft hij daar hersenschade aan overgehoudenn? Of is hij van de drugs af? Dat hij dit nog uit zijn strot weet te krijgen.
Maargoed, leuke actie of niet, het blijft een kutbedrijf!
Goeie zet van hem om weer effe een positieve draai aan het geheel te geven. Alle zeikerds zullen nu weer zijn hielen likken.
Ik ga niet, ik hou me aan mij principes. Alles wat met ID$T te maken heeft ZUIGT! :)


kan er echt nix uit opmaken wat er op lijkt!
Eye-Riz
quote:
Originally posted by dj_spare
!eens

de eerste die kritisch naar dit kijkt, iedereen lijkt wel verheerlijkt door het feit dat iedereen nu voor de helft naar binnen kan, maar het is gewoon een enorme publiciteitsstunt!!


moet je goed lezen....
New Wave
quote:
Originally posted by dj_spare
je moeder!


Wat nou me moeder!? Heb ik iets over jouw moeder gezegt? Gedraag je eens volwassen! Als je iets terug wilt reageren doe dat dan tegen mij! kleuter...
dj_spare
quote:
Originally posted by New Wave
Wat nou me moeder!? Heb ik iets over jouw moeder gezegt? Gedraag je eens volwassen! Als je iets terug wilt reageren doe dat dan tegen mij! kleuter...


maar wanneer heb jij nou precies hetzelfde gezegt dan... je zegt alleen dat je het een kutbedrijf vindt... en een positieve draai geven aan iets vind no where near lijken op een 'publiciteitsstunt'... dus verhelder me
dj_spare
quote:
Originally posted by Eye-Riz
moet je goed lezen....


ok de rest heb ik over het hoofd gezien, maar iedereen lijkt wel ineens zo van 'oooh ID&T' terwijl men eerst vrolijk aan het bashen was op ID$T

Massive84
hmm is die actie er nog steeds? 2 halen 1 betalen en 1 extra persoon nemen met je kaartje?

nu zou ik er wel heen willen.
HardKiller
quote:
Originally posted by Massive84
hmm is die actie er nog steeds? 2 halen 1 betalen en 1 extra persoon nemen met je kaartje?

nu zou ik er wel heen willen.


Het is 2 halen 2 betalen, alleen kan je dan met 4 personen gaan :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement