|
לאלו מכם שעדיין לא מספיק גדולים למסיבות של נקסט (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ROBERTO |
חחחחחחח יא שרוטים ברור שיש הגבלת גיל...
17 ומעלה
אבל אם יש לך תעודת זהות ואתה לא גמד כזה אז יכניסו אותך ... |
|
|
| black mammmba |
מה מחולק בשתיה.?
מיץ פטל?
ה12.12 יוצא יום ראשון
חבל.
נראה איך זה יצא עם הצבא
:rolleyes: |
|
|
| DJ Alex E. |
אוקיי אני הבנתי שבובליל משקיע
אז מאה אחוז יהיה שכונה
בטח זה סתם עוד חירטוט כמו שהיה עם פרי קורסטן בחנוכה
אני בטוח שכולכם זוכרים את זה
אני זוכר מצויין...
וכל מי שבטוח שמייק יבוא אז שלא יסמוך על זה יותר מדי
קודם כל כי זה בובליל
דבר שני כי לא נראה לי הגיוני ששבוע אחרי שמייק יהיה בארץ בהפקה של נקסט הוא יבוא עוד פעם להפקה של נוער... |
|
|
| sh33p |
| אולי מישהו ישלח למייק אימייל וישאל אותו אם זה 100% |
|
|
| DJ Alex E. |
| אולי מישהו ישיג את המייל של מייק חחח |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by ROBERTO
חחחחחחח יא שרוטים ברור שיש הגבלת גיל...
17 ומעלה
אבל אם יש לך תעודת זהות ואתה לא גמד כזה אז יכניסו אותך ... |
אני מטר 82 :]
אבל בכל זאת
אין לי תעודת זהות
עוד כמה חודשים יהיה לי גם רשיון וגם תעודת זהות בעזרת השם |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אולי מישהו ישיג את המייל של מייק חחח |
חייב להיות למישהו לא?
:rolleyes: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אוקיי אני הבנתי שבובליל משקיע
אז מאה אחוז יהיה שכונה
בטח זה סתם עוד חירטוט כמו שהיה עם פרי קורסטן בחנוכה
אני בטוח שכולכם זוכרים את זה
אני זוכר מצויין...
וכל מי שבטוח שמייק יבוא אז שלא יסמוך על זה יותר מדי
קודם כל כי זה בובליל
דבר שני כי לא נראה לי הגיוני ששבוע אחרי שמייק יהיה בארץ בהפקה של נקסט הוא יבוא עוד פעם להפקה של נוער... |
מממ המסיבה של מייק בנקסט היא ב-10 לדצמבר ככה שזה רק יומיים הפרש..
אז תחשבו על זה שוב |
|
|
| black mammmba |
בהחלט יש בזה משהו מוזר.
אני בספק שמייק, ישאר בארץ יומיים בשביל הופעה לנוער.
כמו כן בובליל צריך לשלם לו על השעיה.
או ש מייק פשוט רוצה לעשות
טיול שורשים בארצת הקודש
או לנוסע לקברי צדיקים בצפת:happy2: |
|
|
| Spitz |
חחחח
וואלה זה חובה המסיבות האלה למי שלא יכול להיכנס להפקות של נקסט
אני בפנים 100% :thepirate |
|
|
| Star |
אתם משהו
עושים לכם מסיבות ואתם לא מאמינים
אז כן המסיבה בטוחה ב 100 אחוז לא סתם יוצאים בהצהרות שיהיה מסיבה לנוער
עכשיו
יש רק יומיים הפרש אז זה לא כזה נורא זה אפילו יותר זול מאשר להביא אומן לנגן ולמחרת בבוקר לשלוח אותו הבייתה תאמינו לי שזה יותר יקר !!!
בזמן שהוא נמצא בארץ וכל עוד הוא מסכים אפשר לעשות לו כמה גיגים ! |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Star
אתם משהו
עושים לכם מסיבות ואתם לא מאמינים
אז כן המסיבה בטוחה ב 100 אחוז לא סתם יוצאים בהצהרות שיהיה מסיבה לנוער
עכשיו
יש רק יומיים הפרש אז זה לא כזה נורא זה אפילו יותר זול מאשר להביא אומן לנגן ולמחרת בבוקר לשלוח אותו הבייתה תאמינו לי שזה יותר יקר !!!
בזמן שהוא נמצא בארץ וכל עוד הוא מסכים אפשר לעשות לו כמה גיגים ! |
שמעתם אותו... |
|
|
|
|