return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
לאלו מכם שעדיין לא מספיק גדולים למסיבות של נקסט (pg. 5)
View this Thread in Original format
YuVaL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יובל צריך מסיבה מיוחדת לשישיסטים :wtf:
אוי יובל... אני נזכר בימים האלה שהיית באיזה כיתה ז או אנערף איזה כיתה :)
שהגיל של מורן הכפיל את שלך :D


חחחחחחח מה שישיסטים.....
אני כבר שבעיסט... =)

ואילן... הפעם אני ארגנתי לי ולקוב חינם... =)
אנחנו עושים טורות...

ואלכס... אל תדאג אנחנו נפגש שם
=)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
חחחחחחח מה שישיסטים.....
אני כבר שבעיסט... =)


אתה רציני!?!?
וואי איך הזמן טס...
אני זוכר שהיית עוד בחיתולים ;)
YuVaL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה רציני!?!?
וואי איך הזמן טס...
אני זוכר שהיית עוד בחיתולים ;)


חחחחחחח.. רציני לגמרי
עוד שנה וחצי למנייק
=)
DJ Alex E.
איך ניפגש אם אין לי מושג איך אנשים נראים קיצר צריך לארגן משהו מסודר לא חפיף יאלה מחר כבר המסיבה
רבאק איזה התרגשות נראה לי כשמייק עולה על הבמה אני חוטף התקף לב....אני כל כך מעריץ את הבנאדם הזה
היוצר הגדול ביותר של כל הזמנים ללא ספק
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
איך ניפגש אם אין לי מושג איך אנשים נראים קיצר צריך לארגן משהו מסודר לא חפיף יאלה מחר כבר המסיבה
רבאק איזה התרגשות נראה לי כשמייק עולה על הבמה אני חוטף התקף לב....אני כל כך מעריץ את הבנאדם הזה
היוצר הגדול ביותר של כל הזמנים ללא ספק


ביחד עם איירוייב הייתי אומר שכן...
שתי היוצרים הבולטים לטעמי בכל הזמנים
Hell_Copter
האמת אני בשיקולים ללכת גם היום...
יש הרי את המסיבה בטי אל וי לחוגרים עם מייק..

אבל אני עדיין לא סגור על זה...
Spitz
אממ יש לי שאלה
בטי אל וי הוא מנגן בלילה FFF
גם עם עופר ניסים

אז הוא לא ישים יותר האוס מטראנסים?
שמעתי את הסט שהוא עשה ל 99
הכל שם האוס ...
אני לא רוצה ללכת ולהתאכזב
אני בא בשביל להשתגע לא בשביל שיבואו אלי מאחורה :whip:
YuVaL
quote:
Originally posted by Spitz
אממ יש לי שאלה
בטי אל וי הוא מנגן בלילה FFF
גם עם עופר ניסים

אז הוא לא ישים יותר האוס מטראנסים?
שמעתי את הסט שהוא עשה ל 99
הכל שם האוס ...
אני לא רוצה ללכת ולהתאכזב
אני בא בשביל להשתגע לא בשביל שיבואו אלי מאחורה :whip:


טוב לפי מה שהבנתי מלילה
עופר ניסים לא מנגן
אבל בהחלט יהיה המון האוס במסיבה הזאת נראה לי...
אבל בקטנה אחי.. באים בשביל פוש
=)
Rising
בואנה בכמה מסיבות הוא מופיע האהבל הזה?? יצא לי לקרוא כבר על איזה 4 מקומות שהוא מופיע בהם... מה הוא לכל הגילאים...?
תסבירו לי בבקשה...
YuVaL
quote:
Originally posted by Rising
בואנה בכמה מסיבות הוא מופיע האהבל הזה?? יצא לי לקרוא כבר על איזה 4 מקומות שהוא מופיע בהם... מה הוא לכל הגילאים...?
תסבירו לי בבקשה...


משו כזה...

ב
KU: 23+
TLV היום: d חיילים
TLV מחר: d 17+

Scorchio
מי שיכול להגיע
תלכו
מייק היה מדהים אתמול פשוט בקו מילניום
Spitz
quote:
Originally posted by Scorchio
מי שיכול להגיע
תלכו
מייק היה מדהים אתמול פשוט בקו מילניום



אחי איזה סוג מוזיקרה הוא הביא?
שם לפחות קצת טראנסים או רק האוסים?
ספר לי קצת לפני שאני הולך ל TLV
כי אני רק בן 17 וחצי :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement