| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
קיצר מה נסגר אנשים?מי הולך למסיבה?
אני סגור על זה שאני בא אחרי שבדקתי אפילו עם מייק לגבי המסיבה והוא אישר שהוא בא אז נרגעתי
קיצר אני מגיע שם לצערי ברכבת אין אין הסעות מחיפה...
מישהו מעוניין להצטרף מאזור חיפה והקריות?
אליאור אולי אתה? |
אין כסף
אין תעודת זהות
אין קומבינות
:(
בשמחה הייתי מוכן להצטרף וללכת סוף סוף למסיבה אמיתית..
ועוד עם תותח כמו מייק...
נראה, אם אני אצליח לסדר משהו ביום יומיים הקרובים אני אודיע לך, אבל אני בספק... |
|
|