return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
לאלו מכם שעדיין לא מספיק גדולים למסיבות של נקסט (pg. 6)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
אחי איזה סוג מוזיקרה הוא הביא?
שם לפחות קצת טראנסים או רק האוסים?
ספר לי קצת לפני שאני הולך ל TLV
כי אני רק בן 17 וחצי


תסתכל בת'רד על המסיבה של אתמול.
Hell_Copter
נכון לעכשיו אני בשיקולים חזקים ללכת גם היום
אתמול הייתה אחת המסיבות הטובות שהייתי בהן :D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נכון לעכשיו אני בשיקולים חזקים ללכת גם היום
אתמול הייתה אחת המסיבות הטובות שהייתי בהן :D


תאמת גם אני שוקל
אבל שימו לב חברים
דברתי עם מייק
הוא עושה לי
בהתחלה
"ell i don't even know where should i be tomorrow"

אחרי זה כשבאתי אליו שיחתום לי על החולצה הוא עושה לי
"well tomorrow i guess i'll play more progressive"
לא רוצה לאכזב אותכם אבל ...זה המצב
תדרשו אפליפטינג:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
תאמת גם אני שוקל
אבל שימו לב חברים
דברתי עם מייק
הוא עושה לי
בהתחלה
"ell i don't even know where should i be tomorrow"

אחרי זה כשבאתי אליו שיחתום לי על החולצה הוא עושה לי
"well tomorrow i guess i'll play more progressive"
לא רוצה לאכזב אותכם אבל ...זה המצב
תדרשו אפליפטינג:)


אני שמעתי אותו אומר
i see you tomorrow? back in Tel Aviv :)
אני מקווה שהוא יהיה יותר פוש ממייק היום... לפחות שלא יעשה בדיוק את אותו סט
טוב האמת הסט שלו בקו היה 3 שעות ורבע ככה... בטח יקציבו לו בטי אל וי גג שעתיים או משהו כזה
UltraWave
גם אני שם :toocool: :toocool: :toocool: :toocool:
הלוואי פתאום הוא יביא סט פרוג אני מת...שעה פרוג שעה אפליפט והוא עשה לי תחנוכה.....
YuVaL
quote:
Originally posted by UltraWave
גם אני שם :toocool: :toocool: :toocool: :toocool:
הלוואי פתאום הוא יביא סט פרוג אני מת...שעה פרוג שעה אפליפט והוא עשה לי תחנוכה.....


שומדבר
עלק פרוג..... יביא סט פרוג אני עולה לתקליטיה
מרים ת'מחט ושם לי איזה
Univeral Nation

וחוזר לרקוד
=)
sh33p
במועדון רק אפליפטינג
שלא ישים לנו איזה האוס או משהו
אני יביא לו מכות
:D
coby
רועי ואילן תבואו הרבה זמן לא נפגשנו
DJ Alex E.
אמןןןןן אממןןן ושוב אמןןןן שהוא ינגן פרוגרסיב
זאת תהיה התגשמות חלום לשמוע אותו מפציץ במועדון עם
waveforce
או אולי אפילו את טראק השנה שלי
endre-i kill 4 u(probspot remix)
אם הוא ישים את זה אני פשוט אתחיל לבכות כמו ילד קטן
אולי זה יהיה נס החנוכה שלי :)
DJ Alex E.
דוגרי יגאל,רועי,וכל שאר זקני השבט
תבואו להגיד שלום לדור העתיד של הפורום :)

DJ Alex E.
quote:
Originally posted by sh33p
במועדון רק אפליפטינג
שלא ישים לנו איזה האוס או משהו
אני יביא לו מכות
:D

נראה לך באמת שמייק מנגן האוס?חחח
אם כבר אז פרוגרסיב טראנס בדיוק כמו שארמין וג'ונו שמים בתוכניות שלהם
Scorchio
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
אמןןןןן אממןןן ושוב אמןןןן שהוא ינגן פרוגרסיב
זאת תהיה התגשמות חלום לשמוע אותו מפציץ במועדון עם
waveforce
או אולי אפילו את טראק השנה שלי
endre-i kill 4 u(probspot remix)
אם הוא ישים את זה אני פשוט אתחיל לבכות כמו ילד קטן
אולי זה יהיה נס החנוכה שלי :)

אתה כנראה לא יודע מה זה פרוגרסיב אצל מייק
כשאמרנו שהוא התחיל עם פרוגרסיב הוא ממש התחיל עם פרוגרסיב
יענו קצב איטי
Wave Force
כבר היה שהוא התחיל להגביר קצב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement