|
לאלו מכם שעדיין לא מספיק גדולים למסיבות של נקסט (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| sh33p |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
נראה לך באמת שמייק מנגן האוס?חחח
אם כבר אז פרוגרסיב טראנס בדיוק כמו שארמין וג'ונו שמים בתוכניות שלהם |
אני יודע שהוא לא מנגן האוס
אבל כל פירסום באינטרנט שאני רואה לגבי המסיבה
רשום
די גי מייק ינגן האוס משובח
WTF?
רק בישראל
:D |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by sh33p
אני יודע שהוא לא מנגן האוס
אבל כל פירסום באינטרנט שאני רואה לגבי המסיבה
רשום
די גי מייק ינגן האוס משובח
WTF?
רק בישראל
:D |
חחח תשמע אנשים לא מבינים פה בגרוש...
כשמארקוס יגיע הם בטח יכתבו שהוא מנגן טכנו חחח |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אתה כנראה לא יודע מה זה פרוגרסיב אצל מייק
כשאמרנו שהוא התחיל עם פרוגרסיב הוא ממש התחיל עם פרוגרסיב
יענו קצב איטי
Wave Force
כבר היה שהוא התחיל להגביר קצב |
חשבתי שהתכוונתם לפרוגרסיב טראנס
מה הוא ניגן בהתחלה?טראקים סטייל לוק צ'אבל ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
חחח תשמע אנשים לא מבינים פה בגרוש...
כשמארקוס יגיע הם בטח יכתבו שהוא מנגן טכנו חחח |
אני מהמר שהם יקראו לזה טראנס שקט:)
זה יהיה ממש הצלחה עבורם אם זאת תהיה ההגדרה שהם יבחרו
ואלקס מייק ניגן ממש ממש קטעים רגועים בטירוף...
הזכיר אוזגור קאן רק איטי יותר ומלודי פחות...
לעומת זאת הלכתי למסיבת חיילים שבה הוא ניגן רק שעה
אבל שעה באמת טובה!!
כל טראק היה ליגה
3 הראשונים היו פרוג טראנס שלא זיהיתי אבל על רמה |
|
|
| Spitz |
עכשיו חזרתי מהטי אל וי
היה במילה אחת: קסום
מייק בא לסט של בערך שעה עבר בטיל אבל עם טראקים שווים כולל
jump the next train
strage world
the legacy
active sight search for freedom אם אני לא טועה
ועוד איזה 2 ישנים שאני לא זוכר את השמות :)
נתתי למייק את החולצה הלבנה שהייתה לי מתחת לחלוצה הארוכה עם לורד והוא חתם לי מזה יפה :crazy:
מחר אני אכתוב את כל ה
REVIEW המלא
לילה טוב :haha: |
|
|
| sh33p |
חזרתיייייייייייייייייייייייייייייייייי
היה כל כך טובבבבבבב
יווווו יש לי טעם של עוד!!!
הגעתי עם חברים בעשר וחצי
הסתובבנו קצת ושתינו
ב
11:30
נכנסנו בלי בעיות
הייתה מוזיקה מגעילההההה
ראפ והיפ הופ
בשילובים של נומה נומה
pump it up ו
היה ממש עינוי בשבילי
אחרי זה עלה איזה דיג'י אין לי מושג מה שמו
ושם האוס
בערך בשעה שתיים וחצי
VIC עלה
שגם המשיך עם האוס שהרס לי תאוזניים
מייק הגיע בערך בשלוש וחצי אם אני לא טועה
ואז זה התחיל, התאספנו מול עמדת הדיג'י
ראיתי מלאאאאא פרצופים מוכרים מ
ilta night
אין לי מושג מה השמות שלהם בפורום
היה אפליפטינג במיטבו!!!
טראקליסט חלקי ממה שאני זוכר
scott bond vs solar stone - redline highway
thrillseekers - syanesthesia נראה לי ברמיקס של פרי
Young Parisians Ft Ben Lost-Jump The Next Train (Kyau Vs Albert Remix)
Armin Vs M.I.K.E - Pound
Re:locate -typhoon
mojado feat mr sam - naranja (dimitri andreas vision)
חבל שזה נמשך ממש קצת הסט שלו היה בערך שעה אולי פחות.
סבלתי כל הלילה בשביל השעה הזאת וזה היה שווה את זה!! |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Spitz
עכשיו חזרתי מהטי אל וי
היה במילה אחת: קסום
מייק בא לסט של בערך שעה עבר בטיל אבל עם טראקים שווים כולל
jump the next train
strage world
the legacy
active sight search for freedom אם אני לא טועה
ועוד איזה 2 ישנים שאני לא זוכר את השמות :)
נתתי למייק את החולצה הלבנה שהייתה לי מתחת לחלוצה הארוכה עם לורד והוא חתם לי מזה יפה :crazy:
מחר אני אכתוב את כל ה
REVIEW המלא
לילה טוב :haha: |
לירן זה אתה היית????
דודי היה שם חיפש אותך
לול |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Spitz
עכשיו חזרתי מהטי אל וי
היה במילה אחת: קסום
מייק בא לסט של בערך שעה עבר בטיל אבל עם טראקים שווים כולל
jump the next train
strage world
the legacy
active sight search for freedom אם אני לא טועה
ועוד איזה 2 ישנים שאני לא זוכר את השמות :)
נתתי למייק את החולצה הלבנה שהייתה לי מתחת לחלוצה הארוכה עם לורד והוא חתם לי מזה יפה :crazy:
מחר אני אכתוב את כל ה
REVIEW המלא
לילה טוב :haha: |
אה זה אתה היית עם החולצה?חחחחח אני הייתי זה עם החולצה הלבנה שכל הזמן קפץ כמו מטורף ליד העמדה של מייק אם שמת לב חחח
בכל מקרה הרגע חזרתי....היה פשוט סופני
תצפו מחר לריוויו ארוך ארוך ועוד משהו לקינוח :)
אגב
strage world
active sight search for freedom
לא נוגנו..... |
|
|
| YuVaL |
טוב...
השעה 7:42
עכשיו חזרתי הביתה..
טוב אז ככה, אני וקוב הגענו לשם בסביבות 11 ככה טיפה יותר מאוחר
נפגשנו עם אלכס ועוד כמה חבר'ה מבי יו
ישבנו דיברנו קצת (הרבה) בעיקר על כמה שרוברט הוא נחש מנייק וכאלה... היה מגניב
=)
טוב אחרי זה כולם נכנסו אני וקובי חיכינו בחוץ לטל כהן שהיה אמור להכניס אותנו
אבל הבנזונה הזה נכנס בלי להגיד לנו
קיצר סדרנו ת'עניינים.. 2 נכנסו ככה
בדיוק עלינו לסוף של הסט של טל וויק עלה
טוב פתאום לכולם היה חשק עז לאלכוהול... אבל לא נתנו לצאת.. אז החבר'ה חזרו לרקוד ואני הייתי פשוט חייב מצוא דרך מילוט החוצה
בסופו של דבר גיליתי שהם נותנים לצאת החוצה דרך הכניסה הראשית.. :D
אז קראתי לכולם ויצאנו.. הלכנו לכיוון איזה קיוסק שם ישבנו על איזה וודקה מלון עם פנטה שוקטה (המצאה מטורפת של רוסי מטורף.. בדיוק בזמן הנכון..) ואז פתאום כולם קבלו מאנציז לאיזה טוסט נקניק כזה... טוב הלכנו, בדרך נתקלנו באיזה חבורה של ערסים שניסו להתחיל איתנו (כן קובי... מחר מזיינים אותם) אבל בסופו של דבר יצאנו בשלום והמשכנו לעבר הכניסה ושם היה איזה קיוסק אז כולם אכלו... ואז קבלנו טלפון מאלכס (שנאבד איפשהו בדרך) שמייק עולה
טוב כולם מסיימים לאכול מהר.. רצים לכניסה...
נכנסים
ואז 2 דקות אחרי זה
הסוס, בכבודו ובעצמו..
בובליל (או הידוע בשמו השני מר בולבול) מרכיז על בואו של מייק פוש (חחחחחחח.. עדיין לא הבנתי את זה... זה לא אמור להיות אחד מהם?, זה כמו שאני יגיד עכשיו פרי קורסטן סיסטם אף) קיצר... הוא פותח עם
Scott Bond Vs Solar Stone - Red Line Highway
ואנחנו פותחים בשגעת....... כולם פשוט משתגעים ברמות קשות!!! היה מטורף..
כ"כ שמחתי שהוא לא פתח עם פרוג... ידעתי שהוא ישר הולך לתת לנו בראש עם דברים טובים
אחרי זה הוא הפיל עלינו את
Vadim Zhukov - Exit
וווווואאאווווווווו
זה פשוט הפיל אנשים... באמת טראק מעולה...
לאחר מכן הוא המשיך להכות בנו עם
The Thrillseekers - Synaethesia (Ferry Corsten Mix)
ואז הגיע הטראק הגדול מכולם... אין, בלי ספק הטראק של הערב, שהעיף אנשים באוויר וגרם להם לירוק דם על הריצפה
Young Parsians - Jump The Next Train (Kyau Vs Albert Mix)
בלי ספק... אחד הטראקים של השנה.....
אנשים פשוט צעקו ושמעו אותנו יותר חזק מהמוסיקה.. זה היה מדהים
ואז בקטע ממש לפני שיש את הכניסה שהוא אומר
Jump The Next Train
הוא הנמיך את הוליום ושמעו אותנו צועקים את זה
וזה היה פשוט מדהיםםםםםםםםםםם
ואז משם אני כבר איבדתי את ההכרה ופשוט השתגעתי בלי סוף
בנוסף הוא גם ניגן את
Armin Vs M.I.K.E - Intruder
Armin Vs M.I.K.E - Pound
Re:Locate - Typhon
Mojado Feat. Mr Sam - Naranja (Dimitri Vision Mix)
Push - Strange World!!
בסופו של דבר הסט שלו הסתכם במשו כמו שעה... באמת התאכזבתי שהוא לא נשאר לסט יותר ארוך אבל זה דיי היה צפוי והוא גם אמר שיש לו טיסה ב7 בבוקר בחזרה לבלגיה...
המיקסוס, לא היה בעננים... אבל זה היה פרט כ"כ שולי במסיבה המטורפת הזאת...
אני אישית חושב שהייתה אחד הטובות..
היה כיף סוף סוף לפגוש קצת חבר'ה מהפורום (אלכס) ועוד איזה אחת חמודה שלא הספקתי לקלוט את השם שלה, היא אמרה שהיא גם מטראנס אדיקט... וגם מהפורום של
BU
באמת שיש שם כמה חבר'ה טובים
קיצר חברים...
אני גמור.. הולך לישון לי עכשיו כמה שנים טובות
שיהיה לכם בוקר טוב!
:D ;) |
|
|
| Rising |
זהו מייק חזר לבלגיה?
דווקא עכשיו בא לי ללכת לאיזה מסיבה שלו.... |
|
|
| Glenn-Holmes |
שמח שנהנתם חברה צעירים של הפורום
וזה בושה שהוא ניגן רק שעה...
כואב לראות שזה משצריכים לעשות כדי לשמוע אותו - לסבול ערב שלם של מוזיקת זבאללה היישר מפח האשפה הסמוך |
|
|
| Spitz |
| quote: | Originally posted by sh33p
לירן זה אתה היית????
דודי היה שם חיפש אותך
לול |
אני אני :D :whip: :whip: :whip:
זונה למה לא אמרת שלום |
|
|
|
|