return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
לאלו מכם שעדיין לא מספיק גדולים למסיבות של נקסט (pg. 9)
View this Thread in Original format
Black Dragon
אתה יודע מה..עזוב את זה :)
אני רואה את התגובות שלכם כשהוא שם את הטראקים האלה במסיבה
מה שכן בדרך כל לא שמים אותם בכל מסיבה
אנחנו עברנו אותם כבר עם הרבה :)
ככה ש3 שעות הוא נתן הרבה חומר טוב מגוון
חוץ מזה שהיה את ארתור גורדון והלפרין שעשו את החימום הכי טוב שאפשר
אבל בקטנה העיקר שכולם נהנו
ROBERTO
היה מטורף ואי אפשר לתאר את מה שהלך שם.
בקשר למוסיקה התלהבנו בכלל שאנחנו לא שומעים דברים כאלו במסיבות אז עד ששומעים זה מרגש אותנו.
דרך-אגב הבנתי שבקו הוא שם בידיוק את אותם דברים והוא סיים עם אותו טראק.
:whip: :whip: :whip:
Black Dragon
ממש ממש לא :)
הוא התחיל עם איזה טראק רגוע ולא ידוע וסיים עם משהו מפציץ אבל לא ידוע
והוא נתן איזה שני טראקים בונוס אחרי..
ronsh
ככה זה שסוגרים ריתוק 14 בבסיס ומנותקים מהעולם...
ידעתי שמייק בארץ אבל לא ידעתי שיש מסיבה גם לחוגרים...
לא נסעתי לזה ועכשיו נשאר רק לבכות...

אולי יבואו עוד מסיבות לחוגרים...ותיהיה לי הזדמנות לתקן
DJ Alex E.
העיקר שכולם נהנו מה זה משנה איפה היה יותר טוב....

















































אגב זה הרי ברור שאצלנו היה יותר טוב..... :D
UltraWave
יאללללללללללללללה מזה משנה שימו פלייליסט טוב בווינאמפ להגביר תווליום ויש לך סט בן זונה בלייב מה זה משנה חחחחח גם אני יכול לשים

vadim zhukov - exit

:tongue2 :tongue2 :tongue2
DJ Alex E.
איתי נראה לי אתה עדיין בסרטים מהמסיבה חחחחחח
Black Dragon
אגב בסט האחרון שלי גם שמתי את
VADIM ZHUKOV - EXIT
הייתי חייב מייק החזיר אותי לטראק הזה

כנראה אחד האהובים עליו אם הוא ניגן אותו בכל מסיבה שהיה פה
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Black Dragon
אגב בסט האחרון שלי גם שמתי את
VADIM ZHUKOV - EXIT
הייתי חייב מייק החזיר אותי לטראק הזה

כנראה אחד האהובים עליו אם הוא ניגן אותו בכל מסיבה שהיה פה


ומי אני שאני אתווכח איתו??גם אחד האהובים עלי!! :D
UltraWave
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
ומי אני שאני אתווכח איתו??גם אחד האהובים עלי!! :D


same ....:crazy: :crazy:

Vadim Ownz!!!!!!!!!!!!

ROBERTO
quote:
Originally posted by Black Dragon
ממש ממש לא :)
הוא התחיל עם איזה טראק רגוע ולא ידוע וסיים עם משהו מפציץ אבל לא ידוע
והוא נתן איזה שני טראקים בונוס אחרי..


חחח הוא ניגן גם אצלכם את:

Push-Strange World
Young Parisians ft. Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau vs. Albert Remix)
Solar Stone Vs. Scott Bond - The Red Line Highway
Re Locate – Typhoon
armin vs. mike - pound
armin vs. mike - intruder

אני יודע את זה מפה...
http://www.atraf.co.il/forums/forum.asp?fid=100
:whip: :whip: :whip:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YuVaL
שמע אחי, נכון שאצלכם הוא נתן 3 שעות
אבל הוא התחיל נמוך
ורק לאט לאט עלה
אצלינו הוא ישר הפציץ
היה לנו מספיק את טל כהן וויק שחיממו ונתנו ברגוע
וישר הוא בא ונתן בראש
ותאמין לי... גם אנחנו היינו המון...


חביבי
אצלנו הוא ניגן את טראק החודש

blue haze - into nothing (bill hamels last time for 9 remix)

גם בטי אל וי זה נוגן בסט הקצר שהיה שם...
:crazy: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement