|
[12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| quote: | Originally posted by basvh
Well it is a bit strange:
For years the IDT digital camera policy was very strict> no cameras allowed.
But Mysteryland it was allowd to take your digital one
TIC it was forbidden but everyone with a digital camera could enter easily
Innercity i don't know what the policy was.
So you could take a chance by bringing your camera, but again it is at your own risk! |
I was allowed to take my camera in at Innercity:D |
|
|
| dj_spare |
-Ben_Lei
+DJ_Spare
-Freezel
-jp
-LegacyofTrance
-Magicimpuls
-Matthijs
-Muppy
-New wave
-Nwoppertje
-Tom Lont
-TranceZoner |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
bla bla |
Je moet je niet zo snel aangesproken voelen :happy2: |
|
|
| eieregooie |
Lol
en iedereen ook New Wave zen naam meekopieren :D |
|
|
| DarkAngel |
1 month and 10 days away!!!!
I can't wait!!!!!!
 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Je moet je niet zo snel aangesproken voelen :happy2: |
Triest en makkelijk om het daarop te gooien. Je valt me meer en meer tegen JP. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Triest en makkelijk om het daarop te gooien. Je valt me meer en meer tegen JP. |
Zeg doe eens niet zo ongezellig |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Lol
en iedereen ook New Wave zen naam meekopieren :D |
:p
Owh jongens ik ga niet meer, wanthuh, mijn vriendin wil niet dat ik ga. ze is dan namelijk te moe en heeft daarom geen zin. En ik sta ook niet op de gastenlijst want ik mag geen foto's maken. En ik moet dan ook misschien afstuderen. Owjha en Little Thesaus gaat ook niet en omdat hij niet gaat ga ik ook niet. Want dat vind ik dan weer lullig voor hem. Dus doe mij maar van het lijstje schrappen :p |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by New Wave
Owh jongens ik ga niet meer, wanthuh, mijn vriendin wil niet dat ik ga. ze is dan namelijk te moe en heeft daarom geen zin. En ik sta ook niet op de gastenlijst want ik mag geen foto's maken. En ik moet dan ook misschien afstuderen. Owjha en Little Thesaus gaat ook niet en omdat hij niet gaat ga ik ook niet. Want dat vind ik dan weer lullig voor hem. Dus doe mij maar van het lijstje schrappen :p |
jaja....nu ineens afhaken he!:whip:
;) |
|
|
| eieregooie |
Hahahaha!
_O_ |
|
|
| SnuggLe |
:D :D |
|
|
| Muppy |
de site is trouwens online...
wil ook erg graag de draaitijden weten, want het word lastig kiezen... |
|
|
|
|