|
[12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 88)
|
View this Thread in Original format
| nwopper |
| ^Kan jij iemand herkennen uit die wazige foto? :p |
|
|
| jp |
| Alleen als je zelf wazig bent :o |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by nwopper
^Kan jij iemand herkennen uit die wazige foto? :p |
1:nou heb Remy weleens gezien in zogoed als hetzelfde t-shirt
2:beetje dezelfde lichaamsbouw
3: er zijn weinig andere debielen die zo op iemands schouders gaat zitten |
|
|
| TranceZoner |
Nog HULDE aan die gast op TE die verkleed was als nar!
Hij deed veel practical jokes op Utrecht CS, en eenmaal thuisgekomen bleek ie ook in Groningen te wonen, want voor Groningen CS zag ik hem zijn laatste joke maken :D:D
Wat een Held! Hij heeft me geholpen wakker te blijven op Utrecht CS, hij was zooooo grappig :D
Iemand deze gast nog meer gezien?? |
|
|
| jp |
| Ja hij was helemaal in het groen |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
want voor Groningen CS zag ik hem zijn laatste joke maken |
Dit klinkt alsof ie zichzelf van kant heeft gemaakt :p |
|
|
| Fkwebeman |
Hij deed veel practical jokes op Utrecht CS, en eenmaal thuisgekomen bleek ie ook in Groningen te wonen, want voor Groningen CS zag ik hem zijn laatste joke maken :D:D
Wat een Held! Hij heeft me geholpen wakker te blijven op Utrecht CS, hij was zooooo grappig :D
Iemand deze gast nog meer gezien?? |
Hear hear.. ik hoorde alleen dat hij een beetje chagrijnig was.. :D
Groningen? hij stond op Utrecht centraal alleen aan de Leeuwarden kant van de trein.
LOL, misschien zelfs nog naast je gestaan, was behoorlijk chagrijnig vanwege de NS en heb wel 5x geroepen 'koffie??'
Zat in coupe met stelletje gabbers van ander feest en zooi mensen die 'Carnaval in het noorden' en 'de meisjes' keihard gingen zingen.. (die hoorden overigens bij mij, maar ik ben toen lekker 1e klas gaan liggen :toothless) |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dit klinkt alsof ie zichzelf van kant heeft gemaakt :p |
Bijna, want hij deed net of hij voor een auto langs zou rennen, terwijl hij heel galant op de stoep bleef 'haken' met een heel sierlijke beweging, echt vet! :D:D:D
@Fkwebeman:
Ja volgens mij heb ik je dan wel gezien :D Was jij diegene die koffie wilde halen en dat die meisjes zeiden dat jij ook voor hun moest meenemen?? :D
Ciao |
|
|
| Esrem |
| Ik heb 2 narren gezien, 1 rood met groen en de ander volgens mij paars met geel als ik t me goed herinner... |
|
|
| Fkwebeman |
| he he, dat was ik ja.. moe man, wat was ik moe :toothless |
|
|
| moogwai |
|
wtf.. helemaal uit Groningen!! Ik heb 'm volgens mij ook gespot. Ik dacht dat ze daar geen carnaval vieren daar :D Dan ben al helemaal een nar zeg :p |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
he he, dat was ik ja.. moe man, wat was ik moe :toothless |
+10000 ;) |
|
|
|
|