|
[12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| eXos |
| quote: | Originally posted by moogwai
Van M.I.K.E. ...... ben ik persoonlijk niet zo kapot van, |
WTF!!! :eyes: :eyes:
Meen je niet!
M.I.K.E. is echt nogsteeds harde piemel werk ondanks dat ik niet meer zo extreem van trance hou. :cool: |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by eXos
WTF!!! :eyes: :eyes:
Meen je niet!
M.I.K.E. is echt nogsteeds harde piemel werk ondanks dat ik niet meer zo extreem van trance hou. :cool: |
M.I.K.E. als dj dan! Als producer vind ik hem wel erg goed! |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by moogwai
M.I.K.E. als dj dan! Als producer vind ik hem wel erg goed! |
Waarschijnlijk zal hij zijn set voor ongeveer 50 procent uit eigen werk laten bestaan.;) :eyespop: |
|
|
| Tom Lont |
| Dan weet ik nu al dat dat een mooi setje gaat worden :p Mike draait vaak wat zwaardere/donkere trance en daar hou ik wel van :cool: |
|
|
| Flipper01 |
Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven wat betreft TE, maar het lijkt erop dat ze bij ID&T eindelijk na zijn gaan denken! :D
Het duurt nog wel even, maar ik denk dat ik hier wel heen ga |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Tom Lont
De laatste keer dat hij bij A State of trance was, draaide hij ook af en toe psy en dat was zeker niet verkeerd. jOOf moet je echt een keer live meemaken, geweldig :) |
Ik vond er echt helemaal niks aan, echte de slechtste twee uur muziek die ik in 3.5 jaar ASOT gehoord heb. |
|
|
| Tom Lont |
| Dan zou ik zeker niet gaan kijken als hij draait :rolleyes: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Waarschijnlijk zal hij zijn set voor ongeveer 50 procent uit eigen werk laten bestaan.;) :eyespop: |
op grote events draait hij idd nogal veel eigen werk. hij doet het niet graag, maar dat wordt een beetje verwacht van hem natuurlijk :)
ben hier wss ook bij. zeer aangenaam verrast door de line-up :) |
|
|
| Muppy |
Ik heb mijn kaartje al binnen...vooral marco v en de filterheadz wil ik gaan zien!
:eyes: |
|
|
| Ben_Lei |
Ik ga 100% voor Armin van Buuren. Na Ferry en Tiesto live gezien te hebben moet ik hem ook maar een keer checken. Sinds universal religion 2004 is ie sowieso bij mij als favo dj gestegen.
Ben benieuwd. Hopelijk verneukt ID&T het nu niet door een crappy timetable samen te stellen ! |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by TOR
op grote events draait hij idd nogal veel eigen werk. hij doet het niet graag, maar dat wordt een beetje verwacht van hem natuurlijk :)
ben hier wss ook bij. zeer aangenaam verrast door de line-up :) |
Ach, opzich zal hij er best van genieten, wanneer mensen die speciaal voor hem komen uit hun dak gaan op zijn producties. Ik hoop ook wel een aantal m.i.k.e.-classics te horen dan!:D Het zou wel geweldig zijn als ie Kuffdam & Plant - Seduction daar draait trouwens. M.i.k.e. is één van de weinige djs die de plaat draait en het is één van mijn favo tranceplaten dit jaar.
Maandag even tickets scoren!:crazy: |
|
|
| Kaidreas |
ik vind het best wel leuk dat MIKE op grotere events zen eigen tracks draait. en dat mag ie zeker. anders doet hij dit wel maar ook niet extreem veel.
anyways MIKE@ dancevalley---> silver bath. dat was gewoon ff te gek. |
|
|
|
|