|
[12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 71)
|
View this Thread in Original format
| @win |
| quote: | Originally posted by Muppy
klopt...maar dan moet er tenminste toch 1 iemand zo gek zijn om het te kopen! |
Ach vast wel! Er zijn altijd van die idioten die de andere wegen niet kennen.Maar kom op zeg betalen voor een live set! Dat je een cd, single of plaat gewoon netjes online of in de winkel koopt is natuurlijk vanzelfsprekend. Maar livesetjes download je gewoon gratis, dikke onzin dit... |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by @win
Ach vast wel! Er zijn altijd van die idioten die de andere wegen niet kennen.Maar kom op zeg betalen voor een live set! Dat je een cd, single of plaat gewoon netjes online of in de winkel koopt is natuurlijk vanzelfsprekend. Maar livesetjes download je gewoon gratis, dikke onzin dit... |
ja dat vind ik ook dikke onzin, en ik zou het er ook niet echt voor betalen, maar er is altijd wel iemand die het doet, dus dan gaat men het waarschijnlijk vaker proberen |
|
|
| @win |
ja dat vind ik ook dikke onzin, en ik zou het er ook niet echt voor betalen, maar er is altijd wel iemand die het doet, dus dan gaat men het waarschijnlijk vaker proberen |
Eerst maar eens zien of dit wat wordt! Die losse tracks gaan wel lopen denk ik, maar die livesets! Ik kan er gewoon niet over uit! |
|
|
| _Marco_ |
at the moment of typing i have 1 ticket left...
if you really want this ticket you must send me an PM, and we'll talk about how you could get the ticket ;) |
pm sent! |
|
|
| New Wave |
| Mwhahaha, dokken voor een life set........:rolleyes: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by New Wave
Mwhahaha, dokken voor een life set........:rolleyes: |
volgens mij denkt iedereen er zo over haha |
|
|
| Remy D |
| ik heb zojuist besteld. |
|
|
| Remy D |
| Muppy, niks verkopen aan fransen. Das kutvolk, of vraag het 4 voudige :stongue: :tongue2 |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Remy D
Muppy, niks verkopen aan fransen. Das kutvolk, of vraag het 4 voudige :stongue: :tongue2 |
rustig maar...
ik heb hem al aan iemand anders verkocht...
op marktplaats werd trouwens gewoon 50 euro voor een kaartje geboden, echt bizar:eyespop: |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Mwhahaha, dokken voor een life set........:rolleyes: |
als ie niet wordt uitgezonden op de radio.... en buiten dat heeft niet iedereen l33t h4xx0r manieren om filetjes op te duikelen :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ahp2002
als ie niet wordt uitgezonden op de radio.... en buiten dat heeft niet iedereen l33t h4xx0r manieren om filetjes op te duikelen :) |
verspreiding gaat gigantisch snel. Als een paar mensen dat setje gekocht hebben dan vliegt het overal rond. Voor je het weet staat het op je PC :p |
|
|
| Enrico |
Ole, ik ben ook 1 van de gelukkige vips :)
Tot morgen allemaal... |
|
|
|
|