|
[12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 76)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Remy D
kom wel op de meeting maar ga echt geen NLTA op mijn hand schrijven. haha kansloos iedereen die ik met nlta op zijn hand zie negeer ik .. :haha: |
:whip: |
|
|
| Asperge |
kom wel op de meeting maar ga echt geen NLTA op mijn hand schrijven. haha kansloos iedereen die ik met nlta op zijn hand zie negeer ik .. :haha: |
K kon de andere meetings bij eerdere feesten niet vinden, dus k vind dit wel een goed plan, haha. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Asperge
K kon de andere meetings bij eerdere feesten niet vinden, dus k vind dit wel een goed plan, haha. |
hahaha het is idd een goed plan als je te slemiel bent om een meeting te vinden hahahaha, en dat had ik niet achter jou gezocht.. Jammer. :tongue2 |
|
|
| Muppy |
hahaha het is idd een goed plan als je te slemiel bent om een meeting te vinden hahahaha, en dat had ik niet achter jou gezocht.. Jammer. :tongue2 |
ik ga nu echt keihard lachen als jij hem niet kan vinden:D |
|
|
| Asperge |
of als je te lam bent:D ik zie t allemaal wel:p ga iig die darkanal ff flink pesten:D |
|
|
| Asperge |
| Nou ik ga ff sporten en dan op weg naar TE, kan niet wachten! Het wordt vet:D |
|
|
| Muppy |
succes met je polo!!!
en tot vanaaf! |
|
|
| basvh |
have fun iedereen!
en remy d doe dj jean de groeten, |
|
|
| magrec |
| Zend slamfm nog wat uit? |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by basvh
en remy d doe dj jean de groeten, |
Haha zal ik doen ja, en denk dat ik er wel ff binnenglip als hij draait. Zoals je ook in de reclame kan zien barst het daar altijd van de goddelijke vrouwen. :tongue2 :tongue2
en als Max Graham ft. Jessica Riddle - Gone word gedraaid ga ik echt helemaal KAPOT!!! :tongue2 wat een nummer blijft het |
|
|
| DJ_Siesta |
| jajaajajaja nog eventjes :stongue: |
|
|
| Tim81 |
en als Max Graham ft. Jessica Riddle - Gone word gedraaid ga ik echt helemaal KAPOT!!! :tongue2 wat een nummer blijft het |
Wie moet die draaien dan?? Ik neem aan dat Jean die niet in zijn koffer heeft ;) |
|
|
|
|