|
[12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 79)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Phat B
-prijzen verlagen van kaartjes, ma dan bonnen met 20 cent verhogen? off!!!
|
Ik zei het al. Je blijft genaaid worden door ID$T. leuke praatjes van Duncan en CO maar je wordt toch wel genaait. En als ik dat zeg dan krijg ik een grote bek van bepaalde losers....maar zo zie je maar.....
Ze zijn geen spat veranderd! ID$T blijft een kutbedrijf.
Maar ik ben blij vor jullie dat jullie het leuk hebben gehad. :) |
|
|
| Dj Lex |
Jezus wat een drukte rondom de Jaarbeurs! Hadden we niet verwacht, wat een gekkenhuis. Zodoende pas 1 uur binnen en de auto langs de weg gezet in de hoop dat alle ruitjes er nog in zouden zitten als we terug kwamen. Anders hadden we waarschijnlijk rond drieen pas binnen geweest.
Binnengekomen meteen naar Marco V gegaan, die echt heerlijk draaide in het begin. Allemaal super platen. later toen hij al zijn eigen platen ging draaien werd het toch wat minder.
Ferry was wel oke, vond het vooral gezellig op dat moment, maar echt op de muziek heb niet veel gelet.
Al met al weinig gezien, maar toch wel een leuk feest gehad (voor TE-begrippen). Zeker een betere editie dan vorig jaar. |
|
|
| DarkAngel |
| Great pics, jp! |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Phat B
minder:
-prijzen verlagen van kaartjes, ma dan bonnen met 20 cent verhogen? off!!!
-t unieke ontbrak
-te veel dj's die vroeg al stevig draaide
-af en toe muziek te hard
-te veel ugly peepz die t woord spiegel niet kennen:D
-lijkt wel of drugsgebruik steeds meer in t openbaar gebruikt wordt, 3e achtereenvolgende id-t feest dat er iemand naast me stond te snuiven |
- Dus bonnen nu EUR 2,20?
- Uniek? Wat wil je met TE, het is lastig om elke keer maar weer wat nieuws neer te zetten...
- Muziek te hard? Het is ook nooit goed...
- Ugly peepz? Je bent zelf moeders mooiste zeker?
- Snuiven? Ik heb liever snuivers dan straal bezopen mensen... |
|
|
| Dj Lex |
Deze foto is heel gaaf! |
|
|
| After_Forever |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Deze foto is heel gaaf! |
Gaaf als in overbelicht? :D |
|
|
| Miky |
Dit was mijn eerste Trance Energy en ik ben volledig uit mijn dak gegaan
het eenrichtings verkeer was goed maar spijtig dat je 5minuten moest rond lopen voor naar mainstage te gaan.
de laatste 3 tracks van yoji waren echt wel super hard en deed wel ff lekker als afsluiter.
Weet iemand de 3de laatste track die Marco V heeft gedraaid want die was echt :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy: :crazy:
voor mij was Trance Energy gewoon een knaller allen de trein was het grootste min punt:whip: |
|
|
| SG_Rover |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
trouwens wat een sjonnies en anitas op trance energy, vooral in madsauce zaal, d8 ff dat ik op een of ander verkeerd ik-ben-eigenlijk-te-oud-en-hou-nog-wel-van-een-feestje-en-pilletje-en-ik-ben-aan-anebolen-of-heb-opblaas-tieten feest :o , |
http://www.id-t.com/experience-events-pics-te2005-2.php
Zoals op foto92? :rolleyes: |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by After_Forever
Gaaf als in overbelicht? :D |
Gaaf = Gaaf :rolleyes: |
|
|
| TranceZoner |
| Inderdaad, die foto is gewoon zwaar mooi, niet zeiken. |