|
De grote cabaret thread! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
mijn favo's:
Theo Maassen
Arie & Silvester
Van Vleuten & Muiswinkel
Lebbis & Jansen
Heerlijk :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Heb zin in Lebbis en Jansen op oudjaar... |
|
|
| total woot |
Ben op zich ook wel liefhebber,
Ik mis in dit rijtje:
Jochem meijer
Klaas van der eerde
Beide vrij jong cabaretiers en allebei geniaal :D |
|
|
| Chicane |
01_lebbis_en_jansen-oudejaarsconference_2003-dutch-sat-2003-*.mp3
:D |
|
|
| magrec |
Ik ga in maart naar bert visscher erg veel zin in :D Die groningshumor mag ik wel.
Lebbis en Jansen vind ik ook goed ook een paar keer gezien.
Vliegende Panters
Herman Finkers
Theo Maassen
Allemaal top.
Hans teeuwen. Tsja soms leuk maar meestal niet. Als het maar grof en hard is dan is het leuk....not. |
|
|
| TranceZoner |
Bert Visscher 4 president!
Vooral het stukje over kamperen is meesterlijk.
Freek de Jonge ook wel leuk, met zijn verhalen neemt ie je altijd op sleeptocht, maar soms inderdaad wel een beetje saai.
Wie ik echt een beetje teveel 'wannabe' vindt is Javier Guzman, hij is volgens mij totaal niet zichzelf en doet te veel standaard dingen.
Herman Finkers is ook meesterlijk!
Theo Maassen is ook goed, maar Hans Teeuwen daarentegen vind ik soms een beetje over the top, met zijn verhalen die soms echt nergens over gaan en totaal geen hout snijden... (Een kikvors man boven op het dak van een flat:conf: :sadgreen: ) |
|
|
| SnuggLe |
Arie en Sylvester zijn mijn helden. Geweldig hoe Arie dat mongooltje nadoet in een van hun shows :D Heb ze ook een paar keer live gezien, echt top.
Ik mis Boom Chicago hier, die lui zijn steengoed in improvisatie. Heb ze op Lowlands een aantal keren live mogen aanschouwen , super. In Enschede had je ook altijd van die 'battles' tussen improvisatie-groepen uit verschillende studentensteden, echt leuk (weet de naam voor die vorm van cabaret even niet meer).
ADHD van Jochem Meyer is ook TE vet, die vent kan echt GOED stemmetjes nadoen!
Bert Visscher is niet eens grappig, die moet het alleen van zijn lelijke geschreeuw hebben, bah. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Bert Visscher is niet eens grappig, die moet het alleen van zijn lelijke geschreeuw hebben, bah. |
dat stuk over camperen met daarna de vogelgeluiden is gewoon briljant! |
|
|
| HBtje |
Youp van t Hek: Heerlijk toch, al dat gezeur op alles :D altijd genieten
Herman Finkers: Geniale woordgrapjes :D
Harrie Jekkers: tja die apen op Gibraltar en die Piccolo zijn echt hielarisch, verder ken ik nog weinig van hem...
Freek: brr moeilijk hoor, af en toe wel goeie grappen, maar t was wel eens beter geweest...
Bert Visscher: nog niet echt veel van m gezien, maar dat wat ik gezien heb was zeker wel de moeite waard
Lebbis en Jansen: Ach, wel grappig voor oud en nieuw bij gebrek aan een échte conference...
Hans Teeuwen: tjah, altijd weer dezelfde soort grappen, af en toe nog wel een lach, maar Trui was geniaal, daarna werd het snel minder
Theo Maassen, Javier Guzman: hype hype hype :rolleyes: |
|
|
| basvh |
| ik d8 dat jij alleen maar om rudi carrel kan lachen? ;) |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by basvh
ik d8 dat jij alleen maar om rudi carrel kan lachen? ;) |
Nominatie voor de post van 2004 :D |
|