return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
De grote cabaret thread! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Tim81
quote:
Originally posted by tijs08
check http://www.cabaretsex.nl en dan vooral onder kader 'grap' lache functie! :cool:

Ik ben grappig!
sndh
Marc Marie gisteravond was idd geniaal! Kende hem niet zo maar hij is meteen wel een van mijn favo's geworden. Geweldige combinatie van gevoelige momenten en lekker 'los'!
BaRTeZ
quote:
Originally posted by New Wave
Omdat ze de tv versie altijd weer anders monteren. :)
Soms halen ze er stukken uit of monteren ze er stukken van andere dagen in.

dan moeten ze bij elke show dezelfde kleren dragen en moet overal het podium/decor hetzelfde eruit zien :o

En mijn ouders hadden dat laatst ook bij een voorstelling van Jochem Myjer en een vrouw (naam is me even ontschoten). Ze waren er geweest, heel veel gelachen, maar precies dezelfde voorstelling (waar zij waren was het opgenomen) was op tv veel minder. Kan aan je stemming liggen, dat je het al kent, dat de ambiance anders is, slechte camerawerk/montage etc.
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by New Wave
Omdat ze de tv versie altijd weer anders monteren. :)
Soms halen ze er stukken uit of monteren ze er stukken van andere dagen in.

Verhaal was wel zo'n beetje hetzelfde, ik heb in elk geval niks nieuws gehoord!

quote:
Originally posted by BaRTeZ
dan moeten ze bij elke show dezelfde kleren dragen en moet overal het podium/decor hetzelfde eruit zien :o

En mijn ouders hadden dat laatst ook bij een voorstelling van Jochem Myjer en een vrouw (naam is me even ontschoten). Ze waren er geweest, heel veel gelachen, maar precies dezelfde voorstelling (waar zij waren was het opgenomen) was op tv veel minder. Kan aan je stemming liggen, dat je het al kent, dat de ambiance anders is, slechte camerawerk/montage etc.

Denk dat het 'm dat meer is inderdaad...

Van die namen vond ik trouwens wel :stongue: :D !
Cosmic
quote:
Originally posted by Remy D
En Youp van 't hek vind ik ook altijd super..

Youp komt met O&N dit jaar:D
DJ_Siesta
misschien waren je ouders wel stoned ofzo dat het daarom veel leuker vonden ;)
BaRTeZ
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
misschien waren je ouders wel stoned ofzo dat het daarom veel leuker vonden ;)

:D
Supreme Theory
Mijn 4 favo's:

Hans Teeuwen.
Theo maassen.
Najib.
Eric van sauers (vreemd dat die hier niet genoemd word...erg sterk)

filmpjes eric van sauers
TimeportE
van sauers is vooral erg sterk met video idd, het stukje dat hij in mexico zit is nog steeds geniaal!

btw heb nu 3 shows van theo maassen.. vooral functioneel naakt is super!
Tim81
quote:
Originally posted by Supreme Theory
filmpjes eric van sauers

Leuk inderdaad om die filmpjes allemaal ff te bekijken.....
Positieve verrassing voor mij dit jaar was Roue Verveer! Net als Van Sauers echt comedytrain met veel grappen uit eigen leven / omgeving. Leuke avond gehad :toothless

Tim81
Vandaag Lebbis & Jansen jakkeren door 2004 gekocht, dus die ga ik zo nog ff kijken...
Djeebie
Morgen Najib Amhahli - Freefight op Nederland 3 om 20.10 uur.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement