return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
De grote cabaret thread! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Tim81
die kerel is ook leuk! Heb z'n shows allemaal op dvd 'De Marokkaan uit de Jordaan'... als Marokkaan kom ik graag bij de mensen thuis :p
Dj_Day-V
Voor mij Hans Teeuwen en Najib Amhali :)

Trui, dat dan weer wel, veni vidi vici, vol is vol en freefight ruleren :P
nwopper
Najib Ahmali :happy2:
'Iek zzwierrrr datr in voggeltje ien die klok ziet, iek zzwierr you dat!'

Hans Teeuwen, Youp van 't Hek, Brigitte Kaandorp, De Vliegende Panters!
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Djeebie
Morgen Najib Amhahli - Freefight op Nederland 3 om 20.10 uur.

Ik heb 'm net gezien en moet zeggen dat ik zijn vorige show een stuk leuker vond... Maar heb nu af en toe ook wel onder de tafel gelegen! :D
Three 'O Three
Heb ook een stuk gezien. Was af en toe echt lachen, maar geen geniale show ofzo.

Afgelopen donderdag met de bekende posse naar Kees Torn geweest. Echt dé master met woordspelingen en taalgrappen. Houdt ook van een flinke borrel op het podium :tongue2 Weet niet meer hoe deze show heette, maar wel een aanrader!
Djeebie
Woordspelingen en taalgrappen roeleren. Ik zie net dat hij over een kleine twee weken in de Kleine Komedie staat. De show heet Doe mee en win! Misschien maar eens heengaan dan :)
Three 'O Three
quote:
Originally posted by Djeebie
De show heet Doe mee en win!

Dat is 'm :)
Daveje
was laatst naar najib's laatste show geweest, most wanted. wat was dat een geweldige avond.... moesten er helemaal voor naar nieuwegein maar het was het dik waard :eyes:
Yarnie
quote:
Originally posted by Daveje
was laatst naar najib's laatste show geweest, most wanted. wat was dat een geweldige avond.... moesten er helemaal voor naar nieuwegein maar het was het dik waard :eyes:

Hier ben ik een tijdje geleden ook geweest in Leiden, idd hilarisch.
Er zat ook een stukje in dat die een immitatie ging doen van wibi soejardi, maar dat ging dus mis omdat hij zijn neptanden niet goed in kon krijgen (neptanden zaten vast dacht ik) maar was niettemin heel erg leuk. Ik vroeg me af of hij dat bij jullie ook had, of het dus in de show hoorde of er echt iets mis was met de materialen.
arjoderoon
vind zelf herman finkers erg tof... geniale woordspelingen:
hans zei: grietje, zal ik mijn korte rokje aan doen?
hans, zei grietje, zal ik mijn korte rokje aan doen?

prachtig!

en ik vind bertje en henk van hans teeuwen wel vet, al is die veel te lomp en veel te grof iedere keer.

Daveje
quote:
Originally posted by Yarnie
Hier ben ik een tijdje geleden ook geweest in Leiden, idd hilarisch.
Er zat ook een stukje in dat die een immitatie ging doen van wibi soejardi, maar dat ging dus mis omdat hij zijn neptanden niet goed in kon krijgen (neptanden zaten vast dacht ik) maar was niettemin heel erg leuk. Ik vroeg me af of hij dat bij jullie ook had, of het dus in de show hoorde of er echt iets mis was met de materialen.

hmm.. nu ik dit zo lees, het gebeurde bij ons ook. DUs ik denk dat het dan in de show zelf al zit??:conf: maar goed de rest van de show was echt zo perfect.. was echt 1 van de leukste avondjes uit ooit.
JAF
Javier Guzman in elkaar geslagen 17-02-'05

Cabaretier Javier Guzman is gisteravond laat in Amsterdam in elkaar geslagen. Hij was betrokken bij een vechtpartij op de Wallen.

Guzman dronk een biertje in een café toen een aantal mensen hem lastigvielen. "Ze gingen bijdehand lopen doen", aldus een woordvoerster van zijn impressariaat. "Hierop reageerde Javier ook bijdehand. Die mensen werden daarop zo boos dat ze hem uiteindelijk in elkaar sloegen."

Kneuzingen
Volgens de zegsvrouw is Guzman zwaar toegetakeld door drie à vier mensen, die wisten te ontkomen. De cabaratier moest naar het ziekenhuis waar de artsen twaalf kneuzingen constateerden. Ook bleek dat zijn gehoor beschadigd. Guzman mocht na vier uur het ziekenhuis weer verlaten.

Guzman heeft zijn theatertournee moeten onderbreken. Voorstellingen in Meppel, Amersfoort en Emmen gaan niet door. In zijn huidige show 'Ton Zuur' praat Guzman minstens tien minuten over zinloos geweld. "Hij vindt het onverteerbaar dat de daders hem op basis van woorden zo zwaar in elkaar sloegen", besluit zijn woordvoerster.

:whip: :whip: :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement