return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
De grote cabaret thread! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Tim81
Quotes van Javier Guzman

Veel gebeurd

Iedereen wist waar hij was toen JFK werd doodgeschoten. Ik dacht dat mijn generatie niet van dat soort momenten zou meemaken. Nou... Ik heb de afgelopen tijd iedere plek in en rond mijn huis wel gehad, geloof ik.

Veiligheid

Iedereen is bang. Bang voor alles. Ik kan ook niet meer op straat lopen. Bij ieder bloemenperkje denk ik weer: 'Wie is er nu weer doodgeslagen?'

LPF

Allochtonen moeten beter Nederlands leren volgens de LPF. Ja jongens, maar dat is omdat als jullie zeggen: 'En nou opgepleurt!', ze het natuurlijk wel verstaan.

Kyoto

Bush wil een betere wereld. Daarom vecht hij voor vrede. Een betere wereld voor onze kinderen. En ehh, meneer Bush, Verdrag van Kyoto? 'Ja... ha, ha, trek eens aan mijn vinger.'

Bush

Het is oneerlijk. Het is oneerlijk dat JFK werd doodgeschoten in Dallas vanuit een etage boven een boekwinkel en als iemand op dit moment moet worden doodgeschoten is het wel Bush. Maar wij weten met zijn allen dat hij nooit in de buurt van een boekwinkel komt.

Stad

Nergens veilig. En zeker niet in de grote stad. Ik woon al heel lang in de stad. Al zo lang, dat als ik nu naar een bos ga, dat mijn eerste assosiatie is: 'Het ruikt hier naar toiletverfrisser.' Dan woon je al heel lang in de stad.

Koningshuis

Willem heeft officieel zijn verontschuldigingen gemaakt voor het feit dat Nederland in slaven heeft gehandeld. 300 jaar later. Wat nobel. Willem stond daar in Ghana. Willem: 'Jeetje, wat veel negers...' 'Ehh, ja even over die slaven, hadden we niet moeten doen, ... sorry! Wil je ze terug?'

Het leger

Niemand neemt ons serieus. Onze politiek. Ons leger. Wij komen op het idee om de legeruniformen te laten ontwerpen door Frans Molenaar... die jongens nog tegen Frans: 'Frans het zit wel strak...' - 'Ja, weet ik, buk nog eens...'

CDA

Balkenende heeft uiteindelijk Jaap de Hoop Scheffer vervangen. En die is nu minister van buitenlandse zaken... Nou dat is een sterk image tegenover het buitenland. J.P en Japie! Wat een duo! Het land dat in het buitenland bekend staat voor zijn vrijgevochten meningen, drugs en hoeren. Wat komt er uit het vliegtuig wandelen? De EO jongerendag van 1963.

Pim Fortuyn

Alsof hij heilig is verklaart. Alsof het Jezus is. Als het Jezus was geweest had hij ook een laatste avondmaal gehad. Dan had hij bij zijn laatste fractievergadering tegen zijn hele lijst gezegd: 'Alle 26 zullen mij verraden.'

De moord

Bij een moordaanslag, markeren ze de plaats van het lichaam altijd met zo'n witte lijn. Bij Pim was dat de eerste krijtstreep die niet op zijn pak stond.

De LPF

Wat een zooitje. Ik moet ze een ding meegeven: het was een stuk veiliger op straat toen de LPF in de kamer zat.

Bedreigingen

Politici letten meer op hun woorden. Vroeger zeiden ze: 'Dat durf ik niet zo te stellen.' 'Durf ik geen uitspraak over te doen.' Dat zeggen ze nu nog: alleen nu menen ze het...

Bin Laden

Het machtigste land van de wereld. kan een man niet pakken. Ze hebben echt geen idee waar hij is. Dat had ik pas door toen ik las wat voor bommen ze gebruiken. Deasycatters. Dat zijn bommen die ze tijdens de Vietnam oorlog gebruikten om landingsplekken te creëren in de jungle voor helicopters. Want je bent weleens lekker aan het vliegen. Maar dan moet je ook landen, he... Ik bedoel, ze hebben kruisracketten met laser, precisie bommen met satteliet, hitte zoekend. Maar zijn blijkbaar niet in staat daar een pasfoto van Bin Laden in te doen... Zoek! Ze gebruiken Deasycatter, een bom die het best beschreven kan worden als een badkuip vol TNT. Boem, alles weg... De zoektocht naar Bin Laden lijkt een beetje op de Roadrunner. Die vogels won altijd door gewoon wegrennen, heel simpel. En die coyote verzon allerlei machines, en dingen en kreeg die kutvogel maar niet te pakken... Ze hebben heel Aghanistan platgegooit. Dachten ze dat ze hem hadden. Verschijnt er drie dagen weer een videoband: 'Miep miep, zoef...'

Idealen

Paul van Vliet werkt voor Unicef. Hij doet nu in Carre een voorstelling voor een project voor kinderen van vijf tot zestien die veertien uur per dag moeten werken. En dankszij Unicef kunnen ze nu, na die 16 uur, twee uur naar school. Yes! Als je ergens, als kind, geen zin in hebt is het wel om na zestien uur werken, nog eens twee uur naar school te gaan. Dat is wel goed, hoor. Alleen het houdt je wel erg van je werk af. Wel goed dat die kinderen spelling krijgen. Ik draag niet graag Adidas met DT.

Farao

Moet je je voorstellen dat je een farao bent. Je hebt je heel lang geleden laten begraven in een piramide. Omdat je dacht naar het hiernamaals te gaan. Wist jij veel dat het hiernamaals een museum was?

Ochtendkrant

Ik heb geen bevredigend leven, nee. Ik hou ervan om op te staan en meteen met koffie een krantje te lezen. Maarja, ik ben geabbonneerd op NRC Handelsblad. Dus ik blijf in mijn bed liggen wachten...

Zwarte kousen kerk

Die vrouwen dragen helemaal geen zwarte kousen. Ze dragen witte kousen maar ze scheren nooit hun benen.

Half

Ik ben half Spaans en half Nederlands. Ik probeer het beste van beide culturen te combineren. Dus ik val vrouwen wel lastig maar laat ze daarna voor hun eigen drank betalen.

Dementie

Bejaarden worden steeds eerder en vaker dement. Dat is heel slim. Niemand heeft tijd of zin om ze op te zoeken in die bejaardentehuizen. Laat ze dan ook vergeten op wie ze wachten.
Tim81
Vanavond Javier Guzman - Bot op Nederland 3!

Ik ben niet echt fan van deze cabaretier, maar voor de maandagavond best vermakelijk!
Tim81
Vanavond Theo Maassen met Functioneel Naakt!
Afgelopen donderdag al Hans Teeuwen... de VARA is weer lekker bezig op het gebied van cabaret!
HiGH_NrG
Vanavond ook weer Dit was het nieuws bij de Tros! :D
tijs08
quote:
Originally posted by HiGH_NrG

Cool! Ik mis Kopspijkers toch wel moet ik zeggen :(
Djeebie
Avondje cabaret vanavond dus :)

Ben trouwens een week of twee geleden naar een try-out van de Lama's in de Panama geweest. Dat was als oefening voor die Koninklijke Lama's. Tering, wat heb ik gelachen zeg. Die gasten zijn echt geniaal af en toe. Het is ook zo knap, omdat het tempo gigantisch hoog ligt. Ze kunnen bijna niet verslappen gewoon. Het gaat maar door. Die Ruben Nicolai is echt m'n favoriet. Die gast is zo grappig :D

Ook leuk dat ze na afloop nog bleven hangen daar. Kon je nog een beetje gezellig met ze ouwehoeren :)
moogwai
quote:
Originally posted by HiGH_NrG

Cool, altijd wel leuk :)
tijs08
quote:
Originally posted by Djeebie
Ben trouwens een week of twee geleden naar een try-out van de Lama's in de Panama geweest. Dat was als oefening voor die Koninklijke Lama's. Tering, wat heb ik gelachen zeg. Die gasten zijn echt geniaal af en toe. Het is ook zo knap, omdat het tempo gigantisch hoog ligt. Ze kunnen bijna niet verslappen gewoon. Het gaat maar door. Die Ruben Nicolai is echt m'n favoriet. Die gast is zo grappig :D

Ook leuk dat ze na afloop nog bleven hangen daar. Kon je nog een beetje gezellig met ze ouwehoeren :)

Ja, daar had ik ook een mailtje van gekregen.. alleen een beetje laat. Smiddags om 4 uur het mailtje over dat het diezelfde avond plaats zou vinden... entree van 15 euro vond ik ook wel prijzig btw

Die Ruben Nicolai is inderdaad de tofste... die gaan wij (posse) binnenkort zien met zijn theater show geloof ik :p
Djeebie
quote:
Originally posted by tijs08
Die Ruben Nicolai is inderdaad de tofste... die gaan wij (posse) binnenkort zien met zijn theater show geloof ik :p

Dat doet hij samen met die Nathan toch?
tijs08
quote:
Originally posted by Djeebie
Dat doet hij samen met die Nathan toch?

klopt ja! :p

Dj_Day-V
Gisteren avond was Theo Maassen op TV, was wel lal :stongue: (lol dus)
Tim81
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Gisteren avond was Theo Maassen op TV, was wel lal :stongue: (lol dus)

Spuit 11! :p ;)

Zo meteen nog maar ff een dvd'tje van Amhali, Teeuwen, Maassen of Arie & Silvester er in knallen voor het slapen gaan... maar eerst natuurlijk de herhaling van Jensen en Studio Sport kijken (sport komt trouwens steeds later...)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement