return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 
De grote cabaret thread! (pg. 7)
View this Thread in Original format
Tim81
*schop*

Eind mei/begin juni heb ik voor diverse cabaretvoorstellingen in Alkmaar, Amsterdam, Zaandam, Purmerend en Hoorn kaarten besteld en ja hoor... bijna overal was ik op tijd!

Dit jaar dus naar Theo Maassen, Jochem Myjer, Najib Amhali, Arie & Silvester, Vliegende Panters, Jan Jaap v.d. Wal, Youp van 't Hek, Lebbis & Jansen en volgende week naar Guido Weijers! :D :D

Hier het welbekende spelletje 'Wie is het' van de website van Guido Weijers: KLIK
tijs08
quote:
Originally posted by Tim81
*schop*

Eind mei/begin juni heb ik voor diverse cabaretvoorstellingen in Alkmaar, Amsterdam, Zaandam, Purmerend en Hoorn kaarten besteld en ja hoor... bijna overal was ik op tijd!

Dit jaar dus naar Theo Maassen, Jochem Myjer, Najib Amhali, Arie & Silvester, Vliegende Panters, Jan Jaap v.d. Wal, Youp van 't Hek, Lebbis & Jansen en volgende week naar Guido Weijers! :D :D

Hier het welbekende spelletje 'Wie is het' van de website van Guido Weijers: KLIK

WTF!! Dat heb je goed gedaan man! Hier in de buurt is alles al uitverkocht, in Luxor 5 voorstelllingen van Maassen met plek voor 800 man per keer waren binnen 1 week uitverkocht ofzo! Jochem Myer was helemaal niks meer van te krijgen, in januari was dat al dacht ik!

Wij (Partyhardy, Lex, 303 en ik) hebben ook kaarten binnen voor Lebbis, Jan Jaap van der Wal, Rooyackers, Kamps & Kamps en 3X nieuw cabaret talent :D :D
Little Theseus
weet niet of iemand m al had gepost maar je kan hier de film van Het B Team downloaden: http://nermal.bnn.nl/magazine/checkdit/hit.php?bnn=2641

Gemaakt door een aantal cabaretiers in samenwerking met een stuntgroep, prachtig!
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by Tim81

Dit jaar dus naar Theo Maassen, ,Najib Amhali, ,Vliegende Panters,

*Ook daar na toe wil* :crazy:
New Wave
Voor de mensen die nog niet in de gids hebben gekeken en van cabaret houden:

Arie en Silvester - Rammen!

Als dat geen lachen wordt. :)

Nederland 2 van 23:05 tot 00:00.
jp
quote:
Originally posted by New Wave
Voor de mensen die nog niet in de gids hebben gekeken en van cabaret houden:

Arie en Silvester - Rammen!

Als dat geen lachen wordt. :)

Nederland 2 van 23:05 tot 00:00.

Is dat een herhaling van vorige week of heb je de oude gids te pakken?
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Is dat een herhaling van vorige week of heb je de oude gids te pakken?

Voor zover ik het kan zien op www.tvgids.nl is het vandaag. Vorige week waren ze er inderdaad ook, was ook wel grappig. ;p
jp
Eerst effe Jensen :D
Cosmic
Stopt Hans Teeuwen met cabaret? Dat las ik ergens, kan iemand dat verfieren?
jp
quote:
Originally posted by Cosmic
Stopt Hans Teeuwen met cabaret? Dat las ik ergens, kan iemand dat verfieren?

http://frontpage.fok.nl/nieuws/57713

Tim81
Zaterdag naar Guido Weijers geweest, die jongen komt er ook wel! Heeft een grappige kijk op het dagelijks leven in zijn show 'Myosotis' :D

Volgende maand naar Najib Amhali...
tijs08
Vanavond met de posse naar Lebbis, ben benieuwd naar zijn betogen!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 
Privacy Statement