|
De grote cabaret thread! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Voor de mensen die het nog niet wisten: http://variatee.vara.nl/portal
In VARA's Variatee kun je een paar honderd cabaretfragmenten bekijken. |
thanks! vette link!
Rooyackers, Kamps & Kamps ontbreken nog! fragmenten ook te vinden bij vara site
2 weken geleden gezien en was eerste 20 minuten hilarisch! verder goeie show, had meer ingezeten.
check http://www.cabaretsex.nl en dan vooral onder kader 'grap' lache functie! :cool: |
|
|
| Tim81 |
Gister helemaal geen tijd gehad om Lebbis & Jansen te kijken... En m'n moeder had de video geprogrameerd, nou dan weet je het wel :(
Ook op uitzendinggemist.nl kan je de show niet terugkijken en volgens mij wordt het niet herhaald... dat wordt dus wachten op de dvd |
|
|
| Djeebie |
| Ik vond Lebbis & Jansen niet superlachen eigenlijk. D'r zaten een paar grappige stukken in, maar over het algemeen was het niet echt lachen, gieren en brullen. |
|
|
| BaRTeZ |
| Vanavond 21:15 de Vliegende Panters op Nederland 3 |
|
|
| moogwai |
| Theo Maassen en Hans Teeuwen zijn kei vet! Maar zij zijn ook gemoedelijke brabanders :p |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Vanavond 21:15 de Vliegende Panters op Nederland 3 |
Vond ik dus echt niets aan! Kheb meer gelachen bij Marc-Marie, gisteravond op Ned 1. |
|
|
| BaRTeZ |
| Vanavond 20:35 NUHR op Nederland 3 |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik vond Lebbis & Jansen niet superlachen eigenlijk. D'r zaten een paar grappige stukken in, maar over het algemeen was het niet echt lachen, gieren en brullen. |
Ik vond het juist echt een hele sterke show. Af en toe spijkerhard, maar wel met een goede boodschap. |
|
|
| Remy D |
Hans Teeuwen is echt de wel DE man in dit genre!! En Youp van 't hek vind ik ook altijd super..
Lebbis & Jansen kan ik ook altijd wel waarderen. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Vanavond 21:15 de Vliegende Panters op Nederland 3 |
Moet eerlijk zeggen dat toen ik de show hier in Enschede gezien heb het leuker vond dan zo op de tv. Waar 'm dat nou aan ligt weet ik niet :conf: .
Verder pas geleden nog naar Lebbis geweest, leuke avond gehad :) . |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Moet eerlijk zeggen dat toen ik de show hier in Enschede gezien heb het leuker vond dan zo op de tv. Waar 'm dat nou aan ligt weet ik niet :conf: .
|
Omdat ze de tv versie altijd weer anders monteren. :)
Soms halen ze er stukken uit of monteren ze er stukken van andere dagen in. |
|
|
|
|