|
JPX @ ARIA nightclub :: Friday January 14th (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| j@y |
hahahahaha
krinker a paul van dyk
qui dansait sur une table comme une chochotte
que de beau souvenirs
entk la shot de dire de monter le trim dans le vip quand ta aucun speaker dirigé sur toi
prouve que tu pese si peu |
|
|
| KrinKer |
Wais
j'ai danser sur une table a Paul Van Dyke pour d'escelentes raison
Silke étais au aria et je ne l'avais pas vue depuis très très très longtemps
Preach partais pour son premier voyage en europe
J'étais gler comme un PORC !!!
Mais je pense que Taha parlait plus de la soirée de Derrick Carter ou il a enfin découvert que le house étais la meileure musique !!
KrinKer |
|
|
| fastmp3 |
KrinKer a tout dit , sti que j'étais frustré ce soir la (je dirais pas pourquoi) :toothless
je confirme aussi que KrinKer a dansé comme une chochotte pour pvd !!!! |
|
|
| KrinKer |
Bha
Qu'est-ce que tu veux
après 3 e et 2 fiole de jus
Je danserais même sur le beat a Jpx ! !
lol
KrinKer |
|
|
| fastmp3 |
| the funniest moments were when you came sober but me and mazen kept accusing you of being totally ed up on drugs , i loved how you kept on denying it hahahahaha |
|
|
| KrinKer |
I never went sober @ aria when you both were there ( I think ) I don't truly remember !
lol
KrinKer |
|
|
| fastmp3 |
| you did , i still remember ! or you've been lying all this time biatch |
|
|
| RnakR |
| hey jp ou méo alors la toune qui a kisses dans le titre ckoi ? :eek: |
|
|
| DJ Charlie |
ouin pis la toune "Beverly Hills" style que tu me disais Méo.
me semble c une chanson theme d'une série tv ou d'un affaire de mode. |
|
|
| mellyD |
Finally ... here's my take on the night. IMO JPX did a ridiculously spectacular job... The first part of his set was my favorite because,... well ...he played some of my favorite songs... the second part (techno part) I didn't really expect i must admit, techno was never really my thing... but jp had me dancing my little feet off. One thing that I thought was just so impressive, as well as something i'm not sure everyone realized, was that he played quite a few of his OWN songs... not too common for a 20 year old... even less common is the fact that these songs rocked! OMG the energy from this guy is infectious. It was just fantastic and from the looks of the crowd's reaction it will be happening again very soon... it's soo true... you were born to do this...
Melly
P.S. you just took the songs and you funked them up and the people went crazy... as if you didn't know i was going to add that in!;) |
|
|
| j@y |
Audion - Kisses
Le beat infecté de svennosité |
|
|
| X-Cube |
Bon,ca parle de Droya sur l'Net! :toothless
Sérieux,a part ca, Est-ce que l'on peut avoir plus de review de la soirée!? Est-ce que Marco G était Sublime??
Merci. :tongue3 |
|
|
|
|