|
Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005 (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Nyah
:haha: lol, komt in orde he :p |
btw snoodaard, me meebrengen bedoelen we aandoen eh, ni meebrengen in ne zak van den blokker of de wibra :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Eagle`
btw snoodaard, me meebrengen bedoelen we aandoen eh, ni meebrengen in ne zak van den blokker of de wibra :p |
ik zal die meebrengen en tiger mag die aandoen :p |
|
|
| Tiger777 |
| moet ik mijn kont dan scheren? :conf: |
|
|
| Eagle` |
twas weer te peizen, ne string kan ook sexy zijn zenne, hoewel vulgair ni ver af is of course :o
tpffff allemaal trezebezen zijnt hier :p
edit: en daarmee bedoel ik dus ni op ne vent :toothless, tiger als ge zo neffest mij durft staan echt pat ik smijt u buite, ik moen van al die janetterij ni wete :whip: |
|
|
| Tiger777 |
| "alééééé seh, vinde gij mij niet knap ofwah?" |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Eagle`
twas weer te peizen, ne string kan ook sexy zijn zenne, hoewel vulgair ni ver af is of course :o
tpffff allemaal trezebezen zijnt hier :p
|
LOL, vulgair ist als de string een meter boven een broek uitkomt, ja :p zehra had daar nog een schone foto van - illusion 16jaar, remember zehra?
en wie noemt ge hier een trezebees :clown: denkt ge misschien dak speciaal ne witte string voor tiger ga kopen ofzo :p |
|
|
| Tiger777 |
| hoe, gij HEBT da ofwa? :eek: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
"alééééé seh, vinde gij mij niet knap ofwah?" |
ik moent tni weten, pàt bollet :whip:
LOL, vulgair ist als de string een meter boven een broek uitkomt, ja zehra had daar nog een schone foto van - illusion 16jaar, remember zehra?
en wie noemt ge hier een trezebees denkt ge misschien dak speciaal ne witte string voor tiger ga kopen ofzo |
Wa is nu eigelijk u pointe, ik volg ni zenne :nervous: |
|
|
| Zehra |
LOL, vulgair ist als de string een meter boven een broek uitkomt, ja :p zehra had daar nog een schone foto van - illusion 16jaar, remember zehra?
en wie noemt ge hier een trezebees :clown: denkt ge misschien dak speciaal ne witte string voor tiger ga kopen ofzo :p |
voila :)
ge draagt n string... ok. geen probleem dermee maar maak der dan geen show van en dan om de minuut da tot bijna aan u schouders te trekken zal ook wel nie comfortabel zijn I guess... |
|
|
| Eagle` |
| tot aan uw schouders, doe mij peize aan een van die homies op T.E. die zen trainingsbroek praktsch tot onder zen oksels had hange, den artoos weet da nog peisk |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Zehra
ge draagt n string... ok. geen probleem dermee maar maak der dan geen show van en dan om de minuut da tot bijna aan u schouders te trekken zal ook wel nie comfortabel zijn I guess... |
exactly :nervous: |
|
|
|
|