|
Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005 (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
ik zie trance en cantus liever niet in 1 zin staan. |
same here. kvind da maar dikke zever cantussen en stuff... grrr |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Zehra
same here. kvind da maar dikke zever cantussen en stuff... grrr |
me too |
|
|
| pooley |
boehoe crybabys.
Das leuk, ge hebt het nog nooit meegemaakt maar dat moet ook niet. Zingen, drinken, feest maken, tja rare dinges he ! |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by pooley
boehoe crybabys.
Das leuk, ge hebt het nog nooit meegemaakt maar dat moet ook niet. Zingen, drinken, feest maken, tja rare dinges he ! |
ja drinken & dan de ganse buurt onderkotsen & dan achteraf daarover opscheppen... echte fun joh... zo een mensen zijn maar een stelletje attention whores imo.
en dan ben ik ook nog de mensen vergeten die zo zat gaan rijden :rolleyes: |
|
|
| pooley |
een paar op de
en mensen die drinken en rijden hebt ge overal int weekend dus dat slaat op niet veel hoor.
of bedoel je zat met de fiets? :x |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by pooley
een paar op de
en mensen die drinken en rijden hebt ge overal int weekend dus dat slaat op niet veel hoor.
of bedoel je zat met de fiets? :x |
nee der zijn ook mensen die dan zo met den auto rijden... mahja I don't care, da ze zichzelf maar dood rijden dan... hopelijk killen ze zichzelf en nie gewoon mensen die hun hond uitlaten ofzo
alcohol sux big time imo |
|
|
| Dark Apostle |
alcohol sux big time imo |
nen wiskey, palm, lambic, rode/zwarte vodka, gouden carolus, barbaar en cocktail gaat er bij mij van tijd toch ook goed binnen om eerlijk te zijn :clown: |
|
|
| Zehra |
| khaat de stoerdoenerij errond... same with drugs... :rolleyes: |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
ok ok ... kheb ier een discussiepuntje bovengehaald precies
sowwy :confused:
de cantusmensen, moeten ma nen andere keer zoiet doen dan :)
en euh, cantus is niet gegarandeerd kotsen en stuff e ... ge moet uw grenzen maar kennen! |
|
|
| Dark Apostle |
khaat de stoerdoenerij errond... same with drugs... :rolleyes: |
Zehrake, zoveel haat, terwijl er zoveel liefde is :( |
|
|
| Kaidreas |
khaat de stoerdoenerij errond... same with drugs... :rolleyes: |
Zehra.. ge zijt zo pissed vandaag? hoe komt het?
anyways. ik wil wel ff vriendelijk reageren.
er is inderdaad stoerdoenerij maar dat hebt ge ook bij auto's ze.. das gewoon ne mens zen aard.
Kwil eigenlijk gewoon maar ff zeggen, als ge er niet alles van weet en nog nie veel contact me hebt gehad.. moet je niet zomaar iets zeggen als stoerdoenerij.
kvoelde dat op de bus naar Te een beetje, die vijandigheid tegenover die andere mannen. Kbedoel maar als iemand dat doet dat is zijn zaak hij heeft er vast een goede reden voor (anders is het stoerdoenerij daar geef ik u gelijk in)
Ik weet alleen dat ik zoiets niet nodig heb voor te feesten. en dat weten die mannen ook, en zij maar zeker dat ze daar respect voor hebben. kvind het trouwens uber kewl dat er nog mensen zijn op tranzy feesje die geen drug nodig hebben... Big IMO |
|
|
|
|