|
Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
En toch zie ik op die foto's op die site nog steeds een Dateq XTC staan :p
Waar die kerel mee draait is een XTC, de Rodec staat er rechts naast onder de CD spelers. FUSyke zei dattie nog eens precies zou vragen wat er stond, weet niet of ie dat al gedaan heeft... Maar anders kan ik t jullie over 1,5e week wel vertellen ;)
Bovendien zijn de foto's (en eventueel de info) niet meer up-to-date, want er staat ook het volgende op de site "vernieuwde inrichting met 4 meter lange DJ booth"
:) |
|
|
| Jasperovitsj |
Die Dateq zit in een flightcase ingebouwd, dus volgens mij is dat zo'n mobiel Dj-team dat persé z'n eigen materiaal wilt gebruiken...
Neem anders je camera mee volgende week? :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Even updaten...
Kandidaten:
Xilver vs Jasper (trance-classics)
Pheatus
Freezel vs Ei
DeSpErAtOs-X vs Pooley (Warm-up met house en groove)
Tiger (Uplifting)
Teknasia
Frednova
Eagle
Lost_in_trance
Pheatus, Teknasia en Lost_in_trance, hebben jullie misschien de mogelijkheid om een demotje te laten horen of op te sturen ofzo? Van de andere DJ's weten we hoe ze klinken, maar van jullie zouden we toch voor alle zekerheid iets willen horen als dat kan? :)
Aan alle andere kandidaten die zich nog niet hebben aangemeld: Doe dit zo snel mogelijk AUB! Dan kan de line-up zo snel mogelijk opgesteld worden en kunnen we des te sneller reclame beginnen maken! :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Pheatus, Teknasia en Lost_in_trance, hebben jullie misschien de mogelijkheid om een demotje te laten horen of op te sturen ofzo? Van de andere DJ's weten we hoe ze klinken, maar van jullie zouden we toch voor alle zekerheid iets willen horen als dat kan? :)
|
Weet ge dan hoe ik klink:conf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Weet ge dan hoe ik klink:conf: |
Hadde gij geen demo voor de vorige party ingezonden? Of was dat Eagle...
Nu ja, als ge iets kunt laten horen, des te beter hé :) |
|
|
| Tiger777 |
| ja znne, ma intussentijd ben ik lichtjes(kuch...rochel) verbeterd. Als ik nog'ns tijd heb hier 'ns iets achterlaten ;) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ja znne, ma intussentijd ben ik lichtjes(kuch...rochel) verbeterd. Als ik nog'ns tijd heb hier 'ns iets achterlaten ;) |
als ge toen al goedgekeurd waart ... nu ook wss e :p
en wat teknasia betrefd ... dien is ook goe :p ... al verschillende malen op internet-radio gedoe gedraaid enzu , he's OK (more than OK :p) |
|
|
| Tiger777 |
| tutuut, ik zal iets achterlaten, beetje onzelfzeker he :rolleyes: |
|
|
| lost_in_trance |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Pheatus, Teknasia en Lost_in_trance, hebben jullie misschien de mogelijkheid om een demotje te laten horen of op te sturen ofzo
|
Ja, graag
maar
Ik stuur per mail niet op. Per post dat kan ik
Welke address AUB? |
|
|
| dj Elof |
Ik heb van Kevin (Tor) de vraag gekregen of ik mijn medewerking kan verlenen aan dit evenement. Aangezien ik zelf van Gent ben wil ik er wel aan meewerken. Op één voorwaarde: mijn dj set moet zich schikken naar de uren van mijn andere boeking(en) die avond. Voorlopig staat er nog niets gepland, maar dat kan vlug veranderen uiteraard.
Laat maar iets weten... if not, no problem hoor. |
|
|
| Kaidreas |
^misschien kunnen we anders eerst poll'en... ja we moeten een beetje zien dat je in het kader past e
Voor deze Reply is enkel Kaidreas/Dries verantwoordelijk |
|
|
|
|