|
Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005 (pg. 73)
|
View this Thread in Original format
| SL33PY |
Mijn eerste echte post seh, de BeTa party was gewoon zalig. Skoon Fotoke :) en alles blijven geven, ik sta er ook nog op andere op, maar die zijn zo duidelijk niet :D
edit: Just in case, ik ben dus de rechtse :p |
|
|
| Zehra |
\o hoi Jorg!
ik kan geen enkel setje downloaden wss... :whip: @ limiet op kot! wil iemand zo lief zijn om die op cd te zetten voor mij als ze beschikbaar zijn... :sadgreen: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
ik kan geen enkel setje downloaden wss... :whip: @ limiet op kot! wil iemand zo lief zijn om die op cd te zetten voor mij als ze beschikbaar zijn... :sadgreen: |
:) |
|
|
| teknasia |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Setje van Vylix ook beschikbaar voor upload :) |
add me op msn
[email protected] :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| De eerste 2 setjes worden straks geupped op Despe's FTP, dus contacteer hem ervoor ;) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by SL33PY
Mijn eerste echte post seh, de BeTa party was gewoon zalig. Skoon Fotoke :) en alles blijven geven, ik sta er ook nog op andere op, maar die zijn zo duidelijk niet :D
edit: Just in case, ik ben dus de rechtse :p |
miljaarde en ik dacht dat zehra haar zus bekeerd was :D
ach alles op zen tijd, de macht van TA is onwerstaanbaar, btw welkom pseudo-duitser.
Bon geef me de link naar de andere reeds beschikbare setjes!!!!!!!! |
|
|
| Xilver |
Joa tisgoed, dan zullen we hem maar online smijten met de nodige trainwrecks he :)
Despe, kunt ge de ftp-gegevens eens PM'en, dan gooi ik die straks thuis online. |
|
|
| Syco |
| woohooo, de max Tom! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Set van Pheatus ook beschikbaar voor upload naar eender wie ze wil sharen! :) |
|
|
| Bertn |
ik heb 20 mb webspace!!!
(maar ik veronderstel da ge daar niet veel mee zijt:o )
ff zien of ik ook ergens die setjes kan beluisteren;) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| hmm , als ge nie op men webspace geraakt, spreek me dan es aan op msn :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Jup, das normaal, geen enkele bedroom DJ draait live net zo goed als thuis. Het geluid is totaal anders en dat vraagt om aanpassingen, de een doet dat door heel kort te mixen, en een ander blijft liever mixen met het risico van fouten als gevolg. Overigens is het ook zo dat mixfouten live veel minder opvallen, zoals bvb slechte eq of gain instellingen. Maar wanneer je direct uit de mixer opneemt ga je dat natuurlijk wel terug horen.
IMHO hoort het er gewoon bij :) |
anyways, ik vind t setje van freezel en jou, heel goe, heb t thuis al een paar keer beluisterd.
ivm tom en jasper hunne set -> ni zagen, twas goed, dus sharen die handel :p geldt ook voor de andere setjes ;) |
|
|
|
|