|
Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005 (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Die van Zehra zullen er zeker niet voor morgen zijn, dus nog ff geduld :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Die van Zehra zullen er zeker niet voor morgen zijn, dus nog ff geduld :) |
:( ni eerlijk, had me nog zo op meen paasbest gekleed |
|
|
| Lady_LizzY |
Thx to everyone om het een super feestje te maken.
't Was m'n eerste beta-party, maar zeker niet m'n laatste. :D
Greetz!
Liz. |
|
|
| CygnusX |
Lol @ Dark Apostle's review :p
Zeer geslaagd feestje. Bedankt aan diegenen die het mogelijk gemaakt hebben (organisatie+hulp tijdens de avond), you know who you are. Special thanks gaat naar Zehra, Jasper & Tom voor het draaien van Cern - The Message ;)
Spijtig dat Eagle vroegtijdig moest stoppen, ik had graag Altitude (SHOKK Remix) gehoord, het zal voor deze zomer zijn :D Ook spijtig dat Gladius er niet bij was, veel beterschap kerel! Ik zal u dat cd'ke wel via de post opsturen dan. |
|
|
| InTeXoR |
werkelijk een zeer geslaagd feestje, lang geleden dat ik nog op een trancefeestje was waar er zo'n ambiance was :)
het was zeer leuk om de BETA's eens in real life te zien, nice meeting you frednova, freezel, teknasia, tor, jasper en iedereen die ik nog vergeet :)
de afwezigen hadden zeker ongelijk, en het zou echt super zijn moest er ook eens zo'n feestje in hasselt kunnen gehouden worden (de halve zaal was gisteren precies afkomstig van limburg :))
tot het volgende feestje ;) |
|
|
| Gladius |
my god, ik word hier zeeeer droevig bij het zien van al die zaalige tracklists! :( :( :(
Ik was niet echt ziek ofzow, ik had alleen maar barstende hoofdpijn wegens te weinig slaap (zoiets combineren -LAN en party- was uiterst dom, weer een stevig staaltje planning van mijnen tweegend...). Ik kon die hoofdpijn wel even uit m'n 'hoofd' zetten voor een voetbalmatchke (fijn matchke btw, leuk om kennis te hebben gemaakt met Pheatus =)), maar om in zonen toestand te gaan feesten op stevige bassen is teveel van het goede... (uiteindelijk was het zelfs zo erg dat ik na die voetbal gewoon rechtstreeks nen trein naar huis heb genomen ipv de lan).
kzal het tot in m'n oude dagen beklagen dat ik er niet bij was. damn me...
tx benny! |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Gladius
kzal het tot in m'n oude dagen beklagen dat ik er niet bij was. damn me...
tx benny! |
zorg maar dat je er op de 3e versie bij bent dan ;) |
|
|
| teknasia |
zal ook eens rondkijken voor zaaltjes in Hasselt.
Kan wel wat fixen hier in Zonhoven (tegen Hasselt).. |
|
|
| Bertn |
jammer dak er niet bij kon zijn..:(
...waar blijven die foto's?:p |
|
|
| djcresto |
| Party lijkt me ook wel het beste in een grote stad. Denk toch dat we zaterdag een aantal toevallige voorbijgangers over de vloer kregen. Bovendien is dit altijd handiger voor mensen die met de trein moeten komen. Zeker in Limburg want daar zijn maar 2 spoorlijnen. :D Nuja elk goed voorstel is te overwegen uiteraard. |
|
|
| Xilver |
| Aangezien de meeste Beta's in Limburg wonen, zou Hasselt wel de beste optie zijn IMO. |
|
|
| TatanaGirl |
Sorry voor de late revieuw, maar ik heb gisteren nog een familiefeest gehad. Ik vond het feestje echt super en ik heb me echt geamuseerd achter de tap. Volgende keer moogde me de hele avond op zetten. Met die stalker zal ik persoonlijk afrekenen ;) Echt fijn volk bij me gehad om te tappen. De muziek was echt helemaal af. Ik kijk uit naar de 3de editie(liefst in Hasselt :)). Mijn foto's komen er vandaag of morgen aan.
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
|
|