|
Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005 (pg. 65)
|
View this Thread in Original format
| Syco |
Uploaden op newsgroup ofzo? Dan heb je geen probleem met BW.
Had ik inderdaad niet bij stilgestaan, te enthousiast enzo :eyespop:
ff denken of ik hierbij zou kunnen helpen. |
|
|
| Buoyant |
| ^ik heb nog altijd zo een 100 Mb ter beschikking |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Buoyant
^ik heb nog altijd zo een 100 Mb ter beschikking |
Plaats is voor mij ook nie zo een probleem, maar bandbreedte. Hoeveel man gaat da zo nie downloaden en hoe groot zijn die sets? |
|
|
| djcresto |
| setjes op mp3 cd zetten, degene die de originele bezit stuurt ze naar 2 mensen, die sturen op hun beurt ook kopietjes naar naar 2 mensen enzovoort... |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by djcresto
setjes op mp3 cd zetten, degene die de originele bezit stuurt ze naar 2 mensen, die sturen op hun beurt ook kopietjes naar naar 2 mensen enzovoort... |
pyramidespelen zijn verboden in België he!
waar blijven die setjes :toothless |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by BZRK
Plaats is voor mij ook nie zo een probleem, maar bandbreedte. Hoeveel man gaat da zo nie downloaden en hoe groot zijn die sets? |
en ik heb onbeperkte bandbreedte :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Buoyant
en ik heb onbeperkte bandbreedte :D |
wie stuurt er die setjes naar buoyant? :p
elke week 1tje ofzo |
|
|
| teknasia |
| ik ook onbeperkte bandbreedte |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by kaidreas
4.ow man derya de zus van zehra, met haar wil ik wel eens dingen die die de joden niet echt koosjer zouden noemen!
|
| quote: | Originally posted by TOR
hehe, just kidding.. punt 4 verdient wel een +1
|
| quote: | Originally posted by pooley
Tis inderdaad een scheur maar der waren der wel meer ! :) |
Ik hoop ten zeerste dat dit niet is wat ik denk dat het is, anders zijn er een paar mensen serieus diep in mijn achtig gedaald...:whip: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik hoop ten zeerste dat dit niet is wat ik denk dat het is, anders zijn er een paar mensen serieus diep in mijn achtig gedaald...:whip: | µ
Er volgens mij is dat praat van vuile geile ventjes dat je ni te serieus moet pakken, per stuk van rekening zijde gij zelve ook een lakker stukske vlees :p
BTW mijn vriendin vond niemand "buiten mij -dierf ni anders zeggen denk ik :-" aantrekkelijk op de fuif in gent, dus ik moet al ni ongerust zijn dat ze een andere BeTA zoekt om haar RnB-drang te compenseren :p (ze heeft alleen de foto's gezien) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
µ
Er volgens mij is dat praat van vuile geile ventjes dat je ni te serieus moet pakken |
I don't care, dat is geen excuus, dit is gewoon NIET GRAPPIG, zelfs al is het als grap bedoeld! Dat ge bouwvakkerspraat verkoopt over ingebeelde vrouwen of meisjes die niemand kent tot daar toe. Maar dit is het amper 17-jarige zusje van Zehra - mijn schoonzusje -, en hier posten welke niet-kosjere dingen ge wel niet met haar zou willen doen vind ik volkomen ongepast...Zeker als zij dan nog in termen van "scheur" beschreven wordt!! :whip:
Er is een grens, en dit was er over...
Maar bon, Benny heeft gevraagd om hier geen flamewar te starten, dus ik onthou me van verdere commentaar. Ik heb m'n mening gegeven, en ik blijf daar bij, ongeacht enig excuus waarmee jullie nog afkomen. |
|
|
| TOR |
omg, daar zijn die lange tenen weer..
het is een compliment, toch? Dries zijn formulering was zeer hyperbolisch, gewoon een leuk omhulsel voor een eenvoudig en onschuldig basisidee: dat ze knap is.
zo had ik het tenminste begrepen.. mocht hij het letterlijk hebben bedoeld, had ik er ook wel geen +1 bijgezet (ook al had ik het wel zien aankomen dat er iemand veel te overdreven zou reageren -> punt 3) |
|
|
|
|