|
Happy Valentine @ TLV 11.02.2005 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
יש מצב שאני מגיע - תלוי בהתאוששות לאחר
SO |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by m0sh
נזכרת?
כל שבוע מפרסמים פה מסיבה או משהו בסגנון בלי סוף |
לארמין,
ולמסיבות
ILTA
מגיע טרד
...
אבל זה סתם... סתם מסיבה |
|
|
| Glenn-Holmes |
תופתעו אבל דווקא כי לא שמעתי את סהר מעולם (ויש לי איזה משהו שהוא צריך לחתום עליו) אני עשוי להגיע למסיבה
מארק נהיה בקשר |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
ושחר תתבגר כבר יאללה.
שאני לא יגיד לצ'ופי לדבר איתם ולא להכניס אותך ;) |
אההההה זה אתה שמכיר אנשים
| quote: | Originally posted by Flotser
לארמין,
ולמסיבות
ILTA
מגיע טרד
...
אבל זה סתם... סתם מסיבה |
בגלל הכמות של האנשים מהפורום שבאים למסיבות האלה ורוצים לדעת עליהן צריך לדאוג שכולם ידעו ולא יפספסו.
הטרד גם ככה נעלם שבוע אחרי המסיבה אז מה בעיה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar בגלל הכמות של האנשים מהפורום שבאים למסיבות האלה ורוצים לדעת עליהן צריך לדאוג שכולם ידעו ולא יפספסו.
הטרד גם ככה נעלם שבוע אחרי המסיבה אז מה בעיה |
כמאמר ידידי מארק
W O R D ! ! ! |
|
|
| Shahar |
חבל רק שיש בפורום אנשים שאנחנו דואגים לספר להם יותר מדי על המסיבות ולא באים:whip:
כןכן מי שזה מכוון אליו יודע:whip:
כמה קשה לנחש |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כמאמר ידידי מארק
W O R D ! ! ! |
שוב,
זאת מסיבה סתם.
ושביל זה יש את טרד המסיבות.
ו
sticky
נועד כדי שלא יפספסו אותו אז אל תדאג שחר. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
שוב,
זאת מסיבה סתם.
ושביל זה יש את טרד המסיבות.
ו
sticky
נועד כדי שלא יפספסו אותו אז אל תדאג שחר. |
את הסטיקי אני משאיר ל"רייב ענק בתל יצחק" וכו'....
ושוב
הרבה אנשים פה רוצים לדעת על המסיבות האלה
וקצת אנשים בודקים את הטרד מסיבות כי יודעים שהרוב שם זה חרא ושהמסיבות האיכותיות מפורסמות פה
אז עזוב |
|
|
| DjChook |
אני מסכים
בהחלט מתחיל להיות פה שכונת מסיבות |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני מסכים
בהחלט מתחיל להיות פה שכונת מסיבות |
אחר כך תשאל אותי למה לא אמרתי לך לבוא אהההה?:D
תכלס רק המסיבות הטובות כתובות פה
לדעתי מסיבה עם כמה דיג'יים הכי טובים בארץ ראויה להתפרסם פה
לא בעיה להעביר את זה לטרד מסיבות
לדעתי זה דפוק וזה רק יקטין תכמות אנשים שיבואו |
|
|
| YuVaL |
בואו נסכם את כל זה במילה אחת:!
Gunigogo!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| DjChook |
יש משהו במה שאתה אומר שחר
מה אתם אומרים חבר'ה ? |
|
|
|
|