return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Happy Valentine @ TLV 11.02.2005 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
יש משהו במה שאתה אומר שחר

מה אתם אומרים חבר'ה ?


אני אומר שיש משהו במה שיובל אמר
אני לא יודע מה אבל....:D
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
יש משהו במה שאתה אומר שחר

מה אתם אומרים חבר'ה ?


שככה תוכל לראות עוד מסיבות של ארמין ותוכל לשלוח אותי בשיא הגשם לקנות לך כרטיס:whip:
Shahar
בינתיים אנלא בא
חבר עושה מסיבה
Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
בינתיים אנלא בא
חבר עושה מסיבה


אתה רואה??
:D
markfeldman
חברים עם כל הכבוד המסיבה המדוברת היא של חבר'ה משלנו !!!

קצת ריספקט !!!

ואילן ידידי, תבוא ביום שישי,

יאללה גיא גרבר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
חברים עם כל הכבוד המסיבה המדוברת היא של חבר'ה משלנו !!!

קצת ריספקט !!!

ואילן ידידי, תבוא ביום שישי,

יאללה גיא גרבר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


לבוא עם הוייניל מארק? :D
Meltdown
סבירות נמוכה שאגיע, בעיקר בשל העובדה שכבר שמעתי את סהר, במסגרת נקסט, כסט מרכזי, וכמו כן בשל העובדה, שאני לא אוהב את מה שארתור (החבית)גורדון ועידן גוטמן מנגנים, לטעמי הם די ג'ייז ממש לא ברמה של סהר, זנלגביץ' הוא הדי ג'יי המוביל בערב הספציפי הזה של נקסט, ולא אף אחד מיתר הדי ג'ייז
m0sh
אם לכל מסיבה יש ט'רד אז בעצם אין לט'רד צורך

מה הקטע פה?
taltul
quote:
Originally posted by m0sh
אם לכל מסיבה יש ט'רד אז בעצם אין לט'רד צורך

מה הקטע פה?

תאכלס :)...חחח
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
אתה רואה??
:D


קיבלתי החלטה לוותר על המסיבה של החבר:D

מארק מה גיא גרבר קשור?

princess cc
מסיבה הבאה שלנו בנקסט היא חינם;)
יש סיכוי שנגיע... מוטי אוהב את ארתור גורדון;)

אגב... פתאום נזכרתי במשו מצחיק...
פעם כשרק התחלנו ללכת למסיבות של נקסט...
היינו מגיעים למסיבה רק בשביל הלפרין זוכרים?
קיצר... הוא היה מסיים ת'סט היינו חותכים הביתה:D
אלא אם כן זו הייתה הפקה כמו ארמין או משו בסגנון:haha:
חחח ראסמי דפוקים! מזל שנרשמתי לטראנסאדיקט
בזכותכם אנחנו נשארים עד הסוף;)
DjChook
"אוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו"

:eek:

מתים עליך
:clown:

(סתם מה הקשר אלי)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement