|
Happy Valentine @ TLV 11.02.2005 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
יש משהו במה שאתה אומר שחר
מה אתם אומרים חבר'ה ? |
אני אומר שיש משהו במה שיובל אמר
אני לא יודע מה אבל....:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
יש משהו במה שאתה אומר שחר
מה אתם אומרים חבר'ה ? |
שככה תוכל לראות עוד מסיבות של ארמין ותוכל לשלוח אותי בשיא הגשם לקנות לך כרטיס:whip: |
|
|
| Shahar |
בינתיים אנלא בא
חבר עושה מסיבה |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
בינתיים אנלא בא
חבר עושה מסיבה |
אתה רואה??
:D |
|
|
| markfeldman |
חברים עם כל הכבוד המסיבה המדוברת היא של חבר'ה משלנו !!!
קצת ריספקט !!!
ואילן ידידי, תבוא ביום שישי,
יאללה גיא גרבר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
חברים עם כל הכבוד המסיבה המדוברת היא של חבר'ה משלנו !!!
קצת ריספקט !!!
ואילן ידידי, תבוא ביום שישי,
יאללה גיא גרבר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
לבוא עם הוייניל מארק? :D |
|
|
| Meltdown |
| סבירות נמוכה שאגיע, בעיקר בשל העובדה שכבר שמעתי את סהר, במסגרת נקסט, כסט מרכזי, וכמו כן בשל העובדה, שאני לא אוהב את מה שארתור (החבית)גורדון ועידן גוטמן מנגנים, לטעמי הם די ג'ייז ממש לא ברמה של סהר, זנלגביץ' הוא הדי ג'יי המוביל בערב הספציפי הזה של נקסט, ולא אף אחד מיתר הדי ג'ייז |
|
|
| m0sh |
אם לכל מסיבה יש ט'רד אז בעצם אין לט'רד צורך
מה הקטע פה? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by m0sh
אם לכל מסיבה יש ט'רד אז בעצם אין לט'רד צורך
מה הקטע פה? |
תאכלס :)...חחח |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
אתה רואה??
:D |
קיבלתי החלטה לוותר על המסיבה של החבר:D
מארק מה גיא גרבר קשור? |
|
|
| princess cc |
מסיבה הבאה שלנו בנקסט היא חינם;)
יש סיכוי שנגיע... מוטי אוהב את ארתור גורדון;)
אגב... פתאום נזכרתי במשו מצחיק...
פעם כשרק התחלנו ללכת למסיבות של נקסט...
היינו מגיעים למסיבה רק בשביל הלפרין זוכרים?
קיצר... הוא היה מסיים ת'סט היינו חותכים הביתה:D
אלא אם כן זו הייתה הפקה כמו ארמין או משו בסגנון:haha:
חחח ראסמי דפוקים! מזל שנרשמתי לטראנסאדיקט
בזכותכם אנחנו נשארים עד הסוף;) |
|
|
| DjChook |
"אוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו"
:eek:
מתים עליך
:clown:
(סתם מה הקשר אלי) |
|
|
|
|