return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Happy Valentine @ TLV 11.02.2005 (pg. 6)
View this Thread in Original format
Shahar
טוב סגור אני היום אצל חברה שלי

סיסי שבוע הבא פלאש תבואי!
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
טוב סגור אני היום אצל חברה שלי

סיסי שבוע הבא פלאש תבואי!


אנחנו הולכים היום :)
שבוע הבא נראה... אחותי באה מלונדון ביום שישי,
אולי ניסע הביתה;)
מצד שני יש למוטי יומולדת ויש מצב לחינמים
ואיך אומרים הסייברים? חינם לוקחים?
אז יש מצב...
we will c!
markfeldman
quote:
אללה אתם ליצנים תאמין לי


ליצנים זה לא מילה !
Hell_Copter
במסיבה עם מייק שארתור גורדון עלה...
היה אחד הסטים החזקים ששמעתי בזמן האחרון... :)
באמת הייתי מבסוט שהוא עלה... אפילו שזה היה על חשבון שעה של מייק :D
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
במסיבה עם מייק שארתור גורדון עלה...
היה אחד הסטים החזקים ששמעתי בזמן האחרון... :)
באמת הייתי מבסוט שהוא עלה... אפילו שזה היה על חשבון שעה של מייק :D


ארתור גורדון אחד היותר אפסים ששמעתי
ושמעתי אותו הרבה.
לא יודע מה אהבת בו

וסיסי גם אחות לוקחים!!
לכו איתה פשוט??:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
ארתור גורדון אחד היותר אפסים ששמעתי
ושמעתי אותו הרבה.
לא יודע מה אהבת בו


היה לו סט פשוט מצוין במסיבה עם מייק
זאת דעתי הכנה...
ואני שמעתי אותו גם לא מעט בחיים שלי... פשוט שמעתי אותו ממש ממזמן... ובמסיבה עם מייק... הוא שם פול דברים עדכניים ויפים שאהבתי!!
princess cc
ארתור גורדון מעולה,
שמעתי אותו פעמיים והוא ממש טוב!

ושחר יקירי יש 2 ילדים, היא לא ממש בקטע של מסיבות...
אני הכבשה השחורה בבית מה לעשות?
markfeldman
quote:
ושחר יקירי יש 2 ילדים, היא לא ממש בקטע של מסיבות...
אני הכבשה השחורה בבית מה לעשות?


ילדים שלך ?
Meltdown
סיסי, אני דיברתי לגבי כך ששלומי זידן, ניגן במסיבה במסגרת הליין של נקסט, לא על כך שהוא ניגן במסיבה אחרת בטי אל וי.

ושחר אתה יצאת הכי ליצן השבוע, עם זה שלא באת ל סו, וגם לא לווקס, וכך גם לגבי האירוע של נקסט היום, טחנת לכולם שיגיעו ל טי אל וי, כדי שלא תשאר לבד שם, ובסוף אתה לא מגיע, יצאת לא רציני ברמות
princess cc
לא שלי מארק! של אחותי;)
היא באה מלונדון, שחר אמר תביאי אותה למסיבה,
אמרתי שהיא לא בקטע של מסיבות כי יש לה 2 ילדים:)

ואייל יקירי התכוונתי למסיבת ראש השנה של נקסט בטיאלוי
שלומי זידן ניגן

Meltdown
סיסי, לא זוכר אם הייתי במסיבת ראש השנה של נקסט ב טי אל וי, כך שיש מצב שאת צודקת
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by princess cc
לא שלי מארק! של אחותי;)
היא באה מלונדון, שחר אמר תביאי אותה למסיבה,
אמרתי שהיא לא בקטע של מסיבות כי יש לה 2 ילדים:)

ואייל יקירי התכוונתי למסיבת ראש השנה של נקסט בטיאלוי
שלומי זידן ניגן


סיסי על איזה מסיבה את מדברת?

ושחר שבוע הבאנ אני בטוח מגיע

גם אם זה יהיה עם מונית...

אני שם

:)

ובעוד שבועיים...
אם צריך ברגל
אני יבוא ברגל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement