|
Happy Valentine @ TLV 11.02.2005 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
טוב סגור אני היום אצל חברה שלי
סיסי שבוע הבא פלאש תבואי! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
טוב סגור אני היום אצל חברה שלי
סיסי שבוע הבא פלאש תבואי! |
אנחנו הולכים היום :)
שבוע הבא נראה... אחותי באה מלונדון ביום שישי,
אולי ניסע הביתה;)
מצד שני יש למוטי יומולדת ויש מצב לחינמים
ואיך אומרים הסייברים? חינם לוקחים?
אז יש מצב...
we will c! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אללה אתם ליצנים תאמין לי |
ליצנים זה לא מילה ! |
|
|
| Hell_Copter |
במסיבה עם מייק שארתור גורדון עלה...
היה אחד הסטים החזקים ששמעתי בזמן האחרון... :)
באמת הייתי מבסוט שהוא עלה... אפילו שזה היה על חשבון שעה של מייק :D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
במסיבה עם מייק שארתור גורדון עלה...
היה אחד הסטים החזקים ששמעתי בזמן האחרון... :)
באמת הייתי מבסוט שהוא עלה... אפילו שזה היה על חשבון שעה של מייק :D |
ארתור גורדון אחד היותר אפסים ששמעתי
ושמעתי אותו הרבה.
לא יודע מה אהבת בו
וסיסי גם אחות לוקחים!!
לכו איתה פשוט??:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
ארתור גורדון אחד היותר אפסים ששמעתי
ושמעתי אותו הרבה.
לא יודע מה אהבת בו
|
היה לו סט פשוט מצוין במסיבה עם מייק
זאת דעתי הכנה...
ואני שמעתי אותו גם לא מעט בחיים שלי... פשוט שמעתי אותו ממש ממזמן... ובמסיבה עם מייק... הוא שם פול דברים עדכניים ויפים שאהבתי!! |
|
|
| princess cc |
ארתור גורדון מעולה,
שמעתי אותו פעמיים והוא ממש טוב!
ושחר יקירי יש 2 ילדים, היא לא ממש בקטע של מסיבות...
אני הכבשה השחורה בבית מה לעשות? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ושחר יקירי יש 2 ילדים, היא לא ממש בקטע של מסיבות...
אני הכבשה השחורה בבית מה לעשות? |
ילדים שלך ? |
|
|
| Meltdown |
סיסי, אני דיברתי לגבי כך ששלומי זידן, ניגן במסיבה במסגרת הליין של נקסט, לא על כך שהוא ניגן במסיבה אחרת בטי אל וי.
ושחר אתה יצאת הכי ליצן השבוע, עם זה שלא באת ל סו, וגם לא לווקס, וכך גם לגבי האירוע של נקסט היום, טחנת לכולם שיגיעו ל טי אל וי, כדי שלא תשאר לבד שם, ובסוף אתה לא מגיע, יצאת לא רציני ברמות |
|
|
| princess cc |
לא שלי מארק! של אחותי;)
היא באה מלונדון, שחר אמר תביאי אותה למסיבה,
אמרתי שהיא לא בקטע של מסיבות כי יש לה 2 ילדים:)
ואייל יקירי התכוונתי למסיבת ראש השנה של נקסט בטיאלוי
שלומי זידן ניגן |
|
|
| Meltdown |
| סיסי, לא זוכר אם הייתי במסיבת ראש השנה של נקסט ב טי אל וי, כך שיש מצב שאת צודקת |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by princess cc
לא שלי מארק! של אחותי;)
היא באה מלונדון, שחר אמר תביאי אותה למסיבה,
אמרתי שהיא לא בקטע של מסיבות כי יש לה 2 ילדים:)
ואייל יקירי התכוונתי למסיבת ראש השנה של נקסט בטיאלוי
שלומי זידן ניגן |
סיסי על איזה מסיבה את מדברת?
ושחר שבוע הבאנ אני בטוח מגיע
גם אם זה יהיה עם מונית...
אני שם
:)
ובעוד שבועיים...
אם צריך ברגל
אני יבוא ברגל |
|
|
|
|