|
Happy Valentine @ TLV 11.02.2005 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| quote: | Originally posted by DjChook
"אוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו"
:eek:
מתים עליך
:clown:
(סתם מה הקשר אלי) |
עלי עלי?
:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | לבוא עם הוייניל מארק? |
חיובי !
ושחר, תבוא ותראה... |
|
|
| Shahar |
יש הפתעה שאנלא יודע עליה?:D
או שהתכוונת שסהר ינגן תטראק של גיא גרבר?
סהר מנגן פרוגרסיב אהוס או פרוגרסיב טראנס? או ביחד?
אני זוכר מהסטים שלו שהייתי שומע שהוא היה מנגן את
for an angel \ greece 2000
מי בא בינתיים?
- markfeldman
- Glenn-Holmes
- Shahar
- princess cc+1
ולמה כבר מלא זמן שלומי זידן לא ניגן בטיאלוי? |
|
|
| Meltdown |
לא מגיע לאירוע הלא רציני הזה!
ולגבי שלומי זידן, רק כדי לעדכן, הפעם האחרונה שהוא ספציפית, ניגן במסגרת נקסט, היה ב 2001 |
|
|
| MLTK |
יש מצב שאני מגיע.....
מגיעה לי כניסה חינם הפעם.....אז שאני לא ינצל אותה?! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by MLTK
יש מצב שאני מגיע.....
מגיעה לי כניסה חינם הפעם.....אז שאני לא ינצל אותה?! |
לא!!!
נצל אותה כשמרקוס יבוא!
ברוך הבא לפורום ד"א :D
אני מכירתך מהפורום של נקסט
תרשום תפרטים יש פה טרד הכירות |
|
|
| MLTK |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא!!!
נצל אותה כשמרקוס יבוא!
ברוך הבא לפורום ד"א :D
אני מכירתך מהפורום של נקסט
תרשום תפרטים יש פה טרד הכירות |
דבר ראשון תנקס!
רשמתי כבר פרטים בתרד
meet
ולא נראה יביאו לי את הכניסה חינם במרקוס שולץ- הם יטענו שזה רייב ואין חינמים בכאלה מסיבות- כמו שכבר קרה לי בארמין.....:\ |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by MLTK
דבר ראשון תנקס!
רשמתי כבר פרטים בתרד
meet
ולא נראה יביאו לי את הכניסה חינם במרקוס שולץ- הם יטענו שזה רייב ואין חינמים בכאלה מסיבות- כמו שכבר קרה לי בארמין.....:\ |
איזה מניאקים
הכניסה חינם זה רק למסיבות רגילות ולא למסיבות יקרות? |
|
|
| MLTK |
מתברר שכן........
:mad: |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Meltdown
לא מגיע לאירוע הלא רציני הזה!
ולגבי שלומי זידן, רק כדי לעדכן, הפעם האחרונה שהוא ספציפית, ניגן במסגרת נקסט, היה ב 2001 |
ראש השנה 2004 בטיאלוי הוא ניגן |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by MLTK
מתברר שכן........
:mad: |
גועל נפש
תכלס לא עומדים אחרי המילים שלהם
מסיבה שישית חינם אומר מסיבה שישית חינם
לא משנה איזה מסיבה זה!
וחכה יש מצב שעכשיו שעברת את ה 6 יגידו לך שמע לא ניצלת בעיה שלך..
תכלס הם מניאקים והקטע עם הצילומים עם ארמין היה מגעיל רצח |
|
|
| Shahar |
גיל אלי צח
באים?
מארק סתכל בפרטי אולי אתה יכול לעזור לי קצת :D |
|
|
|
|