return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Happy Valentine @ TLV 11.02.2005 (pg. 4)
View this Thread in Original format
princess cc
quote:
Originally posted by DjChook
"אוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו"

:eek:

מתים עליך
:clown:

(סתם מה הקשר אלי)


עלי עלי?
:)
markfeldman
quote:
לבוא עם הוייניל מארק?


חיובי !

ושחר, תבוא ותראה...
Shahar
יש הפתעה שאנלא יודע עליה?:D

או שהתכוונת שסהר ינגן תטראק של גיא גרבר?

סהר מנגן פרוגרסיב אהוס או פרוגרסיב טראנס? או ביחד?
אני זוכר מהסטים שלו שהייתי שומע שהוא היה מנגן את
for an angel \ greece 2000

מי בא בינתיים?
  • markfeldman
  • Glenn-Holmes
  • Shahar
  • princess cc+1


ולמה כבר מלא זמן שלומי זידן לא ניגן בטיאלוי?
Meltdown
לא מגיע לאירוע הלא רציני הזה!

ולגבי שלומי זידן, רק כדי לעדכן, הפעם האחרונה שהוא ספציפית, ניגן במסגרת נקסט, היה ב 2001
MLTK
יש מצב שאני מגיע.....

מגיעה לי כניסה חינם הפעם.....אז שאני לא ינצל אותה?!
Shahar
quote:
Originally posted by MLTK
יש מצב שאני מגיע.....

מגיעה לי כניסה חינם הפעם.....אז שאני לא ינצל אותה?!


לא!!!
נצל אותה כשמרקוס יבוא!

ברוך הבא לפורום ד"א :D
אני מכירתך מהפורום של נקסט

תרשום תפרטים יש פה טרד הכירות
MLTK
quote:
Originally posted by Shahar
לא!!!
נצל אותה כשמרקוס יבוא!

ברוך הבא לפורום ד"א :D
אני מכירתך מהפורום של נקסט

תרשום תפרטים יש פה טרד הכירות


דבר ראשון תנקס!
רשמתי כבר פרטים בתרד
meet

ולא נראה יביאו לי את הכניסה חינם במרקוס שולץ- הם יטענו שזה רייב ואין חינמים בכאלה מסיבות- כמו שכבר קרה לי בארמין.....:\
Shahar
quote:
Originally posted by MLTK
דבר ראשון תנקס!
רשמתי כבר פרטים בתרד
meet

ולא נראה יביאו לי את הכניסה חינם במרקוס שולץ- הם יטענו שזה רייב ואין חינמים בכאלה מסיבות- כמו שכבר קרה לי בארמין.....:\


איזה מניאקים
הכניסה חינם זה רק למסיבות רגילות ולא למסיבות יקרות?
MLTK
מתברר שכן........
:mad:
princess cc
quote:
Originally posted by Meltdown
לא מגיע לאירוע הלא רציני הזה!

ולגבי שלומי זידן, רק כדי לעדכן, הפעם האחרונה שהוא ספציפית, ניגן במסגרת נקסט, היה ב 2001


ראש השנה 2004 בטיאלוי הוא ניגן

Shahar
quote:
Originally posted by MLTK
מתברר שכן........
:mad:


גועל נפש
תכלס לא עומדים אחרי המילים שלהם
מסיבה שישית חינם אומר מסיבה שישית חינם
לא משנה איזה מסיבה זה!

וחכה יש מצב שעכשיו שעברת את ה 6 יגידו לך שמע לא ניצלת בעיה שלך..

תכלס הם מניאקים והקטע עם הצילומים עם ארמין היה מגעיל רצח
Shahar
גיל אלי צח
באים?

מארק סתכל בפרטי אולי אתה יכול לעזור לי קצת :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement