|
Happy Valentine @ TLV 11.02.2005 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | | מארק סתכל בפרטי אולי אתה יכול לעזור לי קצת |
שחר, האמת שוויתרתי על הערב הזה עקב אילטה, אבל שגם זה התבטל אז יצא לי כל החשק... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שחר, האמת שוויתרתי על הערב הזה עקב אילטה, אבל שגם זה התבטל אז יצא לי כל החשק... |
כמו שכבר אמרתי לך אחי
הטיאלוי היום יכול לפצות אותך על אתמול
חייב להיות שם חזק
תחשוב על זה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | כמו שכבר אמרתי לך אחי
הטיאלוי היום יכול לפצות אותך על אתמול
חייב להיות שם חזק
תחשוב על זה |
רק מרקוס בעוד שבועיים יוכל לפצות על זה. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
רק מרקוס בעוד שבועיים יוכל לפצות על זה. |
תאמין לי אתה יום אחד נגלה שאתה ויגאל תאומים שהפרידו אותם בלידה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | תאמין לי אתה יום אחד נגלה שאתה ויגאל תאומים שהפרידו אותם בלידה |
ואללאק אחי, אני ואילן באותו ראש מוסיקלי !
למרות שלפעמים אנחנו מתווכחים קצת על טראקים כאילו ואחרים... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואללאק אחי, אני ואילן באותו ראש מוסיקלי !
למרות שלפעמים אנחנו מתווכחים קצת על טראקים כאילו ואחרים... |
תכלס אני יותר במתח לראות את ההשתגעות של יגאל כשמרקוס יעלה מאשר לשמוע את הסט של מרקוס :D |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | תכלס אני יותר במתח לראות את ההשתגעות של יגאל כשמרקוס יעלה מאשר לשמוע את הסט של מרקוס |
חחחח
אני במתח לקראת שניהם... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
חחחח
אני במתח לקראת שניהם... |
גם אני
אי אפשר להכחיש :D
בואו כבר היום !:) |
|
|
| markfeldman |
sorry mate.
אילן אמר שהוא בא רק אם אני בא אז... |
|
|
| Shahar |
| אללה אתם ליצנים תאמין לי :) |
|
|
| princess cc |
האמת שגם לי לא בא ללכת...
אבל אמרתי לכם שמוטי אוהב את ארתור גורדון,
הוא מתעקש...
לי היה מתאים ערב סולידי ורומנטי בבית;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
האמת שגם לי לא בא ללכת...
אבל אמרתי לכם שמוטי אוהב את ארתור גורדון,
הוא מתעקש...
לי היה מתאים ערב סולידי ורומנטי בבית;) |
אם אף אחד לא בא גם אני יוותר
דברי עם מוטי תעשו ערב בבית
שבוע הבא שמואל פלאש (שמח אדיר??) וצ'ופי צריך להיות בנזונה!! |
|
|
|
|