return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Happy Valentine @ TLV 11.02.2005 (pg. 7)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Meltdown
ושחר אתה יצאת הכי ליצן השבוע, עם זה שלא באת ל סו, וגם לא לווקס, וכך גם לגבי האירוע של נקסט היום, טחנת לכולם שיגיעו ל טי אל וי, כדי שלא תשאר לבד שם, ובסוף אתה לא מגיע, יצאת לא רציני ברמות


עוד פעם אתה מדבר בלי לדעת
בתיכנון היה שיגאל מארק טלטול סיסי ובעלה באים
בסוף טלטול לא בא
ואחר כך יגאל ומארק ביטלו

אז ויתרתי מה לעשות.

ובקשר לסו
מה אני יגיד לך
הפסדתי רצח שלא באתי אה?
Shahar
כמעט שילמתי ביוקר על הפיספוס של המסיבה בטיאלוי
כמו שכתבתי פה מזמן
PURE לחבר היה יומולדת ב
אחרי שאף אחד לא הלך לטיאלוי החלטתי בסוף במקום ללכת לחברה ללכת לשמח תחבר
תכלס מה שיגאל הרגיש שהוא הלך לגת רימון זה כלום לעומת מה שהרגשתי שהייתי אמור ללכת לפיור
גת רימון זה עוד יחסית מקום עם שם...
קיצור שעה 1 מגיעים לפיור
רואים חברים ..מחכים לחבר שהיומולדת שלו
בינתיים חבר אחר אומר שהוא לא נשאר למה יש לו שאריות כאבים ממסע שהיחידה שלו עשתה לפני שבוע
אני מנצל תהזדמנות אומר לו שאני חוזר איתו
עוד 2 חברים מנצלים תהזדמנות ומצטרפים אבל מתחרטים
קיצור מחכים באוטו של חבר לחבר אחר שיבוא לאסוף אותנו
שעה 1:30 והוא עוד לא מגיע
הסתבך בדרך לא מצא תמקום
התחלנו ללכת לאלנבי
מחכים מחכים מחכים
נכנסו לסופר ההוא להתחמם התחלנו להסתובב לשחק אותה קונים
אחרי 10 דקות שמים לב המאבטח מאחורינו
קנינו בירה יצאנו החוצה
אחרי 20 דקות החבר מגיע
נכנסים לאוטו ומתברר שהולכים למקס ברנר
בדרך אוספים 3 ידידות ונפגשים עם חברים אחרים שאמורים לבוא
יושבים במקס ברנר מקבלים פינוק מהמארחת (מי שמסתובב שם מכיר את ימית המדהימה שאין בן שמצליח להוריד ממנה תעינים)
4 סביבות
בחוץ גשם בקטנה וחייבים לטוס למה אני צריך להספיק להגיע עוד לחבררה והבנות והחברים מהצבא עייפים
יוצאים בגשם מתחילים ללכת
תוך 2 דקות גשם רצח אני כולי פחדים על המעיל והתסרוקת והנעליים
(מי שראה אותי במסיבות בווקס מבין למה)
טסים הבית בגשם מגיעים
חבר מתחיל לספר לי "איזה מסיבה בת זונה" הייתה בפיור ואני מנסה להסביר לו מה הופך תמסיבה ואת המקום המסריח הזה לעוד "מועדון" נוער מסריח
התירוץ שלו היה שהוא גמור וחייב לישון

וואלה יש אנשים ששום דבר לא ישנה תטעם המסחרי שלהם
מעניין מתי יתעוררו ויבינו שהם שנים חיו בתוך חרא:D

שמח שהסיפור שלי נגמר בטוב ולא בצורה טראגית כמו הסיפור של יגאל עם הגת רימון.

מוסר השכל - כל מי שמנסים לגרור אותו למסיבה מהסוג - לא משנה מה יהיה
בחיים אל תתנו לזה לקרות

:D
DjChook
ואני כמו מלך נכנסתי היום ללכת, ועוד עם הנחה :)

והייתה מסיבה בת זונה, טיפה לגילאים מבוגרים, אבל עדיין נהנתי

משעשע שבמקום ה "מזל טוב לכל המסיימים והמסיימות" שאומרים כל חמישי
עכשיו זה היה
"מזל טוב לכל המשתחררים והמשתחררות"

:crazy:
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
ואני כמו מלך נכנסתי היום ללכת, ועוד עם הנחה :)

והייתה מסיבה בת זונה, טיפה לגילאים מבוגרים, אבל עדיין נהנתי

משעשע שבמקום ה "מזל טוב לכל המסיימים והמסיימות" שאומרים כל חמישי
עכשיו זה היה
"מזל טוב לכל המשתחררים והמשתחררות"

:crazy:


בשביל מה באת שבוע שעבר אם אתה ממשיך ללכת לזבל הזה?
markfeldman
quote:
ובעוד שבועיים...
אם צריך ברגל
אני יבוא ברגל


אל תדאג, אני אגבה אותך גלגלית.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
בשביל מה באת שבוע שעבר אם אתה ממשיך ללכת לזבל הזה?


מה קשור תגיד לי?!
אני עדיין הולך למסיבות כמו שחן הלך אתמול כל שבוע כמו גם אתמול שהלכתי...
ועדיין שיוצא לי אני בא למסיבות טובות ואיכותיות מבחינת מוזיקה...
יש את המסיבות בשיגרה שזה אלה ויש את המסיבות בחירום :crazy:
Flotser
שחר, בקיצור צדקתי, ואלה 7 עמודים מבוזבזים.
princess cc
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
סיסי על איזה מסיבה את מדברת?

ושחר שבוע הבאנ אני בטוח מגיע

גם אם זה יהיה עם מונית...

אני שם

:)

ובעוד שבועיים...
אם צריך ברגל
אני יבוא ברגל


דיברתי על הפלאש שבוע הבא
ובואו נעשה קצת סדר:
אתמול לא יצאנו בסוף, מוטי עבד ואני ראיתי סרט:sadgreen:
שבוע הבא פלאש יש לנו חינמים כנראה כי לא ניצלנו השבוע
שבוע אחרי יומולדת של מוטי יש מצב לינם נוסף,
אח"כ מרקוס שולץ??????
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה קשור תגיד לי?!
אני עדיין הולך למסיבות כמו שחן הלך אתמול כל שבוע כמו גם אתמול שהלכתי...
ועדיין שיוצא לי אני בא למסיבות טובות ואיכותיות מבחינת מוזיקה...
יש את המסיבות בשיגרה שזה אלה ויש את המסיבות בחירום :crazy:


אתה זה אתה
לך גם יש קצת טעם מסחרי
לפי חלק מההמלצות שהיית ממליץ..

אני לא סובל תמסיבות האלה
ובלי קשר עכשיו לנקסט..
גם לפני שהייתי הולך לנקסט
הייתי הולך רק להפקות חג של נוער שהיו דיג'יים שמנגנים אלקטרוני + דיג'יי מהעולם

כל מועדוני השרון וכל החרא מסביב זה מועדונים שלא ראויים לקבל קהל בכלל!
וזה הסיבה למה ברחתי אתמול מהפיור עוד לפני שנכנסתי!!

quote:
Originally posted by Flotser
שחר, בקיצור צדקתי, ואלה 7 עמודים מבוזבזים.


לא צדקת בכלום
אנשים רצו לבוא למסיבה
בסוף לא הסתדר להם לבוא
אם הייתי יכול לדעת את זה מראש לא הייתי פותח תטרד

אם הייתי יכול לדעת דברים מראש הייתי יודע מי יבוא..

לא מאמין שזה שהריצו פה 8 עמודים הגדיל לך תמינוס בבנק
אז עשה טובה.
Meltdown
בסו לא הפסדת כלום, אבל בווקס, הפסדת ועוד איך, אפילו שאני הייתי שם רק כשעתיים וחצי, ושמעתי בעיקר רק את טוכנר, ומעט את סירקוליישן, נהנתי מאוד שם

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
אתה זה אתה
לך גם יש קצת טעם מסחרי
לפי חלק מההמלצות שהיית ממליץ..


בוא נעשה את זה ככה
אתה אל תגיד לי איזה טעם יש לי או אין לי כי אני באמת מתחיל לאבד את הסבלנות!!
ואתה האחרון שיכול להגיד לי ממה להנות ומה טוב לי לעשות שאני חוזר מהצבא
עד שלא תתגייס אין לך בכלל מה לפתוח פה על חן עליי או על כל אחד אחר שהולך למסיבות חוגרים, כי בת'כלס אתה לא יודע איזה הרגשה זאת... אז פשוט תחשוב פעמיים לפני שאתה מגיב
ולמרות שאני יודע שזה לא יעזור מה שאני יגיד עכשיו ואתה במילא תגיב לי
אל תגיב לי!!!
princess cc
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בוא נעשה את זה ככה
אתה אל תגיד לי איזה טעם יש לי או אין לי כי אני באמת מתחיל לאבד את הסבלנות!!
ואתה האחרון שיכול להגיד לי ממה להנות ומה טוב לי לעשות שאני חוזר מהצבא
עד שלא תתגייס אין לך בכלל מה לפתוח פה על חן עליי או על כל אחד אחר שהולך למסיבות חוגרים, כי בת'כלס אתה לא יודע איזה הרגשה זאת... אז פשוט תחשוב פעמיים לפני שאתה מגיב
ולמרות שאני יודע שזה לא יעזור מה שאני יגיד עכשיו ואתה במילא תגיב לי
אל תגיב לי!!!


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח רועי אתה הורס אותי בחיי!
זה לא ברור שהוא יגיב לך?
תשלים עם זה כבר!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement