return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
Beta-party 2 promotie (pg. 10)
View this Thread in Original format
pooley
Kunde parkeren voor de deur if so, reserveer die plaats is :)
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Nyah
en wat hulp vragen aan de andere beta's die ook met de trein sporen, he ;)

mjah, ma zo'n metalen koffer dinges met 60 vinyls kunde moeilijk met 2 dragen e :p

ma ik neem maar één bak mee en men platenzakje , dusjah :)

da zal'k wel aankunnen :D

:clown:
Tiger777
Voor stappen... 10 minuten is inderaad een goed doorgedreven tempo zenne... rekent maar op 30 minute als ge moe zijt(en plaatjes meehebt).

Als der mensen zijn die hun platen bij mij willen achterlaten kan dat, ik zit daar op een 5 minuutjes stappen. Naja, niet zo'n groot verschil, maar toch:p

Normaal is parkeren niet echt zo'n probleem. in een straal van 5 minuutjes stappen hebt ge parkeerplaats genoeg.
Freezel
1 tas met paar vinyltjes, cd-map en hoofdtelefoon :D Past allemaal precies ;)

Tis deze die ik heb: http://www.ultimate-dj-gear.com/ind...e=Prod&catid=59
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Miljaar...

*remembers het sleuren met de vinylbag voor Second Sun :nervous: *

ja ma da was maar 7 min he :p
DeSpErAtOs-X
ofwel rijdt iemand met de auto de plaatjes naart station brengen naar iemand die met de trein gaat ... en dan wachten op de anderen :)

by the way ... hoe laat mag ik binnen daar in de rector? want kgan nen dag nar gent dervoor met men ouders ... en dan zetten die mij voor de deur af :D ma trug dus met den trein ...
eieregooie
Perkeren kan wel in de buurt idd... veelal gratis ook... Alleen de overpoort en omgeving zijn afgesloten voor verkeer...
Tiger777
nee ze, op een normale dag is er verkeer in de overpoort. Enkel op donderdag is die soms gesloten.

quote:
by the way ... hoe laat mag ik binnen daar in de rector?

Ik zat met hetzelfde... een half uur op voorhand toch zeker denkek :conf:

Dat idee met die auto klinkt wel goed :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Tiger777

Ik zat met hetzelfde... een half uur op voorhand toch zeker denkek :conf:

Ik hoop het, tegen dan wil ik toch al aanwezig zijn om nog eens alles te overlopen met de baas en de medewerkers...
Tiger777
en voor de marchandise nekeer te bezien eh :p

pooley
Ik kom met de auto op vanuit Brussel, weet wel niet hoeveel man ik meeheb dus plaats + platenbakken kan ik wel oppikken ofcourse.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Tiger777
en voor de marchandise nekeer te bezien eh :p

Voor mij hoeft dat niet, maar als er andere DJ's dat liever wel doen denk ik best dat ze dan ook rond 20u30 in de Rector proberen te zijn, dan kunnen ze alles ff op het gemak bekijken voor Pooley en Despe beginnen. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
Privacy Statement