return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 
Beta-party 2 promotie (pg. 21)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Ah nondemiljaar, en ik zei het een paar weken geleden nog tegen Afterhourpower dat dan ons feestje was, en hij ging proberen reclame te maen en zelf af te komen... Ni dus :sadgreen:
Nu ja, veel belgen zal het ons niet kosten denk ik, maar eventuele Hollanders kunnen we nu wel vergeten denk ik, aangezien die avond Ozgür Can ook Den Haag draait voor maar 10€...
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ah nondemiljaar, en ik zei het een paar weken geleden nog tegen Afterhourpower dat dan ons feestje was, en hij ging proberen reclame te maen en zelf af te komen... Ni dus :sadgreen:

LOL we worden weggeconcureerd door de grote mannen, laten we ook 10 euro inkom vragen voor de officiele BETA courgette te zien.

Nu denk ik wel dat het zou moeten lukken dat iedereen die wou komen naar ons ineens naar Ozgür gaat (ik vind hem persoonlijk niet de 10 euro waart, shot me :p ), dus ik denk wel dat het effect hiervan verwaarloosbaar is, of zijn er al zoveel Ozgür-Canofielen?
Zehra
imo: BETA Party > Can :)
Kaidreas
hehehehe oztor can :stongue:
Xilver
:D
eieregooie
ALS t idd een T.nu feestje is :nervous:
Jasperovitsj
Daar lijkt het toch op :sadgreen:
Bertn
misschien kan ik ergens in leuven wa reclame maken..
djcresto
hoe loopt de promotie eigenlijk? Binnen 3 weken ist al zover, wooooot!
Jasperovitsj
Site komt na het weekend online, heb ik vernomen ;)

pooley
gijle zijt nog slechter qua planning dan ons, en wij hebben alles in orde gekregen (allé decoratie is nog een vraagteken, en das mijn taak oa :))

zelfs nog geen affiches, morgnen pas en dan beginnen de plaktoernees, aaah geweldig gewoon !

750 affiches, 5k flyers, 1k kaarten :)
Pumaz
quote:
Originally posted by djcresto
hoe loopt de promotie eigenlijk?

Welke promotie? :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 
Privacy Statement