|
Beta-party 2 promotie (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
Elluwz allemaal!!
Zoals ik al vermelt hat in de andere threat organiseren wij (= het belgische trance-addict forum) de 2de editie van de BeTA Party. Deze zal plaats vinden in 'de rector' in Gent op 2 april en vangd aan vanaf 21h tot ... de vroege uurtjes hé . De inkom is gratis en de grootte keuze aan drank heeft een betaalbare prijs meegekregen. De muziek wordt verzorgdt door mensen van het tranceaddict forum zelf. Heb je nog vragen, aarzel niet om me te pm'en of te mailen!
Ff in't kordt:
What? BeTA Party v2
When? 2 April 2005 vanaf 21h
Where? Rector Gent
Entrance: Free
Dj's: check flyer/poster
even vermelden dat Sunset wegens omstandigheden nietd zal kunnen draaien ... ter vervanging zal Dj Vylix (ook wel bekend van dit forum) jullie van de nodige 'drang om te bewegen' voorzien
Hopelijk komen jullie zeker allemaal eens langs om te genieten van de groovy warm-up en de zwevende tunes erna ;-)
Groeten, Desperatozz
ja kheb men aanpassingen gemaakt, tziet er veel beter uit nu... waar heb jij op school gezeten :rolleyes: EDIT: :D |
|
|
| teknasia |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Elluwz allemaal!!
Zoals ik al vermelt hat in de andere threat organiseren wij (= het belgische trance-addict forum) de 2de editie van de BeTA Party. Deze zal plaats vinden in 'de rector' in Gent op 2 april en vangd aan vanaf 21h tot ... de vroege uurtjes hé . De inkom is gratis en de grootte keuze aan drank heeft een betaalbare prijs meegekregen. De muziek wordt verzorgdt door mensen van het tranceaddict forum zelf. Heb je nog vragen, aarzel niet om me te pm'en of te mailen!
Ff in't kordt:
What? BeTA Party v2
When? 2 April 2005 vanaf 21h
Where? Rector Gent
Entrance: Free
Dj's: check flyer/poster
even vermelden dat Sunset wegens omstandigheden nietd zal kunnen draaien ... ter vervanging zal Dj Vylix (ook wel bekend van dit forum) jullie van de nodige 'drang om te bewegen' voorzien
Hopelijk komen jullie zeker allemaal eens langs om te genieten van de groovy warm-up en de zwevende tunes erna ;-)
Groeten, Desperatozz
ja kheb men aanpassingen gemaakt, tziet er veel beter uit nu... waar heb jij op school gezeten :rolleyes: |
your point? |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by teknasia
your point? |
da em nie goe nederlands kan :D
lol @ kaidreas ;) wa een moeite :p ... of fouten schrijven kost geen moeite zeker :rolleyes: :D
lol ; no hard feelings eh kerel ;) |
|
|
| Kaidreas |
kwas er mee aan het lachen e joskes...
zeker en vast: no hard feelings, kom kom omdat ik niet zonder fouten kan schrijven, hehehehe kzal daar niet van sterven ze :D |
|
|
| teknasia |
| mja kschreif ook niet altijt foudloosch hoor :whip: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Ff in't kordt:
|
:haha: :haha:
hoewel.. eigenlijk zou mijn reactie :nervous: moeten zijn, want dit komt wel degelijk voor.
de ergste dingen die ik ooit gelezen heb:
- inderdaat
- schitterent
- ik werdt...
anyway, good stuff Kai :toothless |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by TOR
:haha: :haha:
hoewel.. eigenlijk zou mijn reactie :nervous: moeten zijn, want dit komt wel degelijk voor.
de ergste dingen die ik ooit gelezen heb:
- inderdaat
- schitterent
- ik werdt...
anyway, good stuff Kai :toothless |
^^ idd ik lag ook toe met dieen kordt |
|
|
| Eagle` |
| De manne van klj vlezenbeek komen ook af, zijn tranceliefhebbers, dus das oek weer al + man of 5,6 |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
volgens men ex-vriendin , die overigens toch komt ... komt er van haar msn list ook ewa volk :p ... nujah, ook al drinken ze maar een paar dinges ... et is altijd mooi meegenome e :p ...
tga een feestje worden, ik voel et aan men water :rolleyes: :p |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
ik voel et aan men water :rolleyes: :p |
Ik woon nu al bijna 11 jaar in België en toch hoor ik nieuwe dingen.
Care to explain? :clown: |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik woon nu al bijna 11 jaar in België en toch hoor ik nieuwe dingen.
Care to explain? :clown: |
kende die uitdrukking nie? :p
weljah, tzal wel een streekgebonden uidrukking zijn zeker :D
'ik voel et aan men water' ... wor zo es af en toe gebruikt ier :p ... meer uitleg => msn :p |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
meer uitleg => msn :p |
Nu ik het weet snap ik niet waarom het op msn moest, schrik om pissen te zeggen op 't forum? :toothless |
|
|
|
|