|
Beta-party 2 promotie (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Waarom zou dat niet kunnen? Zelfs Sam Gooris rijdt al met een dikke BMW. :p |
Een dikke bmw kopen kan iedereen, hem houden is iets anders é:)
Off-topic: het aantal posts is hier wel nogal gestegen sinds die gast hier is:) |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Sam Gooris is een commerciële artiest en dat is iets volledig anders ;) |
Wie zegt dat mijn klasgenoot geen commerciële zever verkocht? |
|
|
| Pumaz |
Wie zegt dat mijn klasgenoot geen commerciële zever verkocht? |
Give it up already :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TOR
^
1. het is slecht geproduceerd -> de kick zit totaal niet in de mix en de hoofdsynth vult het geluidspectrum niet voldoende.
2. het is een onnoemelijk eenvoudige plaat die op een uur tijd kan gemaakt worden. enige diepgang is dus mijlenver te zoeken.
3. het is cheese -> happy melodietje + clichéformule voor het nummer in zijn geheel. |
Platen die allemaal zgn "perfect" geproduceerd zijn zijn juist de platen die op den duur dood en dood saai worden... De kick in Traffic is prima en de hoofdsynth is meer dan dik genoeg en treft imo doel juist doordat ie niet te breed is.
2. Iedere plaat KAN in een uur tijd gemaakt worden. Wat een bs argument is dit? Traffic is typisch een geval van less is more als je t mij vraagt.
3. Om te beginnen is dit een kwestie van smaak. Ten 2e vind ik het alles behalve cliche... Voor Traffic was er maar weinig wat er op leek. Hoe je erbij komt dat het melodietje happy is is me ook een raadsel?
Het lijkt nu alsof iedereen 2 jaar geleden met zijn kop onder een steen heeft gezeten, maar dat komt omdat iedereen het te vaak gehoord heeft. DAT kan ik begrijpen... Maar dat maakt de plaat niet per definitie slecht? De halve trance wereld stond op z'n kop toen Tiesto Traffic begon te draaien. Iedereen die het hoorde wilde weten welke plaat t was. En toen eenmaal bekend werd dat t een Tiesto productie was begon t gebash al. Als daarna dan ook TMF en de radiozenders m oppikken tuurlijk wordt je m dan zat. Ik skip m ook als ik Just Be zit te luisteren omdat ik m te vaak gehoord heb, maar ik ben ook nog niet vergeten hoe vet ik die plaat in t begin vond.
Het lijkt wel alsof mensen meer en meer argumenten verzinnen om die plaat en ook tiesto af te zeiken, en ze vervolgens zelf nog gaan geloven ook.
Nuja... dit is weer een eindeloze discussie natuurlijk. Maar ik ben van mening dat er maar weinig platen het productie niveau van Geert Huinink en consorten halen. Die nieuwe Solar Factor of wat wasset, die is pas slecht geproduceert en snel afgeraffeld, maar nu trap ik natuurlijk weer op teentjes hier want MIKE is heilig... :D |
|
|
| X-Tune |
| Eindelijk een discussie op een discussie forum. Ik doe dan toch 1 ding goed. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Die nieuwe Solar Factor of wat wasset, die is pas slecht geproduceert en snel afgeraffeld, maar nu trap ik natuurlijk weer op teentjes hier want MIKE is heilig... :D |
Niet op de mijne hoor, kvind het ook maar een rukplaat ;)
Maar Massive Motion > Traffic :D |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
ik sta de volle 100% achter ei ...
:nervous:
:D |
|
|
| X-Tune |
| Universal nation was ook snel gemaakt en toch goed. |
|
|
| Jasperovitsj |
In 4 uurkes, oorspronkelijk bedoeld als de B-kant voor een Blackmaster plaat...
Maar in tegenstelling tot Traffic is Universal nation wél volledig origineel, en had Mike geen melodie van een andere artiest tot zijn beschikking die hij geweest wat moest herwerken. :) |
|
|
| Xilver |
Universal nation was ook snel gemaakt en toch goed. |
Daar geef ik je dan wel de volle 100% gelijk in |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
In 4 uurkes, oorspronkelijk bedoeld als de B-kant voor een Blackmaster plaat...
Maar in tegenstelling tot Traffic is Universal nation wél volledig origineel, en had Mike geen melodie van een andere artiest tot zijn beschikking die hij geweest wat moest herwerken. :) |
Mike niets nodig hebben? :haha: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maar Massive Motion > Traffic :D |
True :D
En Universal nation is een hele vette plaat, maar naar de huidige standaard ook niet zo geweldig meer geproduceert, maarja... das dan ook al een steenouwe plaat en dan mag t :D |
|
|
|
|