return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
Beta-party 2 promotie (pg. 7)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto
in de kalender van dance4mation zie ik nog niks :p

Kheb een thread gemaakt...geen idee dat er ook een kalnder was :o

EDIT: Submitting the event :D
Dj Tilo
let's see 2. April. Looks good maybe I'll come:)
The_G0dfather
:mad: er liggen nog geen flyers in de mercator van hogent
zijn bijna allemaal vrouwen die daar studeren, dus als je knap volk wil ...
djcresto
quote:
Originally posted by The_G0dfather
dus als je knap volk wil ...

huren we een r&b dj?:o :o
The_G0dfather
^ Niet te weerleggen standpunt
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by djcresto
huren we een r&b dj?:o :o

'k kan altijd men r&b platen & cds meepakke :p

NOT :D

ma kzal wel de nodige groove bommekes meepakke :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
'k kan altijd men r&b platen & cds meepakke :p

Er is een R&B detector bij de ingang van de zaal voor ons feestje...alle R&B wordt meedogenloos opgemerkt, meteen in beslag genomen en daarna ritueel verbrand terwijl de eigenaar ervan 50 zweepslagen krijgt en een foltering met courgettes en andere staafvormige groenten...:p
TOR
quote:
Originally posted by The_G0dfather
:mad: er liggen nog geen flyers in de mercator van hogent
zijn bijna allemaal vrouwen die daar studeren, dus als je knap volk wil ...

ik ken welgeteld 1 vrouwelijke studente die min of meer van trance wat kent (de heel bekende dingen zoals Push en Rank 1 en zo). verwacht dus niet een al te grote opkomst uit die hoek! :p

maar goed, ik zal de affiche es printen en ff vragen of ik die aan het prikbord mag hangen..
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Er is een R&B detector bij de ingang van de zaal voor ons feestje...alle R&B wordt meedogenloos opgemerkt, meteen in beslag genomen en daarna ritueel verbrand terwijl de eigenaar ervan 50 zweepslagen krijgt en een foltering met courgettes en andere staafvormige groenten...:p

hmmm , sounds kinky :eyes: :tongue3 :D
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Hard, kinky en zeer rechtvaardig :cool:

Tiger777
Pff, da vinnkik geen straf ze. Sommige mensen willen gefolterd worden met staafvormige groenten...
Zehra
quote:
Originally posted by Tiger777
Pff, da vinnkik geen straf ze. Sommige mensen willen gefolterd worden met staafvormige groenten...

... en nemen dus expres R&B plaatjes mee :whip:

But you just gave yourself away buddy! HAH! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
Privacy Statement