return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
Beta-party 2 promotie (pg. 17)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by X-Tune
oh nee, wie zijn dat? :eek: :haha:

Dat zijn de mensen die op dit feestje met zn allen staan te springen iig ;) Ongeacht of er veel volk is of niet
Jasperovitsj
quote:
En als jullie allemaal van die vreemde plaatjes gaan draaien, dan zijn ze ook snel weg.

Wat zijn dan volgens u vreemde plaatjes? ;)
Of beter, wat zijn géén vreemde plaatjes?

En Traffic gaat inderdaad niet gedraaid worden, op ons feestje gaat er alleen KWALITEIT aan bod komen! En geloof me, wij als BETA's hebben liever 40 mensen die zulke kwaliteit appreciëren op ons feestje dan 400 commerciële losers (lees: mensen zoals u) die Traffic, Producelast of DJ Furax komen aanvragen...:rolleyes:
eieregooie
Overigens begrijp ik nog steeds niet wat er mis is met traffic...
TOR
^
1. het is slecht geproduceerd -> de kick zit totaal niet in de mix en de hoofdsynth vult het geluidspectrum niet voldoende.
2. het is een onnoemelijk eenvoudige plaat die op een uur tijd kan gemaakt worden. enige diepgang is dus mijlenver te zoeken.
3. het is cheese -> happy melodietje + clichéformule voor het nummer in zijn geheel.
X-Tune
quote:
Originally posted by TOR
^
1. het is slecht geproduceerd -> de kick zit totaal niet in de mix en de hoofdsynth vult het geluidspectrum niet voldoende.
2. het is een onnoemelijk eenvoudige plaat die op een uur tijd kan gemaakt worden. enige diepgang is dus mijlenver te zoeken.
3. het is cheese -> happy melodietje + clichéformule voor het nummer in zijn geheel.

Wat is er mis met nummer 2 en 3? Als het dan toch zo eenvoudig is, maak jij dan eens een plaat die zo goed scoort! Of geef je niks om geld?
Pumaz
quote:
Wat is er mis met nummer 2 en 3? Als het dan toch zo eenvoudig is, maak jij dan eens een plaat die zo goed scoort! Of geef je niks om geld?

Geef gelijk wie van de beta's hetzelfde promotie als Tosti krijgt en dat is totaal geen probleem :p
X-Tune
Zitten er geen copyrights op tranceaddict ?
Tiger777
^^Dan hebt ge mij nog niet bezig gehoord :p

quote:

Wat mij betreft eh, Plus ultra>Warp >>>>>>>>>>>>>> traffic. Probleem is, ze hebben geen groot reclameconcern achter zich. Mij een zorg dat dat niet "scoort". Qua verdiensten staan ze in mijn achting stukken hoger dan tosti zenne.

(ik maak de laatste tijd weer verwarrende posts , niet?)
TOR
quote:
Als het dan toch zo eenvoudig is, maak jij dan eens een plaat die zo goed scoort!

ik zei niet dat het eenvoudig was een goed scorende plaat te maken, ik zei dat Traffic zeer eenvoudig is opgebouwd.

quote:
Of geef je niks om geld?

in de muziekbranche mag het niet om geld gaan. muziek is een kunst, en in een kunstwerk zit de ziel van de artiest, geen imitaties van formules die populair zijn. op die manier verdwijnt immers de identiteit van de artiest en vermindert de waarde van hetgeen hij geproduceerd heeft.
DeSpErAtOs-X
ik ga zwijgen :p

X-Tune
Heel de muziekbranche draait om geld en zeker trance. Kijk eens naar die ontelbare trance feestjes in Nederland: pure commerce.
Pumaz
quote:
Heel de muziekbranche draait om geld en zeker trance.

Soooooo not true, de muziekbranche die gij kent mss wel ja, maar de meesten hier zijn 'underground' ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
Privacy Statement