|
[16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Phat B |
| quote: | Originally posted by AversusZ
schijnt dat het optreden niet meer voor het kasteel zelf is maar in de film studio's. Beetje minder als het zo is, leek me wel leuke setting :) |
inderdaad ja, dat was het hele idee van Magik Music in de Magik Kingdom:rolleyes:
ma goed, de tickets zijn binnen en we gaan zekers genieten!!! |
|
|
| eieregooie |
| dat zou wel suf zijn... |
|
|
| AversusZ |
Date: Saturday, April 16, 2005
Location: Walt Disney Studios Park.
20h00 Opening Walt Disney Studios Park
20h00 – 22h00 Exclusive opening of several attractions
21h00 – 23h00 Pre-show with DJ Bob Sinclar
23h00 – 02h00 Tiësto on his Magik Stage
A spectacular concert with an exclusive remix of the music of Space Mountain: Mission 2
02h00 Grand Finale
bij de studios dus |
|
|
| choukri |
Hi guyz,
Did you hear about an after party & where ?
Thanks for your reply ;) |
|
|
| @win |
| Das echt kut voor jullie dat die locatie gewijzigd is! Zal wel niet goed verkopen ofzo? Leek me nou juist zo leuk in het echte park! Maar goed maak iig mooie foto's ;) |
|
|
| AversusZ |
| schijnt met geluidsoverlast te maken hebben . Disney hotel in de buurt :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
Om even verder te gaan over Pvd en Tiesto (zie progressive thread):
| quote: |
Af en toe laat een welbespraakte dj of producers zich uit over de toekomst van electronic dance music. Zo werd Paul van Dyk één van zijn uitspraken kwalijk genomen, ook door Belgische artiesten.
In een recent interview liet Paul van Dyk zich volgende uitspraak ontvallen: "Trance had become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the tiest music since country and western."
In een gesprek op een radiostation in Cyprus liet de ster zich het volgende zeggen over het muziekgenre trance: "If you look around, like some of my colleagues, they do things that, you know, I would hope music would never have to go through. I mean this music is not done for some cheesy concert , with some magician playing stuff, or some weird Mickey Mouse bull; this music is done for like clubs, it's done for events where people go out and want to listen to their music; and this is what music actually should be like."
Ongetwijfeld een uitspraak over z'n collega dj Tiësto, naar aanleiding van de opening van Space Mountain 2 in Disney Land Parijs.
Paul van Dyk staat wel vaker bekend om z'n beruchte uitspraken. Of dit 'm in dank wordt afgenomen is een andere zaak. |
Bron: Dance4Mation
Apart :) |
|
|
| Jesse |
En gelijk heeft hij. Niet om Tiësto te bashen omdat hij nu goed verdient want wie zou het niet doen in zijn plaats?
De manier waarop het produkt Tiësto op de markt wordt gezet is wel jammer, zeker als je weet hoe het 'vroegah' was... |
|
|
| Phat B |
| quote: | Originally posted by Jesse
En gelijk heeft hij. Niet om Tiësto te bashen omdat hij nu goed verdient want wie zou het niet doen in zijn plaats?
De manier waarop het produkt Tiësto op de markt wordt gezet is wel jammer, zeker als je weet hoe het 'vroegah' was... |
vind ik niet... wie heeft nu het recht om zn collega te bashen? niemand is toch beter dan een ander omdat de een succesvoller is of 'commercieel' bezig is.
tiesto heeft t geluk dat hij op t juiste moment op de juiste plaats is doorgebroken. Hierdoor is hij zo groot geworden en gaat hij steeds een stapje verder. Steeds meer mensen leren hem kennen (waaronder dus ook politici, bejaarden, kleuters, beroemde muizen, sportbobo's en bosjesmannen) en onder deze mensen zitten nu eenmaal ook peepz die de trance (of dance in geheel) niet begrijpen. Maar wat Tiesto in feite doet: als ambassadeur verspreidt hij trance wereldwijd en hierdoor wordt trance steeds meer geaccepteerd ipv dat t n pillenslikmuziekstijl is die nog geen 10 jaar meegaat. Hij is het symbool van de trancemuziek. Bovendien, wij kennen em nu ook al goed 8 jaar en in Nederland begon het succes al in 2001 (laten we zeggen sinds Flight 643) waardoor we t nu wel weten wie tijsje is en hoe goed ie wel nie is. Dit zal op veel mensen een negatieve indruk geven (waaronder dus PvD) en dit gaat ten koste van zijn imago. Helaas... want imo is Tiesto nog steeds dezelfde, hij probeert nog steeds het maximale uit zn carriere te halen. Zou ik ook doen... Laten we blij zijn dat ie niet tussen de Frans Bauertjes en Marco Borsatootjes staat op t 'volks'concert voor Bea...
Trouwens, waarom heeft niemand t over Bob Sinclar? die draait toch ook in Disneyland???
en over dat trance ni meer zoals vroegah is, vind ik wat achterhaald. Niets is meer als vroegah, alles verandert en daar kan je niet bij stilstaan:p
...Pas je aan en geniet van het nu, want morgen is nu vroegah... |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Phat B
vind ik niet...
grote lap tekst
...Pas je aan en geniet van het nu, want morgen is nu vroegah... |
Zou jij die ontzettende irritante FLIKKER avatar van je niet eens aanpassen dan? ik lees jou lange posts niet, omdat ik knettergek word van die avatar van je!! |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Phat B
vind ik niet... wie heeft nu het recht om zn collega te bashen? niemand is toch beter dan een ander omdat de een succesvoller is of 'commercieel' bezig is.
tiesto heeft t geluk dat hij op t juiste moment op de juiste plaats is doorgebroken. Hierdoor is hij zo groot geworden en gaat hij steeds een stapje verder. Steeds meer mensen leren hem kennen (waaronder dus ook politici, bejaarden, kleuters, beroemde muizen, sportbobo's en bosjesmannen) en onder deze mensen zitten nu eenmaal ook peepz die de trance (of dance in geheel) niet begrijpen. Maar wat Tiesto in feite doet: als ambassadeur verspreidt hij trance wereldwijd en hierdoor wordt trance steeds meer geaccepteerd ipv dat t n pillenslikmuziekstijl is die nog geen 10 jaar meegaat. Hij is het symbool van de trancemuziek. Bovendien, wij kennen em nu ook al goed 8 jaar en in Nederland begon het succes al in 2001 (laten we zeggen sinds Flight 643) waardoor we t nu wel weten wie tijsje is en hoe goed ie wel nie is. Dit zal op veel mensen een negatieve indruk geven (waaronder dus PvD) en dit gaat ten koste van zijn imago. Helaas... want imo is Tiesto nog steeds dezelfde, hij probeert nog steeds het maximale uit zn carriere te halen. Zou ik ook doen... Laten we blij zijn dat ie niet tussen de Frans Bauertjes en Marco Borsatootjes staat op t 'volks'concert voor Bea...
Trouwens, waarom heeft niemand t over Bob Sinclar? die draait toch ook in Disneyland???
en over dat trance ni meer zoals vroegah is, vind ik wat achterhaald. Niets is meer als vroegah, alles verandert en daar kan je niet bij stilstaan:p
...Pas je aan en geniet van het nu, want morgen is nu vroegah... |
goed stukje:) |
|
|
| Phat B |
| quote: | Originally posted by tijs08
Zou jij die ontzettende irritante FLIKKER avatar van je niet eens aanpassen dan? ik lees jou lange posts niet, omdat ik knettergek word van die avatar van je!! |
da ding flikkert in t echt veel minder snel...
ma goed, ik zal eens kijken of ik er wat aan kan doen... in het belang van de TA-saamhorigheid :D
*Edit: Zo beter??? |
|
|
|
|