|
[16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Partyteam |






Het was een FAN-TAS-TISCH feestje!!!!!!!!!!!
Zalige set van Tiesto, toffe mensen, bangelijke sfeer... super!!!!!
Nog een hoop filmpjes en foto's van Tiësto at Disney op www.partyteam.be ;-) |
|
|
| DJBazz |
LOOOOL
i'm the guy with the hair and the grey/orange stripes shirt on the 2nd picture :P
no need to bring a camera, NL buddies take care of us, thanx guys! |
|
|
| @win |
| Hoe is die remix van Space Mountain eigenlijk?? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by @win
Hoe is die remix van Space Mountain eigenlijk?? |
Nog intressanter: Hoe is Space Mountain 2 eigenlijk.... |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Nog intressanter: Hoe is Space Mountain 2 eigenlijk.... |
Als je het geduld had om 75 minuten in de rij te staan wachten...... SUPER!
Maar helaas zoals altijd met achtbanen.... tis zo voorbij :( |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Sabina
Als je het geduld had om 75 minuten in de rij te staan wachten...... SUPER!
|
75 minuten valt toch nog wel mee voor een gloednieuwe attractie?? In de Efteling sta je soms voor iets als de bob evenlang in de rij... |
|
|
| Supreme Theory |
LOL ik zat binnen 10 minuten in spacemountain 2.
Zat eigenlijk in elke grote attractie binnen een kwartier.
Had jij ook gekunt als je gebruik had gemaakt van het FASTPASS systeem.
SM2 was welfijn....maar vond zelf "rock&rollercoaster" in disney studios beter. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Supreme Theory
LOL ik zat binnen 10 minuten in spacemountain 2.
Zat eigenlijk in elke grote attractie binnen een kwartier.
Had jij ook gekunt als je gebruik had gemaakt van het FASTPASS systeem.
SM2 was welfijn....maar vond zelf "rock&rollercoaster" in disney studios beter. |
Wat betaal je nou meer voor zo'n fastpass...? |
|
|
| Supreme Theory |
Niks... je gebruikt daar namelijk je pasje om het park in te komen voor.
Haalt dit door een kastje heen. Krijg je een kaartje met daarop de tijd bv 11:30-12:00. Binnen die tijd kan je via een speciale ingang met veel kortere wachttijd bij een atractie naar binnen.
We zijn eerst bij elke grote attractie een fastpass gaan halen en toen rond gaan kijken. |
|
|
| MaGiK54 |
| Ja...ik weet nu al weer wat je bedoeld... |
|
|
| Jubas |
| quote: | Originally posted by DJBazz
i got one but it's really not perfect... it was recorded on a NL radio i guess, and is only 96kbps and 2h30 long. I've read on a french topic that there is a 2h50 / >192kbps on *M*le... |
yeah, i think its only on bittorrent or ed2k though... :( |
|
|
|
|