|
[16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
| quote: | Originally posted by New Wave
pas maar op, straks vinden ze het nog irritant dat je dit post en krijg je d evolle laag :p |
wat betreft tiesto heeftie gelijk,
mickey mouse = tof
frankrijk is leuk alst om de tour de france en het voetbal gaat:toothless |
|
|
| eieregooie |
| Ach, we weten toch dat JP een lederhosennicht is :D |
|
|
| jp |
boeie. die stinkfransen kunnen van mij allemaal aan het gas
de smerige knoflookgeur ruik je al in roosendaal
nee, laten ze effe lekker oprotten met hun arrogantie |
|
|
| New Wave |
| mwjha, lopen zeiken op Holland voor hun drugsbeleid maar al die gore stinkfransen kommen wel de grens over om gras te kopen!! |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ach, we weten toch dat JP een lederhosennicht is :D |
dus JP gaat voor:
Special D. ,schnappi en duitsland
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| jp |
ja alles liever dan die vuile ratten met hun lelijke kutauto's, smerige vrouwen die nog nooit van scheermesjes hebben gehoord en dat vieze slakkengevreet
nee ze moeten echt oprotten
beetje dom lopen doen bij TIC, sodemieter toch op |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
ja alles liever dan die vuile ratten met hun lelijke kutauto's, smerige vrouwen die nog nooit van scheermesjes hebben gehoord en dat vieze slakkengevreet
nee ze moeten echt oprotten
beetje dom lopen doen bij TIC, sodemieter toch op |
die laatste zin...leg uit
ben benieuwd:rolleyes: |
|
|
| jp |
Denk goh, laat ik die kut fransen eens welkom heten in holland
nou, blijven die domme mongolen een beetje als een pasta aan elkaar kleven en me dom aankijken
sodemieter op, stelletje ongeinteresseerde slakkenvreters
waarom kunnen belgen en duitsers wel sociaal/gezellig zijn en fransen niet? |
|
|
| jp |
| heerlijk schelden, dat lucht op :D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Denk goh, laat ik die kut fransen eens welkom heten in holland
nou, blijven die domme mongolen een beetje als een pasta aan elkaar kleven en me dom aankijken
sodemieter op, stelletje ongeinteresseerde slakkenvreters
waarom kunnen belgen en duitsers wel sociaal/gezellig zijn en fransen niet? |
pasta is toch italiaans?:conf:
:p |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Das ist egal |
maar goed....eigenlijk nog mensen die er serieus over denken om te gaan?
die ga ik dan ff flink uitlachen... |
|
|
|
|