|
[16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
| quote: | Originally posted by New Wave
Laatste keer dat ik op trance gezeken is, was 1 jaar terug. Dus ontiegelijke zak hooi, AJU! Oprotten naar de moffen jij! |
Tis altijd nog Deutschland über alles..
het feit dat jij ze moffen noemt zegt alweer genoeg over het denk-nivo van sommige nederlanders m.b.t onze oosterburen... errug jammer en heel errug diep triest! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by HBtje
Tis altijd nog Deutschland über alles..
het feit dat jij ze moffen noemt zegt alweer genoeg over het denk-nivo van sommige nederlanders m.b.t onze oosterburen... errug jammer en heel errug diep triest! |
Ik zou zeggen, als je duitsland zo geweldig vind, ga er dan wonen en kom nooit meer terug. Lever je nederlandse paspoort in.
Als je GTA leuker vind ga dan daar leuk posten en stop hier met je gezeik dat duitsland zo geweldig is. |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik zou zeggen, als je duitsland zo geweldig vind, ga er dan wonen en kom nooit meer terug. Lever je nederlandse paspoort in.
Als je GTA leuker vind ga dan daar leuk posten en stop hier met je gezeik dat duitsland zo geweldig is. |
jammer dat je weer valt over de 1e zin, en verder niet op de rest reageert, want dat is de essentie van de post :rolleyes: |
|
|
| BaRTeZ |
| waarom zouden we Duitsers geen moffen mogen noemen? |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
waarom zouden we Duitsers geen moffen mogen noemen? |
omdat dat negatief is
en waarom zou je, hebben ze jouw iets mis daan ?
en kom aub niet aan met de oorlog, of 1974 want toen was jij er zelf nog niet eens :)
Enne, heb wel gemerkt tijdens de keren dat ik in duitsland was, hun stuk meer open staan naar nederlanders dan andersom... en dat is best wel triest, maarja.... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by HBtje
jammer dat je weer valt over de 1e zin, en verder niet op de rest reageert, want dat is de essentie van de post :rolleyes: |
Ojwha, ik ga met jouw discusseren over denk-niveau van bepaalde nederlandser.:rolleyes:
Wat wil je horen? Dat ik wel een hoog denk niveau heb? wat een zinvolle discussie zal dat gaan worden.:rolleyes:
Ieder mensen heeft een denkwijze over een land/inwoners. Kan me niet voorstellen dat jij alles maar zo goed en positief vind. Dus jammer voor je denk-niveau gezever want het is een beetje inrelevant. |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by HBtje
omdat dat negatief is
en waarom zou je, hebben ze jouw iets mis daan ?
en kom aub niet aan met de oorlog, of 1974 want toen was jij er zelf nog niet eens :)
Enne, heb wel gemerkt tijdens de keren dat ik in duitsland was, hun stuk meer open staan naar nederlanders dan andersom... en dat is best wel triest, maarja.... |
Jij scheld hier lui de huid vol, dat is niet negatief?
Mof is lang niet zo negatief als jij (als Nederlandse Pro-Duitser) denkt. Het kan ons Nederlanders ook vrij weinig schelen als buitenlanders ons kaaskoppen, gierige vrekken oid noemen. Nederlanders zeggen ook vaak dingen als Belgen zijn dom, ook erg negatief.. Ook maar niet meer doen dan? :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by HBtje
omdat dat negatief is
|
Mwjha, we moeten alles maar gewoon positief zeggen.
Waarom? omdat het Uber menschen zijn? Omdat het een zuiver/puur germaans volk is? :rolleyes:
Zal ik eens wat negatieve posts van jouw opzoeken. Denk dat je hele geloofwaardigheid dan flink zwak zult zijn. |
|
|
| @win |
ontopic maar weer!
Ik hoop dat hij b2b draait met Mickey House :toothless |
|
|
| magrec |
| Wat een frustraties weer zeg :p |
|
|
| Pumaz |
| Zalige thread, ik lach mij kreupel :haha: |
|
|
|
|