return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
[16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris (pg. 4)
View this Thread in Original format
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by HBtje
gadverdamme wat kots ik van jullie gezeik elke x weer


Hoor wie het zegt :D
HBtje
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Hoor wie het zegt :D



en dat zeg jij, noob

heb nog nooit van jouw gehoord, laat staan gezien op een feest.... daag he :rolleyes:
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by HBtje
en dat zeg jij, noob

heb nog nooit van jouw gehoord, laat staan gezien op een feest.... daag he :rolleyes:


Sorry dat ik 15 ben en geen geld verdien als een volwassene:rolleyes:

n44b teh 1337 h4x0r :clown:
HiGH_NrG
Horny Bjorny! :eyes: :haha: :eyes:
HBtje
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Sorry dat ik 15 ben en geen geld verdien als een volwassene:rolleyes:

n44b teh 1337 h4x0r :clown:



mja wrom loop je dan zo te rellen, is toch ook nergens voor, of doe je het om op te vallen bij de o zo wijze grote jongens van het forum (puke) zodat je strax het lieverdje bent....

geef ik je weinig kans, want de grote jochies hier hebben het niet zo op nieuwelingen, behalve als het een leuk meisje is, dan maakt het niks uit...


errug jammer dat NLTA zo bekrompen is, in GTA is dat heel anders... maarja ik hou maar op strax gaat iedereen weer zeiken van duits dit duits dat (ook lekker bekrompen trouwens). Hun zijn in ieder geval een stuk socialer dan Nederlanders!
Creamfields23
Wat een gezeik toch weer allemaal. Ik zie het als volgt ik zou ook wel met mijn 35 willen stoppen met werken elke dag eerder is mooi meegenomen. Dus lekker uitmelken die hap, toch!
Dj_Day-V
Verhuis dan ;)

En ik ben geen newby :P ik was hier al voordat ik lid was :rolleyes:

http://www.musicphoto.freeuk.com/creamfields_paul_van_dyk_24-8-02_25.jpg
heb je iets om op te rukken :)

Nouja, ik bemoei me er niet meer mee :toothless
Creamfields23
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Verhuis dan ;)

En ik ben geen newby :P ik was hier al voordat ik lid was :rolleyes:

http://www.musicphoto.freeuk.com/creamfields_paul_van_dyk_24-8-02_25.jpg, heb je iets om op te rukken :)

Nouja, ik bemoei me er niet meer mee :toothless


Je moet niet gauw nog even onder de riem gaan beuken he. Jpeg + die zin eronder staan loodrecht tegenover elkaar IMO ;)
New Wave
quote:
Originally posted by HBtje
Errug jammer dat NLTA zo bekrompen is, in GTA is dat heel anders... maarja ik hou maar op strax gaat iedereen weer zeiken van duits dit duits dat (ook lekker bekrompen trouwens). Hun zijn in ieder geval een stuk socialer dan Nederlanders!


Flikker dan op naar GTA forum. Jouw gezeik zijn we helemaal zat.
Alles wat jij zegt is alleen maar negatief gezeik en verder praat je niet gezellig mee. Als je het zo bekrompen vind gaan dan bij de moffen posten.

Nieuwe mensen zijn zeer welkom. Er zijn heel veel nieuwe mensen die wel gezellig kunnen zijn en een goeie inbreng hebben. Al dat gezeik van jouw. Nieuwe mensen met een grote arrogante bek zitten weniet op te wachten. Jij bent trouwens kanslozer dan nieuwe mensen met een arrogante smoel. Aju!
@win
quote:
Originally posted by New Wave
Flikker dan op naar GTA forum. Jouw gezeik zijn we helemaal zat.
Alles wat jij zegt is alleen maar negatief gezeik en verder praat je niet gezellig mee. Als je het zo bekrompen vind gaan dan bij de moffen posten.

Nieuwe mensen zijn zeer welkom. Er zijn heel veel nieuwe mensen die wel gezellig kunnen zijn en een goeie inbreng hebben. Al dat gezeik van jouw. Nieuwe mensen met een grote arrogante bek zitten weniet op te wachten. Jij bent trouwens kanslozer dan nieuwe mensen met een arrogante smoel. Aju!


Je vergeet:

Je bent de zwakste schakel! Aufwiedersehen :p

HBtje
quote:
Originally posted by New Wave
Flikker dan op naar GTA forum. Jouw gezeik zijn we helemaal zat.
Alles wat jij zegt is alleen maar negatief gezeik en verder praat je niet gezellig mee. Als je het zo bekrompen vind gaan dan bij de moffen posten.

Nieuwe mensen zijn zeer welkom. Er zijn heel veel nieuwe mensen die wel gezellig kunnen zijn en een goeie inbreng hebben. Al dat gezeik van jouw. Nieuwe mensen met een grote arrogante bek zitten weniet op te wachten. Jij bent trouwens kanslozer dan nieuwe mensen met een arrogante smoel. Aju!



ga jij ook een tyfus end opdonderen zeg, met je gezeik op alles wat trance heet of is :rolleyes: en neem gelijk je hele groupie mee :whip:
New Wave
quote:
Originally posted by HBtje
ga jij ook een tyfus end opdonderen zeg, met je gezeik op alles wat trance heet of is :rolleyes: en neem gelijk je hele groupie mee :whip:


Laatste keer dat ik op trance gezeken is, was 1 jaar terug. Dus ontiegelijke zak hooi, AJU! Oprotten naar de moffen jij!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement