return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
[16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris (pg. 3)
View this Thread in Original format
nwopper
Leuk voor Tiesto.....wat boeit het nou eigenlijk waar die kerel draait. Als je hem goed vindt ga je ernaartoe, als je hem niet goed vindt, dan niet. Ik begrijp niet echt wat het probleem is...
@win
De trend voor 2005 is dus gezet! Feestjes in een pretpark :D

Zullen we kijken of we de efteling vol kunnen boeken? :p
HBtje
uitmelken van een succes... maarja dat is natuurlijk persoonlijk

tiesto 4-5 jaar geleden was cool!
nu vind IK (ja je leest het goed, IK) het totaal niet meer byzonder, maar zo te zien zijn er nog een hoop lui die met hun stijve lul achter die kerel aan lopen en alles helemaal geweldig vinden wat ie doet... Het moet altijd maar groter, en gaver, en spectaculairder... hou ik niet zo van, maar dat is dus persoonlijk

verder even goeie vrienden hoor
BaRTeZ
quote:
Originally posted by HBtje
uitmelken van een succes... maarja dat is natuurlijk persoonlijk

tiesto 4-5 jaar geleden was cool!
nu vind IK (ja je leest het goed, IK) het totaal niet meer byzonder, maar zo te zien zijn er nog een hoop lui die met hun stijve lul achter die kerel aan lopen en alles helemaal geweldig vinden wat ie doet... Het moet altijd maar groter, en gaver, en spectaculairder... hou ik niet zo van, maar dat is dus persoonlijk

verder even goeie vrienden hoor


Wat vind je dan wel vet? Moet ie nu alle grote gigs laten gaan om weer in een boerenschuur in provincie te gaan draaien voor 200 man? Is het dan wel weer cool?
Dj Lex
Waarom uberhaupt nog reageren op Horny Bjorny? Iedereen weet toch inmiddels dat hij een stijve leuter krijgt van PvD en kotst van Tiesto. Who cares? Laat die stumperd lekker zeiken...
HBtje
quote:
Originally posted by Dj Lex
Waarom uberhaupt nog reageren op Horny Bjorny? Iedereen weet toch inmiddels dat hij een stijve leuter krijgt van PvD en kotst van Tiesto. Who cares? Laat die stumperd lekker zeiken...



jonge wat doe jij lekker triest zeg, ga samen met je andere rotterdamse kanker kneuzen lekker groupsex hebben

gadverdamme wat kots ik van jullie gezeik elke x weer

en wat heeft t voor nut om de betekenis van mn nick nog ns uit te leggen... jesus ga poepen man :rolleyes:
@win
quote:
Originally posted by HBtje
jonge wat doe jij lekker triest zeg, ga samen met je andere rotterdamse kanker kneuzen lekker groupsex hebben

gadverdamme wat kots ik van jullie gezeik elke x weer

en wat heeft t voor nut om de betekenis van mn nick nog ns uit te leggen... jesus ga poepen man :rolleyes:


Laat die ziektes even achterwege aub!
Dj Lex
Ik schijt op jou HB! En als je nou zo'n last van 'ons' hebt, dan donder je toch lekker op! Jij bent hier degene die altijd zo idioot reageert...
Passiva
Jongens wees 'ns lief voor elkaar! Wie wil er een knuffel van Passiva? :stongue: :stongue:
HBtje
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik schijt op jou HB! En als je nou zo'n last van 'ons' hebt, dan donder je toch lekker op! Jij bent hier degene die altijd zo idioot reageert...


HAHA ik de enige

die super nerd van een tijs08 steeds met zn doe eens ff normaal zeg... flikker toch lekker op man, en daar kan die andere harrie, die three 0 three ook lekker op mee zeiken

flikker zelf op man :whip:

@win
quote:
Originally posted by Passiva
Jongens wees 'ns lief voor elkaar! Wie wil er een knuffel van Passiva? :stongue: :stongue:


Vanavond krijg je een dikke pakkerd van me! :p
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Dj Lex
Waarom uberhaupt nog reageren op Horny Bjorny?


Rofl :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement